You are not logged in.
odotin sivunvaihtojuttuja
[quote:7a3334c9b1="Jean-Babtiste"][quote:7a3334c9b1="noiseidea"][quote:7a3334c9b1="Jean-Babtiste"][quote:7a3334c9b1="noiseidea"][quote:7a3334c9b1="Jean-Babtiste"]Mitäs tää muuten tekee elokuvissa & kirjallisuudessa?
Eiq mitäs [/quote:7a3334c9b1]
Ota ihan rauhassa vaan, vielä ei ollut sivunvaihdon aika. Me herätetään sut sitten.[/quote:7a3334c9b1]Rupee vittu modeks, jos noin kovasti itkettää.[/quote:7a3334c9b1]
Pitäis kai, loppuisi kaikki terrorisointi aika hätäseen.[/quote:7a3334c9b1]No mut hei kamoon, näitä juttuja toistetaan aikansa, ja sitten ne hiipuvat itsestään. Ja ilman näitä juttuja tää ois yhtä kuollu mesta ku siinä turskan postaamassa viestissä. Koeta ny vaan kestää, niin ehkä lintumieskin kyllästyy jossain vaiheessa. Älä henkilöi tätä pelkästään minuun, ok? [/quote:7a3334c9b1]
Aika äkkiä näissä vaan "the joke isn't funny anymore", jos se ikinä edes oli. Leikin Alxitya ja sanon, että on vaan vähän väsynyttä mennä katsomaan jotain asiatopiciakin, kun uusi viesti on vaan "Sivunvaihto " (Alxityn veriossa loppu olisi "Kuuntelematta paskaa").
Ehkä oon tosikko.
Mutta asiasta sen verran, että hrmunoita, mites olisi toi Goya-näyttely Sinebrychoffin taidemuseossa? Petralla oli silloin kesällä kyseisen museon kassi, jos se vaikka ois siellä oppaana
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:14c193bd7b="noiseidea"][quote:14c193bd7b="Jean-Babtiste"][quote:14c193bd7b="noiseidea"][quote:14c193bd7b="Jean-Babtiste"][quote:14c193bd7b="noiseidea"][quote:14c193bd7b="Jean-Babtiste"]Mitäs tää muuten tekee elokuvissa & kirjallisuudessa?
Eiq mitäs [/quote:14c193bd7b]
Ota ihan rauhassa vaan, vielä ei ollut sivunvaihdon aika. Me herätetään sut sitten.[/quote:14c193bd7b]Rupee vittu modeks, jos noin kovasti itkettää.[/quote:14c193bd7b]
Pitäis kai, loppuisi kaikki terrorisointi aika hätäseen.[/quote:14c193bd7b]No mut hei kamoon, näitä juttuja toistetaan aikansa, ja sitten ne hiipuvat itsestään. Ja ilman näitä juttuja tää ois yhtä kuollu mesta ku siinä turskan postaamassa viestissä. Koeta ny vaan kestää, niin ehkä lintumieskin kyllästyy jossain vaiheessa. Älä henkilöi tätä pelkästään minuun, ok? [/quote:14c193bd7b]
Aika äkkiä näissä vaan "the joke isn't funny anymore", jos se ikinä edes oli. Leikin Alxitya ja sanon, että on vaan vähän väsynyttä mennä katsomaan jotain asiatopiciakin, kun uusi viesti on vaan "Sivunvaihto " (Alxityn veriossa loppu olisi "Kuuntelematta paskaa").
Ehkä oon tosikko.
Mutta asiasta sen verran, että hrmunoita, mites olisi toi Goya-näyttely Sinebrychoffin taidemuseossa? Petralla oli silloin kesällä kyseisen
museon kassi, jos se vaikka ois siellä oppaana [/quote:14c193bd7b]
Joo mennääs etsimään Petra. Saiskohan exältä vielä vapareita hehe eiku vois tosta kai maksaakin. Tai enpä tiijä. Ei toi Goya kiinnosta kyllä paskaakaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Paree kiinnostaa ettei käy näin:
[quote:357fb5c968="hrmunoita"][quote:357fb5c968="noiseidea"]Mutta asiasta sen verran, että hrmunoita, mites olisi toi Goya-näyttely Sinebrychoffin taidemuseossa? Petralla oli silloin kesällä kyseisen
museon kassi, jos se vaikka ois siellä oppaana [/quote:357fb5c968]
Joo mennääs etsimään Petra. Saiskohan exältä vielä vapareita hehe eiku vois tosta kai maksaakin. Tai enpä tiijä. Ei toi Goya kiinnosta kyllä paskaakaan.[/quote:357fb5c968]
Ei mennä sit. Mä yritin järjesrtää jotain nättiä ja romanttista yhteistä kivaa, mutta sitten sä sanot noin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:bf94029555="noiseidea"][quote:bf94029555="hrmunoita"][quote:bf94029555="noiseidea"]Mutta asiasta sen verran, että hrmunoita, mites olisi toi Goya-näyttely Sinebrychoffin taidemuseossa? Petralla oli silloin kesällä kyseisen
museon kassi, jos se vaikka ois siellä oppaana [/quote:bf94029555]
Joo mennääs etsimään Petra. Saiskohan exältä vielä vapareita hehe eiku vois tosta kai maksaakin. Tai enpä tiijä. Ei toi Goya kiinnosta kyllä paskaakaan.[/quote:bf94029555]
Ei mennä sit. Mä yritin järjesrtää jotain nättiä ja romanttista yhteistä kivaa, mutta sitten sä sanot noin.[/quote:bf94029555]
Voidaan mennä periskoopin ja kiikarien kanssa ikkunan taakse tai sitten siihen aulaan "venailemaan kaveria"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:36994badad="noiseidea"]
Ehkä oon tosikko.[/quote:36994badad]Perustetaanko oma topikki tälle paskanjauhannalle?
Ehkä oot vähän tosikko. Ehkä mä oon vähän rasittava. Varmasti löydät boardilta 20 ihmistä, jotka ovat asiasta samaa mieltä kanssasi, mutta niin löydän mäkin.
Mut kelaas nyt, kuinka kauan tätä sivunvaihtohehenokkeluusrunkkausta on nykyisessä muodossaan harrastettu? Ehkä viikon. Ei tässä mitään lapsia olla, joten paimentaa ei tarvi. Ja henkilökohtaisesti olen tullut siihen tulokseen, että yleensä vitutukset toisten boardilaisten käyttäytymistä kohtaan kannattaisi ehkä pitää sisällään, ellei sitten äärimmäistapauksissa koko porukka ole asiasta yhtä mieltä, jolloin voinee banniakin heiluttaa. Mua itseäni vituttaa joillain foorumeilla huomattavasti tällaista pelleilyä enemmän sellainen käyttäytyminen, että osataan kirjoittaa näennäisen asiallisesti ja taitavasti manipuloiden, mutta samalla "tölvitään" jatkuvasti toisia joka ketjussa. Sitäkin kuitenkin on siedettävä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^ nyt meni kyllä j-b:llä ihan offtopiciksi tämä homma
[quote:823ea72bce="noiseidea"][quote:823ea72bce="Pilke"]Dali-näyttely olis aikomus katsastaa, mut enpä kuule tiijä millon.
*[/quote:823ea72bce]
Olis. On vaan niin vähän aikaa Dalí Espoossa, että huonosti käy kuitenkin.[/quote:823ea72bce]
Tänne ajattelin itsekin. Esteetikkojen kanssa ollaan joka tapauksessa menossa. Onko rotsien kulttuuritoimikunnalla ehdotusta päivämääräksi? Vois koordinoida.
Sent from my iPhone 16
Joo-o. Avecille tuli este.
Ketä kiinnostaisi lähteä huomenna Kiasman uuden näyttelyn avajaisiin?
Meni jo.
Meni jo.
Avec tuli ja meni.
Joo ei nyt oikein noussut kiima tosta Carnegie Art Award -näytelystä.
Yksi hyvä animaatio, pari muuta kivaa duunia. Läjä kamaa mitä vähän ihmettelin. Tai ehkä sitten ne mielenkiintoiset jampat on jättäneet osallistumatta. Enpä kuule tiijä.
Ei toi Goya kiinnosta kyllä paskaakaan.
Eri!ehtisköhän sinne mennä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:b0afca18ea="hrmunoita"]Ei toi Goya kiinnosta kyllä paskaakaan.
Eri!ehtisköhän sinne mennä.[/quote:b0afca18ea]
Pitäis mennä.
Läjä kamaa mitä vähän ihmettelin.
Joo. Läjän tekemiset aiheuttavat useasti ihmettelyä.
Sent from my iPhone 16
Oli kyllä aika kakaa toi Kiasman uusi näyttely, mutta pitänee käydä katsomassa se vielä joskus kunnolla uudestaan. Hämmennyin liikaa kahvilan söpöistä lapsista ja heidän viehättävistä äideistään. Mä en kestä tätä lapsikuumetta. Auttakaa!
Mä en kestä tätä lapsikuumetta. Auttakaa!
Mä tarjouduin jo auttamaan kantamalla sun muksun! Muista sitten, että turha odottaa elatusapua.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:a80737c272="leposi"]Mä en kestä tätä lapsikuumetta. Auttakaa!
Mä tarjouduin jo auttamaan kantamalla sun muksun! Muista sitten, että turha odottaa elatusapua.[/quote:a80737c272]
Mut emmä kuitenkaan oikeesti tahdo muksua tolla tavalla. Pitää olla se ihana äiteeki
[quote:60badb47d8="Pilke"][quote:60badb47d8="leposi"]Mä en kestä tätä lapsikuumetta. Auttakaa!
Mä tarjouduin jo auttamaan kantamalla sun muksun! Muista sitten, että turha odottaa elatusapua.[/quote:60badb47d8]
Mut emmä kuitenkaan oikeesti tahdo muksua tolla tavalla. Pitää olla se ihana äiteeki
[/quote:60badb47d8]
ja nyt huomasin vasta mikä topicci
ja nyt huomasin vasta mikä topicci
Kiasmassa on sellainen tunnelma. Lisätään haaveisiin: tahdon rakastella naisen kanssa Kiasmassa.
Pitää olla se ihana äiteeki
Enkä siis tarkoita, että Pilke olisi jotenkin epäihana, päinvastoin. Mutta ei vain ole, äh, olen hili.
[quote:acf81090f2="leposi"]Pitää olla se ihana äiteeki
Enkä siis tarkoita, että Pilke olisi jotenkin epäihana, päinvastoin. Mutta ei vain ole, äh, olen hili.[/quote:acf81090f2]
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:5b7affef38="leposi"][quote:5b7affef38="leposi"]Pitää olla se ihana äiteeki
Enkä siis tarkoita, että Pilke olisi jotenkin epäihana, päinvastoin. Mutta ei vain ole, äh, olen hili.[/quote:5b7affef38]
[/quote:5b7affef38]
[quote:bac044784d="psykokarkki"]ja nyt huomasin vasta mikä topicci
Kiasmassa on sellainen tunnelma. Lisätään haaveisiin: tahdon rakastella naisen kanssa Kiasmassa.[/quote:bac044784d]
Ai tää oliki tällanen häpening.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:f46236b2e3="psykokarkki"]ja nyt huomasin vasta mikä topicci
Kiasmassa on sellainen tunnelma. Lisätään haaveisiin: tahdon rakastella naisen kanssa Kiasmassa.[/quote:f46236b2e3]
Jos saa lisätä panoksia, sellaisessa Kiasman isossa hississä. Uh.
Now that's what I call nykytaide #17
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:aaaea1b653="leposi"][quote:aaaea1b653="psykokarkki"]ja nyt huomasin vasta mikä topicci
Kiasmassa on sellainen tunnelma. Lisätään haaveisiin: tahdon rakastella naisen kanssa Kiasmassa.[/quote:aaaea1b653]
Ai tää oliki tällanen häpening. [/quote:aaaea1b653]
Jos saa lisätä panoksia, sellaisessa Kiasman isossa hississä. Uh.
Oih, hississä! Toi oli jo kirjattu vihkoon, joten pannan jossain muualla Kiasmassa.