You are not logged in.
Haha. Kim ihan hyvä kyllä. Riskillä että toistan itseäni, Teenager of the year on parempi kuin mikään Pixiesin tai Breedersin kiekko
Teenager of the year on parempi kuin mikään Pixiesin tai Breedersin kiekko
En nyt jaksa ruveta selaamaan topikkia mutta varmaan löytyy joka vuodelta minun kirjoittama spämmi jossa sama sisältö
Ei mene ihan omiin pixies ykkösmatskuihin tämä.
Onko joku hankkinut noita kymppiluvun kahta levyä?
Tuanoi saatana.
Beneath the Eyrie on ollut mulla itse asiassa aika ahkerassakin kuuntelussa. Kaikki biisit ei ole mitään ehdottoman hyviä, mutta albumikokonaisuutena se kannattelee koko kestonsa ajan ja kyllähän sieltä useampikin biisi jää soimaan päähän kuuntelukertojen välillekin. Toi Hear Me Out kuulosti mun korvaan outtakelta Beneath the Eyrien sessioista itse asiassa (ja sitähän se saattaa tietty ollakin).
Noin muuten oon tämmönen hyvän päivän Pixies-diggari, lähinnä Trompe le mondea kuunnellut aiemmin.
en tiedä onko ollut virhe etten ole oikein mitenkään noteerannut pixiesin comebackin jälkeisiä levyjä (joita taitaa olla jo enempi kuin alkuperäisiä tai en tiiä), mutta eipä noita kahta viimeistä alkuperäistäkään ole oikein vuosiin tullut noteerattua, joten pitkästä aikaa soimaan bossanova ja trompe le monde. ja kyllä homma taitaa edelleen olla niin, että bossanova on selvästi heikoin noista vanhoista. toki sillä on hetkensä (stormy weather ), mutta aikanaan oli pettymys mestarillisen doolittlen jälkeen eikä se kokonaisuudessaan edelleenkään kauheasti hurraa-huutoja ansaitse. trompe le monde parempi, itseasiassa olin ihan unohtanut esim. sellaiset hienot biisit kuin u-mass tai palace of the brine, eikä se jamc-coverikaan enää hullummalta kuulostanut. hyvä kiekko, vois ostaa vinyylinäkin joskus jos sopivasti vastaan tulis. bossanovasta muuten vielä sellainen huomio, että rock music -biisi kuulostaa kuin pastissilta nirvanan varhaisemmasta tuotannosta
^harvinaisen paljon asiavirheitä psykokarkin spämmiksi. Arvosana: 3/10.
laita toki korjaten, mutta bossanovan biisimatsku on hieman löysää paikoin, samoin kyllä vikan levynkin, ei siinä, se vaan jotenkin kuulostaa hieman paremmalta. tota nirvana-juttua mietin siltä kannalta, että nirvanahan tunnetusti otti kovasti vaikutteita, mutta rock music ilmestyi jo kun nirvana oli jo ekan levyn julkaissut.
Kylmä fakta on että pilaantumisen merkit ja luisuminen kohti perus indierock läpsyttelyä alkoi jo bossanovalla. Is she weird, rock music jees. Loput +-0 rämpytystä, velouria ja allison paskinta.
Pixies meni pilalle ku frank black lopetti huutamisen.
^tietämättömyyden, huonon maun ja trollauksen kolmijako toteutuu, eli viesti on klassista muumipoimuria. Arvosana: 6/10.
Mistä minä olen tietämätön?
Pixies parhaimmillaankin sellasta 3,5/5 tasoa. Eipä näistä jaksa vääntää. Doolittlen jälkeinen tuotanto on kuulematta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pixies parhaimmillaankin sellasta 3,5/5 tasoa. Eipä näistä jaksa vääntää. Doolittlen jälkeinen tuotanto on kuulematta.
7/10 postaus.
Klassinen kuulematta paskaa eiq 3,5/5 tasoa -postaus. Ehkä hieman kulunut näin 2022. 5/10.
Bossanova on yhä huippu levy.
bzort glorf bööth
Kylmä fakta on että pilaantumisen merkit ja luisuminen kohti perus indierock läpsyttelyä alkoi jo bossanovalla. Is she weird, rock music jees. Loput +-0 rämpytystä, velouria ja allison paskinta.
Pixies meni pilalle ku frank black lopetti huutamisen.
Allison 5/5
kyllähän homma kuitenkin on ihan objektiivisesti arvioiden:
1. doolittle
2. surfer rosa
3. trompe le monde
4. bossanova
ja TÄTS IT
2 ekaa 5/5, seuraavat ehkä 4/5
Bossanova on "aina" ollut oma suosikkini ja nykyisin ainoa mitä tulee hyllystä poimittua kuunteluun.
Trompe le monde olikin positiivinen yllätys. Songwritingillisesti ehdottomasti parempi kuin bossanova. Tähän voi palata uudestaankin. Laulu paikoitellen turhan hiljasella.
Pixies monilta osin sellanen "indierockin lyhyt oppimäärä", jonka tuotannon latominen paremmuusjärjestykseen alkaa olemaan vähän saman tason nillitystä kuin esim. jostain Beatlesien levyistä kinaaminen. Perinteisesti kuulun itse Trompe le Monde > Bossanova-leiriin, mutta olen tavannut ihan riittävän monta päinvastaista mielipidettä omaavaa hahmoa ymmärtääkseni, että ikiliikkujan keksii laittamalla nää jengit vastakkain.
Mut se on todettava, että kyseessä on omassa ajassaan ja paikassaan hyvin poikkeuksellinen ja äärettömän herkullinen bändi. Kattoo nyt 4AD:n siihenastista tuotantoa ja sit tulee yhtäkkiä joku Come on Pilgrim ja Surfer Rosa. On siellä itsensä vakavasti ottavilla mustahuulilla saattanut mennä punaviinit sieraimeen kun on ekaa kertaa kajahtanut Frank Blackin rääkymiset sterkoista. Jos parhaudesta puhutaan, niin kyllä mä alan vähän kallistumaan siihen suuntaan, että 4AD on yksi maailman parhaista levy-yhtiöistä. Omaan makuun hakkaa jonku Sub Popin mennen tullen.
Last edited by dadadrlrl (06.07.2022 11:55)
Don't use "Where Is My Mind?" as your alarm if you have a device with Google Assistant
Oho
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En oo välttämättä hesoissa elokuussa, mutta kai se on lippu ostettava varmuuden vuoksi.
Hartaasti odotetun konsertin lipunmyynti käynnistyy Lippu.fissa torstaina 16. marraskuuta klo 9.
Last edited by Firon (14.11.2023 16:23)
En oo välttämättä hesoissa elokuussa, mutta kai se on lippu ostettava varmuuden vuoksi.
Hartaasti odotetun konsertin lipunmyynti käynnistyy Lippu.fissa torstaina 16. marraskuuta klo 9.
Ostettu
Unohin. Taas säästy rahaa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.