You are not logged in.
Very?
Yes veddy veddy. TUUTÄNNE!!!!!!!!!!!!!!1111111
en ole kolmekybänen emoboy
Ei oo rahhaa, ei oo kaljaa. Antakaa rahhaa ja antakaa kaljaa niin tuun. Tupakkaa mulla on
Very?
Please?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Disco 2?
Vai kelpaako noi vaihtoehdoiksi?
[quote:679e09e7be="Ulvis"]Disco 2?
[/quote:679e09e7be]
Ei remix-levyjä. Joku näistä:
* Please (1986)
* Actually (1987)
* Introspective (1988)
* Behaviour (1990)
* Very (1993)
* Bilingual (1996)
* Nightlife (1999)
* Release (2002)
* Battleship Potemkin (2005)
* Fundamental (2006)
[* Concrete (2006)]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
millane muute toi disco2, sitä aina joskus näkee anttilassa sikahalvalla.
IHa paska remixlevy
millane muute toi disco2, sitä aina joskus näkee anttilassa sikahalvalla.
We All Feel Better in the Dark on ihan hyvä. Muuten suorastaan huono.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joo kuunnellaan kokista
en ole kolmekybänen emoboy
Sain yhdeltä Usvan kantikselta kuunteluun kassillisen kaikkia rareja PSB-vinyylejä, nyt on hullu KIIMA päällä! Paras bändi ikinä! Nää kaikki remix-levyt jne puspus... Miksi en ollut tuolloin tietoinen yhtyeestä kun näitä tuli. Audacity toki auttaa näiden rippaamisessa mutta eihän se oo sama asia. Omat kokoelmat aika pientä näiden rinnalla
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Joo, PSB:n Performance DVD:tä kattellessa kuluu ilta.
psb:n pop art the videos lainassa että kai sen vois päyriin laittaa, tampereelta tulossa hulinoitsijoita kylään täs oottelen
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Vaikuttavimpia musiikkikokemuksiani oli pikkupoikana nähdä It's a Sin Hittimittarissa, sekä myöhemmin vielä huikeampi What Have I Done To Deserve This jollain musakanavalla. Sitten olikin hommattava c-kassuina silloin jo julkaistut ja pari seuraavaakin kasettia.
PSB oli mukana myös seuraavassa merkittävässä musiikillisessa murroksessani: juuri julkaistu Very oli ensimmäinen cd:ni. Go West ei kumminkaan minulle koskaan oikein uponnut, ja kai sen myötä innostus sitten lopahti...
Joskus sitten 90-luvun lopulla vanhat levyt oli kumminkin hankittava uudelleen, cd:inä tahi vinyyleinä, ja erityisesti Behaviour pyörähtää soittimessa toisinaan vieläkin. Levyltähän ei ihan niitä suurimpia hittejä löydy, ja vaikka heti avausraita, Being Boring, on mielestäni ehkä yhtyeen paras biisi, säilyy taso ja hieno tunnelma koko levyn, aina loppuun saakka. Veryn jälkeisiä tuotoksia ei silti ole tullut vieläkään oikein kuunneltua, kun tätä ketjua lueskelin, ehkä pitäisi...
Menetetty peli
psb:n pop art the videos lainassa että kai sen vois päyriin laittaa
Mahtava paketti! Hankin helmikuussa kun kävin Londiniumissa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
erityisesti Behaviour pyörähtää soittimessa toisinaan vieläkin. Levyltähän ei ihan niitä suurimpia hittejä löydy, ja vaikka heti avausraita, Being Boring, on mielestäni ehkä yhtyeen paras biisi, säilyy taso ja hieno tunnelma koko levyn, aina loppuun saakka.
Behaviour on loistava albumi, Being Boringin lisäksi So Hard on Stravinskin Kevätuhria muistuttavine vihlovine äänineen lempparini, eikä sovi unohtaa näitäkään:
This Must Be The Place I Waited Years To Leave
How Can You Expect To Be Taken Seriously?
