You are not logged in.
[quote:57d303c414="stratum"]lähteeks joku mun kans tukholmaan?
vai onkotuo myynyt loppuun jo?[/quote:57d303c414]
No lähtis, mutta en tiedä vielä joudunko töihin! Ehkä keplottelen itseni irti niistä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:dbbec44b44="kraakku"][quote:dbbec44b44="stratum"]lähteeks joku mun kans tukholmaan?
vai onkotuo myynyt loppuun jo?[/quote:dbbec44b44]
[/quote:dbbec44b44]ehkä voipis jos ylimääräistä löytyy
bzort glorf bööth
kylläpäs kuulosti bbc-sessiot hyvältä pitkästä aikaa
[quote:ddf57b6738="Moronica"][quote:ddf57b6738="stratum"]lähteeks joku mun kans tukholmaan?
vai onkotuo myynyt loppuun jo?[/quote:ddf57b6738]
No lähtis, mutta en tiedä vielä joudunko töihin! Ehkä keplottelen itseni irti niistä.[/quote:ddf57b6738]
VIttu unohdin tyystin et jotain tämmöstä tapahtui tänä kesänä!!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:b1fa8b8f70="Moronica"][quote:b1fa8b8f70="Moronica"][quote:b1fa8b8f70="stratum"]lähteeks joku mun kans tukholmaan?
vai onkotuo myynyt loppuun jo?[/quote:b1fa8b8f70]
No lähtis, mutta en tiedä vielä joudunko töihin! Ehkä keplottelen itseni irti niistä.[/quote:b1fa8b8f70]
VIttu unohdin tyystin et jotain tämmöstä tapahtui tänä kesänä!!! [/quote:b1fa8b8f70]
Sama. Kävin kyllä Tukholmassa mutten nähnyt Pixiesiä.
nää soittaa tääl jotai neljä päivää putkeen tms. mutta keksin varman huhun että se välittömyys mikä niistä ekoista reunion-liveistä pukkas päälle on jo haihtunut. roskildessa oli jo aika pöhöttynyttä (HEH!!!!) meininki. ja sit se sell out dvd voi tziizuz
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
THE ARC OF TRIUMPH
Pod on edelleen yksi maailman parhaista levyistä vuosien kuuntelutauon jälkeen. Ja on rikos, ettei Breedersiä ole jo aikojen alussa irrotettu tästä topikista omakseen.
Tähän voisi sanoa sama. Joku voisi myydä mulle Breedersin Safari-ep:n.
Nippelitiedon haalijoille: etsin just muutaman minuutin Paceria yhdeltä c-kassulta ennen kuin muistin, et hehe mähän ostin "sen" muutama vuosi sitten Moronicalta.
Kai tähän topikkiin mahtuu mahdolliset The Amps- jupinat?
bzort glorf bööth
jumps -apinat
vois yrittää pestä oman safari ep:n, jos snap crackle pop loppuis!
frank blackin twitter
[quote:7e5b40b222]Ok I might have to move to Europe, this espresso situation is outta control. I can't be creative under these cicrcumstances! 21 minutes ago from TwitBird iPhone
I gave myself extra time to find espresso in a real cup...at last! Not sure why the croissant is on a styro plate... 28 minutes ago from TwitBird iPhone
So hard to get am espresso in a real cup. They just don't give a shit, do they? about 23 hours ago from TwitBird iPhone
Please support espresso in real cups 12:04 PM Nov 18th from TwitterBerry
I prefer a real cup bur Peet's is ok. Found a bench in the sun. The Warmth Of The Sun. 2:00 PM Nov 8th from TwitterBerry
I was willing to pay for the probably inferior, overpriced "one blast across the bean" just to enjoy the view. Place was half empty.Peet's! 1:51 PM Nov 8th from TwitterBerry[/quote:7e5b40b222]
I GOT A PLASTIC CUP, UH-HU UH-HU UH-HU EÅÅH
Onks väärin jos mun lemppari Breeders biisi on Saints?
I knew you'd come.
no ei se kyllä oikeinkaan ole
eiq mitäs
[quote:0f7a9ce355="psykokarkki"]
[/quote:0f7a9ce355]
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Setlist:
Cecilia Ann
Rock Music
Bone Machine
Crackity Jones
River Euphrates
Debaser
Wave of Mutilation
Monkey Gone to Heaven
I Bleed
Caribou
Cactus
Broken Face
Something Against You
Isla de Encanta
Tame
Sad Punk
Hey
#13 Baby
Gouge Away
Is She Weird
Dead
U Mass
Break My Body
Velouria
Dig for Fire
Allison
Ed Is Dead
Mr. Grieves
Winterlong (Neil Young cover)
Here Comes Your Man
Head On (Jesus and Mary Chain cover)
Holiday Song
VamosEncore:
Where Is My Mind
Gigantic
mikähän biisi kenellekin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
on tää vaan paras biisi ikinä
En lähestulkoon koskaan kuuntele mitään kahden ekan levyn jälkeen ilmestynyttä, mutta silti voin kirkkain silmin sanoa, että Pixies on maailman paras bändi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
En lähestulkoon koskaan kuuntele mitään kahden ekan levyn jälkeen ilmestynyttä
väärin kuunneltu.
En lähestulkoon koskaan kuuntele mitään kahden ekan levyn jälkeen ilmestynyttä
Oikein kuunneltu.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ei vähätellä Trompe le Monden suuruudenhullua soundia.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
bossanovalta löytyvistä, pixiesin parhaista kappaleista nyt puhumattakaan.
Paras biisi toki Trompe le Monden Alec Eiffel
en tiedä mikä siinä on, mutta aikanaan trompe le mode kolahti ihan kybällä, mutta vain hetkeksi, sitten kyllästyin enkä oo jaksanu enää yhtään. bossanova ei oikein koskaan kolissu sen enempää, stormy weather on tosin aliarvostettu biisi. mutta doolittle ja gigantic 12" on ne kovimmat jutut.
saa nähdä mille sijalle gigantic nousee nuorgamin 88-listassa
bossanovalta löytyvistä, pixiesin parhaista kappaleista nyt puhumattakaan.
Sama. Ei muuten taida enää ollut mitään huhuja liikkeellä uudesta levystä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki