You are not logged in.
Sano pojille terveisiä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kantsiiks homopojilta ostaa mitään yksittäistä levyä vai pistää suoraa tollanen sinkkukokoelma tulemaan, jos bändiin aikoo tutustua? Kerta jos tää ihan sinkkubändi on, niin sinkkukokoelma vaikuttais luonnolliselta. Ainakin tolla yhdellä Discography - The Complete Singles -kokkarilla oli about kaikki biisit, mitä ihmiset täällä on eniten kehunut.
Ostat kaikki levyt, mitkä vaan irti saat.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:498eca6e06="silvawhale"]
heh. kaivakaapa muuten lempi-p2p-verkoistanne: true faith (pet shop boys remix). ihan vitun kurko.[/quote:498eca6e06]
Olpa muuten hyvä. Ihan lopussa se ehkä lässähti, mutta muuten kova.
Kantsiiks homopojilta ostaa mitään yksittäistä levyä vai pistää suoraa tollanen sinkkukokoelma tulemaan, jos bändiin aikoo tutustua? Kerta jos tää ihan sinkkubändi on, niin sinkkukokoelma vaikuttais luonnolliselta. Ainakin tolla yhdellä Discography - The Complete Singles -kokkarilla oli about kaikki biisit, mitä ihmiset täällä on eniten kehunut.
no toi nyt on toi suorastaan hengästyttävän täydellinen katsaus poikain alkupuolen tuotantoon. hurja levy. ei yhtään edes keskinkertaista biisiä.
eli suositellaan. vaikka sitten jatkaisikin kokonaisten levyjen ostolla.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Joo, loistokeikka vaiks vituikshan se taas terveyden puolesta meni. Ahisti vähän kävellä hallin käytävillä välillä keikan aikana ja lähteä puolitoista biisiä ennen loppua veks, kun rytmihäiriöt ja niitä seurannut paniikkikohtaus vetivät aika solmuun. Onneksi oli aika samanlainen setti kuin Irlannissa.
Mut parasta silti.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:97965f7506="Junkieman"][quote:97965f7506="silvawhale"]
heh. kaivakaapa muuten lempi-p2p-verkoistanne: true faith (pet shop boys remix). ihan vitun kurko.[/quote:97965f7506]
Olpa muuten hyvä. Ihan lopussa se ehkä lässähti, mutta muuten kova.[/quote:97965f7506]
Kuinka usein pitää korostaa että se on Shep Pettibone -remix!!!!
Harmi kuulla forrston ongelmista keikalla, silti voinen tiedustella millainen lava oli ja kuinka iso show muuten?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Harmi kuulla forrston ongelmista keikalla, silti voinen tiedustella millainen lava oli ja kuinka iso show muuten?
Lava - ja Saku SUURhall yleensäkin - oli aika pieniä. Jotenkin yllättävänkin käänteisvaikuttavia. Lavastus sitävastoin oli toki komeaa. Tai siis yhdellä muuntautuvalla videoscreenillä saatiin tehtyä tosi paljon. Lavasteet vain olivat ehkä jopa maltillisemmat kuin Irlannissa, vaikka ajattelin, että festarikeikalla juuri olisikin pienemmät lavasteet. Lisäksi tuo Suurhallin PA oli jotenkin tosi nihkeän soundinen. Botne heilui ylikovasta huminasta olemattomaan ja yläkeskialue riipi korvia jatkuvasti verille. Etenkin biiseissä, joissa oli vaskipuhallinsoundisempaa matskua pinnassa. Muutenkin soundi oli jatkuvasti joko ihan liian kovalla tai jopa useammin ihan liian hiljaa. Tai siis se tuntui just silleen tyhmältä, että botne pöhisi ja yläpää riipi, mutta soundi tuntui silti jotenkin olemattomalta. Keskialue, missä pelaa?!
Mutta joo, komea keikka, kun sen olisi vielä saanut rauhassa katsoa ilman paniikkikohtauksia toisensa jälkeen.
[quote:6ffce9e83e="Junkieman"]true faith (pet shop boys remix).[/quote:6ffce9e83e]
no ku noi vaikuttaa melkein anagrammeilta...
[quote:32ed371acd="aqzu"][quote:32ed371acd="Junkieman"]true faith (pet shop boys remix).[/quote:32ed371acd]
Kuinka usein pitää korostaa että se on Shep Pettibone -remix!!!![/quote:32ed371acd]
no ku noi vaikuttaa melkein anagrammeilta...
Robert E. Pettibone, Jr. (born 15 July 1959, better known as Shep Pettibone) is a record producer, remixer, songwriter and club DJ, one of the most prolific of the 1980s.
Pet Shop Boys are an English electronic/pop music duo, consisting of Neil Tennant who provides main vocals, keyboards and very occasionally guitar, and Chris Lowe on keyboards and occasionally on vocals.
Home & Dry meni keikalla silleen, että Neil rämpytti akkaria!
[quote:0f9fd309c5="aqzu"]Neil Tennant who provides very occasionally guitar...[/quote:0f9fd309c5]
Home & Dry meni keikalla silleen, että Neil rämpytti akkaria!
Katselin kanssa tuossa toissapäivänä A Life In Popin uudestaan ja onhan kyllä parasta ikinä. Tämä siis siihen että kyllähän herra kitaralla aloitti kaiken.
[quote:8995e9450e="Junkieman"][quote:8995e9450e="aqzu"]
[/quote:8995e9450e]
Väitätkö SÄÄ, että P2P-verkot on väärässä siinä, kenen tuo remixi on ja kenen ei?[/quote:8995e9450e]
p2p-verkot on aina oikeessa. mun mp3-laari kertoo esim että das boot on kraftwerkin biisi.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:6a7aa8604c="silvawhale"][quote:6a7aa8604c="Junkieman"][quote:6a7aa8604c="aqzu"]
[/quote:6a7aa8604c]
Väitätkö SÄÄ, että P2P-verkot on väärässä siinä, kenen tuo remixi on ja kenen ei?[/quote:6a7aa8604c]
p2p-verkot on aina oikeessa. mun mp3-laari kertoo esim että das boot on kraftwerkin biisi.[/quote:6a7aa8604c]
Ja audiogalaxystä tuli haettua aphex twinin unohdettuja klassikoita, muun muassa "hienoa" super mario bros-biisiä. Audiogalaxy ei tosin tainnut olla tekniikaltaan P2P
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toki ovat.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Keikan alku poikkesi muuten Irlannin vastaavasta. Irkuissa mentiin suoraan perinteiden mukaisesti Left To My Own Devicesiin, mutta Virossa aloituksena oli tynkäversio "We're the Pet Shop Boys"-biisistä. Neroa!
Domino Dancing
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
We're The Pet Shop Boys RW:n ja PSB:n versioimana
Alkuperäinen on aika laimea, mutta kyllähän sitä joskus jaksaa kuunnella.
Domino Dancing
Smaa
Eka PSB-biisi johon rakastuin, sitten löysin ne aiemmatkin.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei tää Fundamental ihan täysin suolesta ole.
Ehkä pitää myös toi kolmikko Bilingual-Nightlife-Release ottaa jossain vaiheessa kuunteluun.
Suosittelen. Ainakin kaksi ensimmäistä ovat oikein hyviä. Releaseltakin löytyy muutama kiva kappale, vaikka onkin ehkä PSB:n huonoin levy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:835e91e0a3="ginipoika"]vaikka onkin ehkä PSB:n huonoin levy.[/quote:835e91e0a3]
Eri.
No mikä sitten?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Very?