You are not logged in.
Nolla.
6
Milloinkohan Gnee tulee kertomaan tänne viime aikojen Teh Fall -psykoosistaan mjötääh!?
Itellä taitaa löytyä kolme levykäistä.
Last edited by Phlegm (20.02.2018 20:02)
Totally Wired -kokoelma sekä Reformation Post TLC. Totally Wired riittäisi varsin hyvin.
Last edited by metsäkukkia54 (20.02.2018 21:02)
Neljä:
Nyyleissä Rough Traden julkaisemat seiskat niputtava kokoelma, cd-hyllyssä Dragnet ja Your Future Our Clutter. Seiskojen seassa Earmarkin How I Wrote Elastic Man-uusinta.
Vinyyliä on ollut enemmän joskus (mm. 80-luvun puoltaväliä ja Grotesque-uusinta), mutta oon sittemmin myynyt. Hyvään kotiin taisivat päästä kuitenkin.
Last edited by rc-lungen (21.02.2018 06:31)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Nolla (0)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hirveesti nollia Noh, olen kateellinen, teillä on vielä edessäpäin koko huikean tuotannon kerääminen ja kokeminen
tämä. ai että, kaikki se magia vielä edessä, kateeksi käy. toisaalta, tämähän on sellaista kamaa ettei siihen kyllästy koskaan
Joskus aikoinaan tuli jossain alelaarissa joku näitten levy vastaan ja mietin otanko ku oli jotenki nimenä tuttu, mutta ku en oikeesti tienny yhtään millasta musaa se on niin jätin. En kyllä tosin tiijä vieläkään
ikävä topik
mutta ymmärrän kyllä ettei kaikki tykkää. itsellenihän tää on kuin huumetta, pakko aina välillä saada annos fallia
Vähemmän kuin aiemmin sinkut ja minulle tarpeettomat täyspitkät myyty. En kerro mitkä
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
sama juttu, jotai maksisinkkuja ja vastaavia lähteny menee.
albumi tahi pari myäs
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
0. Ehkä vielä joskus.
Nolla. Koskaan en ole ainuttakaan omistanut, mutta onhan noita useampia jotka kelpais levyhyllyyn, vaikka minkäänlaista levyhyllyä mulla ei nykyään olekaan.
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
0. Ehkä vielä joskus.
Sama.
Sent from my iPhone 16
Näköjään täyspitkistä on jääny hyllyyn ainoastaan Grotesque alkup painos toki, muut taitaa olla myyntipinossa tai myyty. Not sori siittä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Seitsemän: Bend Sinister ja Extricate LP:nä. Grotesque, Slates, 458489 A-Sides, A World Bewitched ja Reformation Post TLC cd:nä.
Mulla Grotesque ja Slates vinyylinä, This Nation's Saving Grace-boksi sekä Perverted by Language, Hex Enduction Hour ja Reformation Post TLC cd:nä.
Mulla Grotesque ja Slates vinyylinä, This Nation's Saving Grace-boksi sekä Perverted by Language, Hex Enduction Hour ja Reformation Post TLC cd:nä.
suunnilleen kaikki kovimmat klassikot + reformation, anttilan alestako hankittu
Jophiest wrote:Mulla Grotesque ja Slates vinyylinä, This Nation's Saving Grace-boksi sekä Perverted by Language, Hex Enduction Hour ja Reformation Post TLC cd:nä.
suunnilleen kaikki kovimmat klassikot + reformation, anttilan alestako hankittu
Jep
Witch Trials vanha LP, This Nation uj, Grotesque cd jossa bonuksena pari sinkulaa. Pervertedin meinasin vielä joskus hommata.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS