You are not logged in.
Nightlife on jännä levy. Siinä on monta ihan täydellistä biisiä maskeerattu jänskästi tyhmien house-tamppauksien vetimiin. Tajusin levyn nerouden kun kuulin sellaisen pianoballadi-sovituksen Closer To Heavenista. Sitten jotenkin sen(kin) biisin syvimmät salat avautuivat, eikä sittemmin ole pahemmin juustoiset tamppaussovitukset päässeet haittaamaan.
Lisäksi mitä pidemmälle mun ja PSB:n suhde etenee, sitä enemmän mun diggailu painottuu juuri Behaviouriin ja jopa sen jälkeisiin juttuihin. Oikeastaan etenkin Actually tippuu mun henk.koht. listallani jatkuvasti alaspäin. Please on vähän sellainen seilaavampi tapaus. Välillä kunua, välillä vähän vähemmän. Bilingualkin on välillä ihan ehdoton. PSB:ssä pitää vaan aina osata katsoa sovitusten taakse.
Tero saatana, s'olet gay!
Mn PSB-diggaus painottu selkeästi alkupäähän ja mulle house-tamppaukset ovat AINA täysin ylitsepääsemätön este melkein minkä tahansa parhauden diggailemiseen. Johtuu varmaan siitä ettei ole käsilaukkua, jota laskea maahan ja tanssahdela sitten porvaristoon pyrkivien hilitylä charmilla ympåri kyseistä Gucia (sic).
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
THE REANIMATED CORPSE OF A FORMERLY GAY SUBCULTURE WILL LIVE ON AS LONG AS WE KEEP FEEDING IT SUBURBAN BIMBOS!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mää tykkään kyllä siitä alkuperäisestäkin kaikessa simppeliydessään... Chris
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Hankin viikko sitten Pop Art -dvd:n Londiniumista!
PSB:n biiseistä en osaa laatia TOP 10 -listaa kuin korkeintaan aakkosjärjestyksessä, mutta sanotaan vaikka että...
Can You Forgive Her?
Domino Dancing
Heart
It's a Sin
Jealousy
Left to My Own Devices
Single
So Hard
Suburbia
West End Girls
Pet Shop Boys Tallinnassa 2.5.
Psykofysiikka ei oikein kestä spordihalleja/stadioneja/festareita.
(Club Hollywood oli passelia kokoluokkaa, tuli nähtyä siellä The White Stripes pari kesää sitten)
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tekisi kyllä mieli mutta rahoitus on aika niin ja näin. Teen töitä asian selvittämiseksi, kiehtoo kyllä.
Eikö kukaan muu teistä hinureista ole lähdössä?!
fiddu, työkeikka just tolloin. muuten olisin kyl jo eckerö linesin kahvassa kiinni..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
fiddu, työkeikka just tolloin. muuten olisin kyl jo eckerö linesin kahvassa kiinni..
Peru se! PSB ei joka päivä täälläpäin käy ja toi Fundamental-kiertue oli jo festariolosuhteissakin helvetin komea show!
Tiedän tiedän, ei oo paha. Onhan noi kuitenkin toiseksi parasta ikinä...
Tiedän tiedän, ei oo paha. Onhan noi kuitenkin toiseksi parasta ikinä...
Ei voi tajuta miten voi nostaa jotkut röhmy-lädit näiden sofistikoituneiden hinttareiden yläpuolelle...
