You are not logged in.
EndloseAngst wrote:Viimevuotinen Ruisrock-keikka oli vuoden keikka, Electric oli vuoden levy ja Vocal oli vuoden biisi. Ne ovat asioita, joita ajattelen, kun ajattelen viime kesää.
Electric tuli melkoisena yllätyksenä. Minusta Pet Shop Boys ei ollut saanut Veryn jälkeen aikaan yhtään oikeasti hyvää levyä. Ja sitten 20 vuotta Veryn jälkeen he julkaisivat yhden parhaista levyistään.Mihin unohtui Fundamental?
Ei oikein innosta. Yes on minusta parempi.
tigrushka wrote:EndloseAngst wrote:Viimevuotinen Ruisrock-keikka oli vuoden keikka, Electric oli vuoden levy ja Vocal oli vuoden biisi. Ne ovat asioita, joita ajattelen, kun ajattelen viime kesää.
Electric tuli melkoisena yllätyksenä. Minusta Pet Shop Boys ei ollut saanut Veryn jälkeen aikaan yhtään oikeasti hyvää levyä. Ja sitten 20 vuotta Veryn jälkeen he julkaisivat yhden parhaista levyistään.Mihin unohtui Fundamental?
Ei oikein innosta. Yes on minusta parempi.
Selevä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nyt vasta tullut kuunneltua Electricia vähän tarkemmin. Hemmetti mitä neroutta. 5/5 koko levy.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
murmur wrote:aqzu wrote:Ps. "Love is a Bourgeois Construct" on tän vuosikymmenen Gay Anthem ihan jokaisella mittarilla!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en oo kuullu vielä!
Hyvää kannattaa odottaa, menee samaan sarjaan suurimpien hittien kanssa!
Eh, tuo oli kyllä levyn kehenoin biisi. Toinen rikka rokassa oli se joku loppupuolen dropthebass-juttu ja sitte se torstai-biisi oli vähän liian rebeccaa Levyn alotusraita on kovinta shittiä
...yleisesti ottaen silti aika hyvä levy
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ginipoika wrote:
sama!
khyyyl!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oikean rytmin kiinni
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
^ Tule hyvä kakku, älä tule paha kakku
Nopean kuuntelun perusteella vaikuttaisi jättekivalta. Jatketaan harjoituksia!
Odotukset Superin suhteen olivat kovat, koska edellinen levy oli niin paljon parempi kuin mikään Pet Shop Boys -levy Veryn jälkeen. Toisaalta pelkäsin, että se oli vain yksittäinen onnistuminen. Mietin myös sitä, että toimiko se niin hyvin sen takia, että Chris Lowen osuus oli paljon suurempi kuin Neil Tennantin. Nyt olen kuunnellut Superin kerran, enkä osaa vielä sanoa. Se ei iskenyt kerrasta samalla tavalla kuin Electric. Kyllä se silti kuulosti paremmalta ja kiinnostavammalta kuin Elysiumfundamentalreleasejne. Vaatii lisäkuuntelua.
Mjoo. Sellaiset suuret hitit tästä uutukaisesta kyllä puuttuu. Varovaista peukkua kuitenkin.
Last edited by hc_jose (01.04.2016 20:55)
Vajaa kymmenkunta kertaa kun levyn on nyt pyörittänyt, niin voi jotain kommentoidakin. First of all: tykkään kyllä kovin! Ei tosiaan niin hittitykitystä kuin edellinen levy, mutta kyllähän herrat ovat taas tehneet hyvin hyvin nautittavan ja yhtyeen imagoon sopivan leikkisän albumin. Vahva kokonaisuus, ehkä olen hieman yllättynytkin miten vähän lopulta Stuart Price tuossa touhussa monen biisin osalta kuuluu - tai sitten vika on minussa.
Superhitit: Undertow, Pop Kids ja Say It To Me. Aijai, häidemme soittolista täydentyi ainakin noilla biiseillä.
Sellainen vahvahko 4/5.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tänneki tämä:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Juuh elikkäs, oltiin sunnuntaina tuolla Kööpenhaminan oopperatalon keikalla. Mieletöntä!
Super Tour on huomattavasti Electric Touria hienompi kokoonpano: kolme muusikkoa ja itsevarma pääkaksikko ilman yhtäkään tanssijaa - tunnelma oli näin huomattavan intiimi ja lämmin.
Ja mitkä bileet, voi pojat sentään! Oopperatalo oli täydellinen paikka tälle hulinalle, sillä mesta oli sopivan pieni ja tiivis, joten siellä saatiin hyvät partyt aikaan. Omia kohokohtia setissä oli In the Night (hienoa että tuo on herrojenkin ikiklassikko), Pop Kids ja Domino Dancing. Myös Go West ja Left to My Own Devices oli (taas) muutettu uuteen iskuun uudelle kiertueelle. Nämä herrat osaavat uudistua, ja se on upeaa! Kiitos Kööpenhamina, kiitos Pet Shop Boys!
12/5
Ohessa vielä videoklippi encoresta...
Last edited by aqzu (06.12.2016 06:49)
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ooh, kiitos keikkaraportista! Toivottavasti kiertue saapuu Helsinkiinkin, tai edes Tallinnaan.
Oikean rytmin kiinni
Elektronisen popin jätit Pet Shop Boys sekä Hurts esiintyvät lauantaina 22. heinäkuuta Turun Linnanpuistossa. Ennakkoliput tulevat myyntiin ensi maanantaina 20. maaliskuuta Lippupisteessä sekä Tiketissä.
Yhtye nimittäin kertoo, että esiintyy 2. elokuuta Kaisaniemen puistossa kera Hurtsin ja Faihtlessin DJ-setin.