You are not logged in.
mihis aikaan toi keikka ees alkaa?
Ovet klo 19. Varmaan kasilta sitten soittelu?
Mangojauhe goddamn.
Tein listan noista keikan biiseistä:
http://open.spotify.com/user/junkieman/ … p8OrCksViS
Kai siinä melkein kaikki mitä nois parissa settilistois oli.
Torstaina ois ihan kiva sää näköjään. Oiskohan joku kiva puistoilupaikka ennen keikkaa, jossa voisin diilata vaikka noita levyjäkin? Toisaalta taidan olla aikaisintaan kuudelta stadissa, joten jatkotkin ois ihan jeez.
No soitelkaa keikan jälkeen, niin mennään käymään jossain tai jotain?
en ole kolmekybänen emoboy
Mites tän keikan liikennejärjestelyt?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
saaks sielt kaljaa?
Eiks toi oo jo vähän niinko vanha ja tyhmä vitsi?
Huomenna keikka, jee! Pääsen duunista 19.23. Sit kiiruusti himaan vaihtamaan kuteet ja loikkien jäähallille. Toivottavasti kukaan ei joraa siinä mun istumasektion lähellä, koska ei ehkä jaksais jorailla.
PIAN
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tuuppa gintsu moikkaamaan
Ei oo lippua vielä :x
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ei oo lippua vielä :x
sama :x
turston wrote:Ei oo lippua vielä :x
sama :x
on jippu
eipä kyllä nappaa yhtään mut en oo silti myymässä :x
Onko kenttälippu?
Jos maksan väliä, haluatko vaihtaa A3-katsomoon. Voit kattoo rauhassa menoa
Mihnä viralliset puistoetkoilut? Voisin lähtee vaikka heti puistoilemaan.
Onko noissa jäähallikeikoissa sellasia paikkoja, joissa keikkakokemus ois ihan perseestä? Paskimmat paikat varmaan enää jäljellä. En oo koskaan ollu jäähallikeikalla.
Perkele kun unohin soittaa sulle lippua ostaessani, että oisitko halunnu tulla A3-sektioon seuraksi. B-sektio on ihan perällä, joten sinne ei kannata, tosin nyt joudun kattoon vähän sivusta.
Lähenpä kohta katseleen jos vielä pääsis.
Visuaalisesti hienoin keikkakokemus ikinä! Ne tanssijat
Ja sit toi YLLÄRIBIISI, eli Always On My Mind, sai kyyneleet valumaan. Siihen liittyy niin paljon maailman parhaita muistoja ja muuta sekamelskaa.
Vieressä joras joku ehkä alle 10-vuotias pikkutyttö.
ei se huono ollu
Tanssijat ja laatikot!
Jealousyn tappelukohtaus!
Parasta!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Ensin pahoitteluni, etten vastannut puhelimeeni. Lähdön kanssa piti vähän kiirettä, kun siskollani on työpäivä huomenna, mutta olisihan siinä toki ehkä käsipäivää ehtinyt sanoa. Toisen soittajan matlockasin jo turstoniksi, olisiko toinen ollut Hantta tai Ulvis. Kesäähän on vielä paljon jäljellä, Flow ja Centrale électrique esimerkiksi.
Keikka ei ihan niin kiimainen elämys ollut kuin odotin. Ei missään nimessä huono, mutta ehkä hieman rutiinirykäisy. Visuaalisesti tosiaan upea ja ne tanssijat...
Huippukohtana oli hieman yllättäen Love Comes Quickly, jonka aikana meni iso roska silmään. Kings Cross ja Jealousy olivat myös hienoja. Etukäteen odotin, että Being Boringin kuuleminen olisi ollut hyvinkin tunteellinen hetki. Kävi kuitenkin niin kuin minulle usein käy. Ei se yleisön keskellä ole sama tilanne kuin kammioni hiljaisuudessa. Kyyneliä on vaikea vuodattaa, jos ympärillä karjutaan holtittomasti ja läiskitään ylävitosia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
joo ei missään vaiheessa suurempaa haltioitumista tullut, tosin en olekaan niin pitkäaikainen fani. hyvin toimi tuo lavarakennelmasysteemi ja tanssijat tosiaan erinomaisia ja puvut tyylikkäitä. yllättäen uuden levyn biisitkin toimivat, erityisesti all around the world, hetken aikaa olin varma että tää on joku niiden klassisimpia hittejä, en vaan saa nimeä päähäni. joistain biiseistä tuli turhan typistetyt versiot medley-tyyliin. go west oli jotenkin pettymys, levyltä se on kuitenkin yksi parhaista, sen sijaan always on my mind ja se a vida é oli huippuja.
Olipa hieno keikka! Parasta Always on My Mind, Go Westin taustavideosymboliikka, divided by zero zero zero, Suburbian intro, Chris Lowen "tanssisoolo" upea diskopallotakki päällä, Jealousy ja tosiaan se tappelukohtaus sekä videot, lavasteet ja tanssijat ylipäänsä.
Tosin Domino Dancingin jääminen pelkäks mashupin osaks vähän jäi harmittaan.
tällaiset isommat ja pitkäaikaisemmat jutut vaatis aina kyllä sen kaksi keikkaa peräkkäin. vuosien saatossa sitä saa kasattua sellaiset odotukset, että vaikka asian kuinka tiedostaakin, niin fiilis ensimmäisen kohtaamisen jälkeen on sellainen epätietoisen tyhjä pettymyksenkaltainen tunne.
biisivalinnoissa pettymyksiltä vältyttiin, kun setlist oli lähes identtinen aiempien kanssa. hieman jopa harmittaa, että yllätyksiäkään sen suhteen ei siis tullut.
lavashow oli hieno ja ne kaksoset aivan mykistäviä. tosin alussa olisivat voineet edes hieman panostaa laatikkopäiden synan ja torvien soittoon, jotta edes jonkinlainen illuusio oikeasta soittamisesta olis saatu aikaan.
keikan alussa en meinannut päästä ihan messiin ja harmittamaan jäi integralin väläyttäminen, mutta sitten käytännössä soittamatta jättäminen.
go west taisi olla ainoa biisi joka sai yleisön enemmän messiin, jopa laulamaan, mikä on minusta täysin käsittämätön epäkohta. tarttuva ja helposti mukana laulettava kappale toki, mutta..
two divided by zerosta alkoikin sitten hemmetin tiukka setti, mutta pian sen jälkeen, left to my own devicesissa, yhdessä maailmanhistorian parhaassa pop-kappaleessa, kiteytyi se mikä vaivasi minua koko keikan. olisin hirmuisesti kaivannut enemmän sellaista suburbian kaltaista kunnon mehustelua biiseihin, pitkät introt, vähän vilautusta ja enpä näytäkään, kunnon nostatukset ja sitten galaksien räjäytys, mutta ei. keikka oli vähän liian seiskatuumaisista tehty ja liian valmiiksi paketoitu. left to my own devicesissa tapahtu jotain hämmentävää muutenkin, joko mikki katosi, neil unohti sanat tms.
parhaat hetket minulle taisivat olla king's cross ja being boring, joka kyllä kaikesta hälinästä huolimatta nosti tuntet pintaan.
mutta siis ihan ikimuistoisimpia keikkojahan tämä..
Menetetty peli
Mulle keikan kohokohta oli Always On My Mindin lisäksi Heart, joka on tällä hetkellä mun suosikkibiisi.