[quote:eab7a39175="aqzu"]Tiedän tiedän, ei oo paha. Onhan noi kuitenkin toiseksi parasta ikinä...[/quote:eab7a39175]
Ei voi tajuta miten voi nostaa jotkut röhmy-lädit näiden sofistikoituneiden hinttareiden yläpuolelle...
no huh huh
[quote:4f656b3ec3="forssto"][quote:4f656b3ec3="aqzu"]Tiedän tiedän, ei oo paha. Onhan noi kuitenkin toiseksi parasta ikinä...[/quote:4f656b3ec3]
[/quote:4f656b3ec3]
no huh huh
smaa
tässä asia josta ei kannata varmaan väitellä. mut meillä on aqzun kanssa ylivoima
Eri, vaikka omistankin huomattavasti enemmän PSB:n kuin New Orderin julkaisuja. Being Remixed on uusin lisäys kokoelmiin ja täytyy sanoa että varsin toimivia versioita, We All Feel Better In The Darkin origgi kuulostaa jotenkin varsin häiritsevältä kun taas tuon remix-vinyylin versiot tekevät samoilla elementeillä paljon paremmat temput. antispåm.
tässä asia josta ei kannata varmaan väitellä. mut meillä on aqzun kanssa ylivoima
TYHMYYSYLIVOIMA!
:lol::center::center::center::center::center::center:
:center::lol::center::center::center::center::center:
:center::center::lol::center::center::center::center:
:center::center::center::lol::center::center::center:
:center::center::center::center::lol::center::center:
:center::center::center::center::center::lol::center:
:center::center::center::center::center::center::lol:
Kerrohan forrsto praktisempia asioita Tallinnan keikkareissuista, kuinka helppoa ja nopeaa ja halbaa siirtyminen Suurhalliin jne.
[quote:95b81dc677="forssto"]:center::lol::center::center::center::center::center::center:
:center::lol::center::center::center::center::center:
:center::center::lol::center::center::center::center:
:center::center::center::lol::center::center::center:
:center::center::center::center::lol::center::center:
:center::center::center::center::center::lol::center:
:center::center::center::center::center::center::lol:[/quote:95b81dc677]
J-B:llä nämä lol apua.
kyllä mun mielestä PSB on yksiulotteisempi kuin manchesterin lädit, mutta kieltämättä ihan kelpo orkesteri nyt kun sitä pop art -kokista olen kuunnellut. on siellä kieltämättä mukana muutama varsin messevä ralli
Kerrohan forrsto praktisempia asioita Tallinnan keikkareissuista, kuinka helppoa ja nopeaa ja halbaa siirtyminen Suurhalliin jne.
En oikke tiedä, kun en ole ikinä tuossa naapurimaassa keikkareissulla (paitti omalla, eikä soitettu Sakuhallissa) käynyt.
En oikke tiedä, kun en ole ikinä tuossa naapurimaassa keikkareissulla (paitti omalla, eikä soitettu Sakuhallissa) käynyt.
osaisko noisetti kertoa tarkemmin, eiq
kyllä mun mielestä PSB on yksiulotteisempi kuin manchesterin lädit,
Huuuuuh! Tää on kyllä aika käsittämätön väite, kun kelaa minkälaisella skaalalla PSB on omaa juttuaan tehnyt. Pelkkä joku Left To My Own Devices -biisin orkestraatio on sofistikoituneisuutta, josta N.O. ei voisi edes uneksia ja New York City Boy taasen tamppauseuforiaa, johon ei lädit pysty. Puhumattakaan jonkun Jealousyn hauraasta koskettavuudesta. Eivätkä N.O.:n kollit saisi musikaalia vaikka Hookyn perseeseen tungettaisiin kukkopilli.
[quote:9480f0ed9f="aqzu"]Kerrohan forrsto praktisempia asioita Tallinnan keikkareissuista, kuinka helppoa ja nopeaa ja halbaa siirtyminen Suurhalliin jne.[/quote:9480f0ed9f]
Jpp, katselin että Suurhalli ei ole kovin kaukana satamasta mutta kuitenkin niin kaukana ettei kävellen sinne taida kannattaa. Jätän asian bublimaan pinnan alle ja mieliin hetkeksi.
ei tästä nyt tosiaan kannata alkaa jauhaa, loppupeleissä aika erilaisia ovat, vaikka jotkin new orderin viimeistellymmät hitit ovat jossain mielessä samantyylisiä joidenkin petsari-piisien kanssa. new order on kuitenki sillee enemmän rock, ja kuka nyt mistäki tykkää.