You are not logged in.
ps. Oon aika kiimassa uuden levyn kanssa - edellinen levy oli nössöilyä, nyt mennään taas! Stuart Price
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Enää reilu viikko, keikkakiimaa pukkaa
So what can people expect to see on the 'Electric' tour?
NT: It's a very energetic, slightly darker show than the last one, and more powerful. It's still got a whole slew of hits in it but it's darker. It's in four parts, and we chose songs around four themes. The second part, for example, starts with an excerpt from 'The Rite of Spring' by Stravinsky because of its reference in 'I Wouldn't Normally Do This Kind of Thing'. It's the scary part, there are barking dogs that theme seems to run through Pet Shop Boys doesn't it? [Laughs]
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kuuntelin kaikki studioalbumit läpi Spotifyssa, eilen etenin Nightlifeen saakka ja tänään jatkoin Releasella ja sen jälkeen ilmestyneillä lätyillä. Keikkakiima on kova, huomenna tärähtää Laululavalla!
Oikean rytmin kiinni
Oli kyllä huikea keikka ja huikea tapahtuma tuo Õllesummer! Diggaan Electric-kiertueen uusista miksauksista ja kokonaisvaltaisesta showsta; Pet Shop Boysissa hienoa livebändinä onkin juuri tuo, miten he uskaliaasti uudelleenraiskaavat ja rikkovat kaikki kappaleensa ja tekevät niistä uskollisia mutta innovatiivisia uudelleensovituksia kunkin kiertueen tunnelmaan sopimaan - esimerkiksi Rent nykymuodossaan todella hyvin. En spoilaa enempää..
Sen verran tuo Laulavan vallankumouksen tapahtumapaikka puhutteli, että en kehdannut jorata kovin suurieleisesti fiilistelevien virolaisten keskellä kun Neil huusi "I know you love this song" ja Go West alkoi.
Muuten toki bileet
Oijoi, olipa.
:peuk:
Can You Forgive Heriä jäin kaipaamaan, ja uudemman tuotannon lempialbumiltani Fundamentalilta olisi myös ollut kiva kuulla useampi kuin yksi kappale, mutta Integral oli yksi keikan kohokohdista. Soi vieläkin päässä.
Visuaalisesti komea pläjäys: lavastus, puvustus (varsinkin päähineet: diskopalloknalli ja -kypärä olivat Minotauros-häkkyrän ohella suosikkini) ja taustafilmit olivat aivan mielettömät, kahdella tanssijalla pärjäsi paremmin kuin hyvin.
35 tuhatta immeistä Laululavalle oli pukkautunut (uusi ennätys!) ja sen kyllä huomasi: viimeiset 15 minsaa ennen keikan alkua olivat ahistavia, kun jengiä ryysi joka suunnalta lisää ja lisää. Säätiedotus oli luvannut ukonilmaa, taivas näytti välillä hyvin uhkaavalta, ja ilmassa oli tiettyä raskautta ja räjähdysalttiutta. Kun sitten keikan aikana taustakankailla näkyi piirilevyjä ja valokaaria, melkein odotin, että kohta jyrähtää ja salamoi, mutta onneksi synkät pilvet väistyivät, ja kun encorena kuultu West End Girls hyrähti käyntiin, niin hyvä lämmin hellä oli mieli jokaisen.
Koska keikan alkua odotellessa ja sen aikana oli ihan turha yrittää liikkua paikaltaan mihinkään, oluttauko venyi pitkäksi. Istahdimme siis sen jälkeen yksille Paulanereille, ja hyvä niin, sillä taksijono osoittautui mahdottomaksi ja päätimme kävellä hotellille, joten lepotauko ja virvoittava juoma antoivat tarvittavaa lisäpotkua. Emme olleet liikkeellä yössä yksin, rannan kävely- & pyörätie oli leveä, ja maisemat ja meren aaltojen äänet ihastuttavia. Narva maanteelle siirryttäessä jalkakäytävä sitten kapeni ja homma meni pujotteluksi, ihmispaljous alkoi vähetä vasta Vanhassa kaupungissa.
