You are not logged in.
Voi paska.
http://www.stara.fi/?p=4843
[quote:c6fa65abb5]"2 Unlimited esiintyy Turussa 19. ja Tampereella 20. tammikuuta."[/quote:c6fa65abb5]
Tero saatana, s'olet gay!
Onko Stadin keikkaa?!?
ei mutta sou not; eihän siellä oo kumpaakaan alkuperäistä jöjelllö...
[quote:579fa85758="forssto"]Voi paska.
[quote:579fa85758]"2 Unlimited esiintyy Turussa 19. ja Tampereella 20. tammikuuta."[/quote:579fa85758][/quote:579fa85758]
Mahtavaa!!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:2a52c134b0="psykokarkki"]ei mutta sou not; eihän siellä oo kumpaakaan alkuperäistä jöjelllö...
No eipä silti olis siistii pumppaa No Limitsiä!!![/quote:2a52c134b0]
Hähä. Kerron sitten, miltä se tuntui.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:b51bf5ea52="forssto"]Rumban sivuilta luettua:
[quote:b51bf5ea52="Rumba"]Pe 19.1. - No Limits!
Hollannin eurohumppalegenda 2 Unlimited Turun Hamburger Börsissä! [/quote:b51bf5ea52]
Shinne?[/quote:b51bf5ea52]
Mitä vittua? Olen kännissä Turussa, enkä ole shiellä?
"A repo man's always intense"
Menkääs joku tänään katsomaan Cosmobilea Päiväkotiin, ite en pääse vaikka bändi pyysi ku oon Tampereella.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Joo tulee ne sillonki eli sillon sitte. Olipa hieno lause.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:221f630656="forssto"]Voi paska.
[quote:221f630656]"2 Unlimited esiintyy Turussa 19. ja Tampereella 20. tammikuuta."[/quote:221f630656][/quote:221f630656]
Mitä vittua?!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tänään The Honeydrips Dynamossa. Kannattaa tulla katsomaan, koska on ilmainen ja ihan kivaa musaa jopa!
Huomenna Pikku-Torressa mainio virolainen orkesteri nimeltä Ans. Andur.
Lauantai-illalla Bristolissa kuulemma soitetaan harvinaisempia Beach Boys-helmiä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Lauantai-illalla Bristolissa kuulemma soitetaan harvinaisempia Beach Boys-helmiä.
Näin on. Sinne jos vain pystyy, tms.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Niin ja perjantaina tietenkin Kissing Mirrors + Cats on Fire Dynamossa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joku heittänyt "keikan" Turussa, tämä lienee oikea topikki siitä keskustelulle?
http://www.turunsanomat.fi/?ts=1,3:1000 … :0:0:0:0:0:
SPÄM
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:da3c410a5d="forssto"]Joku heittänyt "keikan" Turussa, tämä lienee oikea topikki siitä keskustelulle?
http://www.turunsanomat.fi/?ts=1,3:1000 … :0:0:0:0:0:
SPÄM[/quote:da3c410a5d]
Veikkausliiga -ketjuun nämä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Niin ja perjantaina tietenkin Kissing Mirrors + Cats on Fire Dynamossa.
Soitto alkaa sitten kello 21.30, että kannattaa olla ajoissa paikalla. Ja toivottavasti aikataulu pitää kerrankin edes vähän kutinsa. Cats on Fire veti ihan mielettömän hyvän keikan Dommalla lauantaina. Ne vaan paranee ja paranee joka kerta.
[quote:3515654a48="ginipoika"]Niin ja perjantaina tietenkin Kissing Mirrors + Cats on Fire Dynamossa.
Soitto alkaa sitten kello 21.30, että kannattaa olla ajoissa paikalla. Ja toivottavasti aikataulu pitää kerrankin edes vähän kutinsa. Cats on Fire veti ihan mielettömän hyvän keikan Dommalla lauantaina. Ne vaan paranee ja paranee joka kerta.[/quote:3515654a48]
Ai tämäkin on perjantaina. Voi ahi. Klupilla ois siis Ristoa, ja Päiväkodissa Limppari Elohopeaa +co.
Tosin noin aikasin että tuskin ehtiip..
I love you and dream about the Führer
[quote:21e5e00dec="turkele"]Ai tämäkin on perjantaina. Voi ahi. Klupilla ois siis Ristoa, ja Päiväkodissa Limppari Elohopeaa +co.
Tosin noin aikasin että tuskin ehtiip..[/quote:21e5e00dec]
Jpp. Harmittaa vähän kun kerrankin olisi ollut jossain muuallakin jotain ja sit tietty samana päivänä kaikki parhuus. Eikä kyllä jaksa juosta monessa mestassa keikkojen perässä, joten Cats on Fire vienee voiton. Haluuks muuten sun keikkaliput perjantaina? Voin raahaa niitä mukana jos tahdot itsellesi...
[quote:37cfef3983]Pe 23.2.
RISTO, THE MICRAGIRLS, LEMMENPYSSYT
Showtimes: kl 22.30 Lemmenpyssyt, kl 23.30 Micragirls, kl 00.30 Risto / dj's Harri & Risto
7
(E)[/quote:37cfef3983]
Tollanen ois tosiaan huomenna. Klo 23.30 eteenpäin kiinnostais, mutta saas nähdä pääseekö tuonne asti.
Joudun poistumaan kaupungista.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joudun poistumaan kaupungista.
Prkl, oltais voitu pitää erakoituneiden ja muista eristäytyneiden SS-forumistien Turku-jaoston kokoontumisajot. Eri osoitteissa tietenkin.
[quote:2f039a8809="ginipoika"]Joudun poistumaan kaupungista.
Prkl, oltais voitu pitää erakoituneiden ja muista eristäytyneiden SS-forumistien Turku-jaoston kokoontumisajot. Eri osoitteissa tietenkin. [/quote:2f039a8809]
Koska häät?
[quote:0ec0f4f33f="Leif Erikson"][quote:0ec0f4f33f="ginipoika"]Joudun poistumaan kaupungista.
Prkl, oltais voitu pitää erakoituneiden ja muista eristäytyneiden SS-forumistien Turku-jaoston kokoontumisajot. Eri osoitteissa tietenkin. [/quote:0ec0f4f33f]
Koska häät?[/quote:0ec0f4f33f]
Ensi kesän Umffissa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
3.3. Klubi: Giant Robot ja Fat Beat Sound System
Mä menen tonne!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan