You are not logged in.
ainoat pixies / breeders johdannaiset joita jaksaa:
bossanova
safari
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pixiesiä en jaksa. Breedersiä jaksan. Ei näitä juttuja pysty perustelemaan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Jaksan molempia sujuvasti! Toki Breedersin huippuhetket jäi sinne 90-luvulle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jaksan molempia sujuvasti! Toki Breedersin huippuhetket jäi sinne 90-luvulle.
Eiku Breedersissä on just siistiä ku esim. vuoden 2008 Mountain Battles on oikeasti aika nasta levy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En oo jaksanut enää käydä Ilosaaressa, enkä oikein muillakaan festareilla.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mitäs mitäs!?! Breeders tavalla 26.6.
The Breeders (USA)
Ti 26.6.2018 Helsinki, Tavastia
Liput 37/41
voishan tota harkita kun ei pixiesiäkään ole stadiin saatu
Tietty, koska Breeders > Pixies ja oikeastaan Breeders > Suurin piirtein mikä tahansa muu bändi.
Breedersin 2000-luvun tuotanto on jäänyt vähälle kuuntelulle lukuun ottamatta Mountain Battlesin avausraitaa, mutta viimesyksyinen paluubiisi oli kyllä kova:
Uusi levy All Nerve näköjään tulossa maaliskuussa. Nimiraita on ilmestynyt Spotifyyn, ihan jees tunnelmapala.
Kuuntelin Podia. En kuule musiikissa sitä suurta neroutta mitä pitäsi Hyvin perus altsuindietä tjsp. Paria poikkeusta lukuunottamatta ei juuri kummempia melodioita, riffejä tai muita koukkuja. Ja Kimin laulu, noh, melko bland and plain, ei ärsytä mut ei juurikaan kosketa. ns."ihan jees" musaa.
ns."ihan jees" musaa.
niin, kyllä cannonball on näiden paras biisi, se on ihan neroutta enkä kyllästy varmaan ikinä, mutta muuten... ihan jees. mutta silti jos keikka ei heti myy loppuun niin varmaan tulee lippu ostettua koska kim deal, mutta en tosiaan itsekään jaksa tästä niinn suuresti riemastua kuin moni muu. toi lintumiehen ylempänä postaama uusi biisi on kyllä ihan jees sekin.
pod-levyhän tais olla kurt kobainin suuria suosikkeja ja albinin äänittämä, mutta en ole sitä kuunnellut tällä vuosituhannella, enkä muista siitä muuta kuin että sillä tais olla hieman tarpeeton piitles-coveri mukana.
Ite oot lälly. Joo no ei toi Pod ole ollut itsellekään mikään se suurin juttu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mä taas on lämmenny juurikin Podille viime aikoina. Sisältää myös parhaimpia kuulemiani Beatles-covereita. Kun yritin Last Splashia kuunnella pitkästä aikaa niin se taas ei oikein Cannonballia lukuun ottamatta "lähtenyt". Keikalle olen joka tapauksessa menossa.
Sent from my iPhone 16
Safari on näitte paras piisi eikä mikää känönpool
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Safari EP KZ:n kannattaa tsekkaa jos vielä haluaa tätä lällyä kamaa kuunnella.
Olin jo silleen että pitääköhän tämän takia lähteä suomessa käymään, mutta näköjään tulevat myös Hampuriin keikalle.
Kämpiltä on suunnilleen seitsemän minuutin kävely keikalle
Toista se oli ennen vanhaan kun piti temppeliaukiolta taivaltaa Tavastialle.
Ja siis Cannonball ja muka Breedersin paras biisi öö lol. Mites joku Divine Hammer tai Do you love me now, erityisesti ne 10" versiot joista jälkimmäisessä Mascis käy vähän narisemassa. Silkkaa neroutta.
Ja joo, Breeders on lällyä musaa, mut lälly best. Ja Podillahan soittaa suurin piirtein maailman paras rumpali Britt Walford.
Kyllähän tuonne Breedersin keikalle vois hyvinkin lähteä. Varsinkin jos ennen & jälkeen olis yhtä hyvää (ex-)foorumistiseuraa, kuin JAMC:ssa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kyllähän tuonne Breedersin keikalle vois hyvinkin lähteä. Varsinkin jos ennen & jälkeen olis yhtä hyvää (ex-)foorumistiseuraa, kuin JAMC:ssa.
Eiköhän jotain tuollaista saada järjestettyä
Alxity wrote:Kyllähän tuonne Breedersin keikalle vois hyvinkin lähteä. Varsinkin jos ennen & jälkeen olis yhtä hyvää (ex-)foorumistiseuraa, kuin JAMC:ssa.
Eiköhän jotain tuollaista saada järjestettyä
Jippu hallussa. Pitkästä aikaa etkot mun luona?
Sent from my iPhone 16
Pappaosasto saattaa haluta etkoilla jossain ruokaravintolassa