You are not logged in.
soitan just sellasessa bändissä kuin haluankin
lisäks on pari muutakin projektia vireillä joissa teen myös just sellasta musaa kuin haluan
[quote:e523eb0f1d="stratum"]Haluaisin sellaiseen Black Tambourinen tapaiseen bändiin eli jossa olisi läsnä kohtuullisen vahva särövalli ja sitten khotuullinen annos söpöyttä mutta sitten kuitenkin samaan aikaan semmoista fugazimaista raakuutta ettei homma menisi liian äiteläksi. Soittaisin rumpuja taikka kitaraa. Jotain taustalauluja voisin hönkäillä mutten mitään isompaa kun mulla on aika kamala ääni.
Voisin soittaa tuossa bassoa, jos mulla olisi basso ja kunnon korvatulpat. Laulukin voisi onnistua, ainakin jos olisi miksattu sopivasti piiloon.[/quote:e523eb0f1d]
Voisin tulla sit soittamaan sitä tamburiinia
This must be what jail / I will scratch
Homobändiin
[quote:813b2a19e6="shanks"]Homo- tai neekeribändiin..
Homobändiin
Nythän mietä on sit kaks jo..[/quote:813b2a19e6]
vain neekeri puuttuu. ja lisää homoja.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Menestyvään. Sellaiseen, jossa soittamalla saa pildee.
"A repo man's always intense"
Menestyvään. Sellaiseen, jossa soittamalla saa pildee.
1. vaade: äärimmäisen epätodennäköiseltä. varsinkin jos menestys tarkoittaa rahaa
2. vaade: hyvin epätodennäköistä. partaisia levynkeräilijöitä kyllä riittää höpöttämässä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:79470f58d9="lintumies"][quote:79470f58d9="stratum"]Haluaisin sellaiseen Black Tambourinen tapaiseen bändiin eli jossa olisi läsnä kohtuullisen vahva särövalli ja sitten khotuullinen annos söpöyttä mutta sitten kuitenkin samaan aikaan semmoista fugazimaista raakuutta ettei homma menisi liian äiteläksi. Soittaisin rumpuja taikka kitaraa. Jotain taustalauluja voisin hönkäillä mutten mitään isompaa kun mulla on aika kamala ääni.
Voisin soittaa tuossa bassoa, jos mulla olisi basso ja kunnon korvatulpat. Laulukin voisi onnistua, ainakin jos olisi miksattu sopivasti piiloon.[/quote:79470f58d9]
Voisin tulla sit soittamaan sitä tamburiinia [/quote:79470f58d9]
Olin kyllä ajatellut söpöä tyttöä tamburiiniin mutta menkööt.