My October Symphony
The End Of The World
Jealousy
Parasta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:07c33ad000="PrivateJoy"]erityisesti Behaviour pyörähtää soittimessa toisinaan vieläkin. Levyltähän ei ihan niitä suurimpia hittejä löydy, ja vaikka heti avausraita, Being Boring, on mielestäni ehkä yhtyeen paras biisi, säilyy taso ja hieno tunnelma koko levyn, aina loppuun saakka. [/quote:07c33ad000]
Behaviour on loistava albumi, Being Boringin lisäksi So Hard on Stravinskin Kevätuhria muistuttavine vihlovine äänineen lempparini, eikä sovi unohtaa näitäkään:
My October Symphony
The End Of The World
JealousyParasta
Sama. Paras levy.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:6c21758c7e="tigrushka"][quote:6c21758c7e="PrivateJoy"]erityisesti Behaviour pyörähtää soittimessa toisinaan vieläkin. Levyltähän ei ihan niitä suurimpia hittejä löydy, ja vaikka heti avausraita, Being Boring, on mielestäni ehkä yhtyeen paras biisi, säilyy taso ja hieno tunnelma koko levyn, aina loppuun saakka. [/quote:6c21758c7e]
My October Symphony
The End Of The World
JealousyParasta [/quote:6c21758c7e]
Sama. Paras levy.
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
eilen tuli radiosta robbie williamsin piisi 'we are the pet shop boys' ja jostain syystä aloin miettimään etten omista/ole kuullut kokonaan ainuttakaan yhtyeen albumia, vain sinkkuhittejä diggaillut. pitäis varmaan korjata asia.
eilen tuli radiosta robbie williamsin piisi 'we are the pet shop boys' ja jostain syystä aloin miettimään etten omista/ole kuullut kokonaan ainuttakaan yhtyeen albumia, vain sinkkuhittejä diggaillut. pitäis varmaan korjata asia.
Kyllä.
Parastahan tämä.
Left To My Own Devices -kiima.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joo, edelleen parasta, vaiks Flaming Lips vähän sikailee nyt just huomiovarkauden tiimoilta, mutta pakko pistää tällainen viesti tässä välissä, ettei tärkeimmät unohdu!!!
Oletkos muuten kuullut tuota Concrete-livelevyä? Ei nyt mikään kuolematon julkaisu, mutta oikein kelvollinen kuitenkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon tässä tätä Fundamentalin spessuversion Fundamentalism-lisälevyä kuunnellut ja aika herkkua on tarjolla. Jonkun Trentemøller-nimisen hetsun aika Boys of Scandinavia -henkinen remix Sodom & Gomorrah -showsta ja muita maistuvia remixejä on levylle saatu ja pari ylijäämäbiisiäkin, jotka kuitenkin ovat ihan taattua PSB:tä. Hieno bonuslevy! Kerrankin spessuversio, joka oli hankkimisen arvoinen, eikä mitään paskaa DVD-matskua, joka ei kiinnosta vittuakaan.
Trentemøller
oma topicci tälle, vaimo diggailee ainaki sitä laika-biisiä (tais olla nimeltään moan?)
Kerrankin spessuversio, joka oli hankkimisen arvoinen, eikä mitään paskaa DVD-matskua, joka ei kiinnosta vittuakaan.
Menetetty peli
Disco 4 -levyn kappalelista näyttää kyllä hämmentävän paskalle.
1. The Killers - Read my mind (Pet Shop Boys 'Stars are blazing' mix)
2. David Bowie with Pet Shop Boys - Hallo spaceboy (Pet Shop Boys extended mix)
3. Pet Shop Boys - Integral (Perfect immaculate mix)
4. Yoko Ono - Walking on thin ice (Pet Shop Boys electro mix)
5. Madonna - Sorry (Pet Shop Boys maxi-mix)
6. Atomizer - Hooked on radiation (Pet Shop Boys orange alert mix)
7. Rammstein - Mein teil (PSB There are no guitars on this mix)
8. Pet Shop Boys - I'm with stupid (Pet Shop Boys maxi-mix)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
hyvä spämmipäivä oli, mut kai tän myötä on mentävä nukkumaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!