Oikean rytmin kiinni
Pannaans vielä settilista:
Axis
One More Chance / Face Like That
Opportunities (Let's Make Lots of Money)
Memory of the Future
Fugitive / Integral
Sample of "The Rite of Spring"
I Wouldn't Normally Do This Kind of Thing
Suburbia
I'm Not Scared
Invisible
The Last to Die / Somewhere
Leaving
Thursday
Love Etc.
I Get Excited/Rent
Miracles
It's a Sin
Domino Dancing
Go West
(Village People cover)
Always on My Mind
(Brenda Lee cover)
Encore:
West End Girls
Vocal
Oikean rytmin kiinni
Vuoden 2013 albumi on uusi Pet Shop Boys. Viimeisen vuorokauden aikana tullut striimattua levyä todella monta kertaa, ja huomenna levykaupan ovilla heti klo 10 aamulla. Stuart Price ♥
Ps. "Love is a Bourgeois Construct" on tän vuosikymmenen Gay Anthem ihan jokaisella mittarilla!
Ps. "Love is a Bourgeois Construct" on tän vuosikymmenen Gay Anthem ihan jokaisella mittarilla!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en oo kuullu vielä!
aqzu wrote:Ps. "Love is a Bourgeois Construct" on tän vuosikymmenen Gay Anthem ihan jokaisella mittarilla!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en oo kuullu vielä!
Hyvää kannattaa odottaa, menee samaan sarjaan suurimpien hittien kanssa!
Nyt vihdoin Electric pyörimässä. Selkeästi parasta sitten Fundamentalin, ja tuo ylläkin hehkutettu tsibale on kalssikko!
Oikean rytmin kiinni
Ja entäs sitten Fluorescent?!
Oikean rytmin kiinni
Onhan tämä Electric aivan mieletön.
Springsteen-cover jopa parempi kuin alkuperäinen
Hyvä levy kyl
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kahdesti kuunneltu. Hyvä on!
bzort glorf bööth
Varmaan kymmenisen kertaa kuunneltu ja paranee kierros kierrokselta.
Oikean rytmin kiinni
Voitin tänään tän levyn paikallisen radiokanavan kisasta.
Axis on ladannut odotukset koviksi. Innolla odottelen että pääsee kuulemaan noita muitakin kappaleita. Jännä homma, kun ei kuitenkaan enää aikoihin mitään levyä ole näin fiiliksissä venaillu.
Its Thursday night
Lets get it right
I wanna know youre gonna stay for the weekend
Starting tonight
Lets do it right
Thursday, Friday
Saturday, Sunday
Thursday, Friday
Saturday, Sunday
Stay with me for the weekend
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vocal kevyesti vuoden biisi
en ole kolmekybänen emoboy
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ilmeisesti esiintyvät Porin jatseilla ens kesänä.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ilmeisesti esiintyvät Porin jatseilla ens kesänä.
Onpa vähän yllättävä paikka. Mutta varmaan aikoinaan sitäkin pidettiin yllättävänä, kun Pet Shop Boys esiintyi ensimmäistä kertaa Ruisrockissa.
Viimevuotinen Ruisrock-keikka oli vuoden keikka, Electric oli vuoden levy ja Vocal oli vuoden biisi. Ne ovat asioita, joita ajattelen, kun ajattelen viime kesää.
Electric tuli melkoisena yllätyksenä. Minusta Pet Shop Boys ei ollut saanut Veryn jälkeen aikaan yhtään oikeasti hyvää levyä. Ja sitten 20 vuotta Veryn jälkeen he julkaisivat yhden parhaista levyistään.
Viimevuotinen Ruisrock-keikka oli vuoden keikka, Electric oli vuoden levy ja Vocal oli vuoden biisi. Ne ovat asioita, joita ajattelen, kun ajattelen viime kesää.
Electric tuli melkoisena yllätyksenä. Minusta Pet Shop Boys ei ollut saanut Veryn jälkeen aikaan yhtään oikeasti hyvää levyä. Ja sitten 20 vuotta Veryn jälkeen he julkaisivat yhden parhaista levyistään.
Mihin unohtui Fundamental?
Oikean rytmin kiinni
Ja kun Pattikin vielä, niin eiköhän sitä tänä kesänä Poriin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.