You are not logged in.
nostetaas taas klassikolla, who run tings?
"I Adore You" is the first single from Goldie's brand new album "The Journey Man", out June 16th!
Ei oo taidettu vielä tällä sivulla mainita, että RRRRRRROLL DA BEATS
törmäsin tähän klassikkoon, ehkä kaikkien aikojen paras drum'n'bass-miksaus, tämmöistä smoothimpaa unenomaista meininkiä, löytyy itseltäni toki myös cd-julkaisuna
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The S the U the P the E the R'r'r'r'roll da beats!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mitä mieltä ragga junglesta?
ihan jees
tää oli yksi parhaista biiseistä orionin perjantaisessa mammuttilähetyksessä, yritin liian myöhään shazamilla tunnistaa kun orion höpötti päälle eikä kännykkä ehtinyt enää tunnistaa, mutta muistan ton riffin. toimii kuin tauti ainakin mämmeissä
ei tää kyllä mun mielestä ihan OG drum'n'bassia ole mutta pannan tänne, kova biisi kuitenkin
source direct - snake style pt. 2
ykkönenhän on klassikko (itseltäni löytyy toki maxisinkku) ja tämä kuulemma nyt julkaistu vinyylilläkin
Tänään ois kuulemma Goldie Ääniwallissa mutta olipa harvinaisen kova xmix Mufflerilta Orionin ohjelmassa tänään
Nyt soimassa Shy FX:n Just an Example, aito junkka-albumi vuodelta 95 ja toimii edelleen kuin unelma, en muistanutkaan miten kova, ihan parasta musaa eli tykittelyä
planet mu teki pienen kulttuuriteon aikoinaan julkaisemalla remarcin about kaikki rallit kokoelmana. mahtavaa amen-breikin tuhoamaista ihan tuolta alkuvuosilta. pistää useimmat drill'n'bass-apurit häpeään vielä tänä päivänäkin. dig it.
enpäs tajunnutkaan että nuo (sound murderer ja unreleased dubs 94-96) on planet mu:n julkaisemia. hyviä lättyjä kyl
päivän klassikko, kännykkä arpoi tän aamulla
kaivelin cd-laatikoista kuunteluun pitkästä aikaa j majikin debyyttievyn slow motion ja törmäsin tämmöiseen perusteelliseen juttuun aiheesta:
A Mermaid’s Dream: Inside J Majik’s Slow Motion LP
aikanaan muistan että kiekko jäi aika vähälle kuuntelulle, koska silloin kaipasin enempi tykittelyä enkä noita rauhallisempia tunnelmointeja, joita tuolta myös löytyy, mutta kuten tuossa jutussakin todetaan: aika on ollut tälle kiekolle suopea ja sehän kuulostaa yllättävän tuorelta edelleen.