You are not logged in.
flaming lips - with a little help from my fwends LP+CD
Vinyyliä Aikakoneesta ja kirpparilta:
Del Shannon - Rock On!
Kate & Anna McGarrigle - Love Over And Over
Dr. John - I Been Hoodood
Sonic Youth - Нация Мечтателей
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ostin kuukausi sitten äidille synttärilahjaksi cd-levyn. Oli hyvin omituista pidellä kädessä cd:tä. Oli jo alkanut unohtua sen mittasuhteet. Oli kevyempi kuin muistin. Vaikutti ihan kätevältä just tämmöisessä tilanteessa, jossa pitää ostaa lahja jollekin vanhalle ihmiselle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pitkästä aikaa isompi setti vinyyliä, kehdannee listata:
Ariel Pink - Pom Pom
Can Can Heads - Butter Life
The Leo Bugariloves - 12 Shots, The Legendary Tornio Sessions 1994
Homevideo - s/t
KXP - History of Techno
The Moody Blues - To Our Children's Children's Children
Jimi Tenor - Utopian Dream
ja postista piti hakea:
Aphex Twin - Syro
Ostin kuukausi sitten äidille synttärilahjaksi cd-levyn. Oli hyvin omituista pidellä kädessä cd:tä. Oli jo alkanut unohtua sen mittasuhteet. Oli kevyempi kuin muistin. Vaikutti ihan kätevältä just tämmöisessä tilanteessa, jossa pitää ostaa lahja jollekin vanhalle ihmiselle.
Minkä levyn ostit vanhalle ihmiselle?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Atom Mouth Gimlies - At El Jumo 7"
Lebakko - Elävien kuolleiden yö lp
Labakko - Popkornikauppa 12"
Seksihullut - Seksihullujen armoilla lp
Seksihullut - Seksihullujen laulu lp
Clipse - Hell Hath No Fury (LP)
Vuoden nuori muotoilija.
brainbombs - fucking mess LP
^ discogsista
ghostface killah - 36 seasons CD
wu-tang clan - a better tomorrow CD
FKA twigs - LP1 lp
Mirel Wagner - When The Cellar Children See The Light Of Day lp
Nils-Aslak Valkeapää - Joikuja 10"
Räjäyttäjät - Rock'n'roll painajainen LP
Ville Pirinen Combat School - Jengi on tyhmää / Muurin takana 7"
Aavikon Kone ja Moottori - Karavaani / Rakkaudella sinulle 7"
Last edited by Kalossimies (19.12.2014 15:15)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Actress - Grey Over Blue (12")
Vuoden nuori muotoilija.
pixies - doolittle 25 3CD
Withered Hand - Inbetweens 10"
JAMC - Psychocandy lp
Vihdoinkin ostin tuon maailman parhaan levyn, jonka täydellisyyden tajusin monen vuoden kuuntelun jälkeen. Muistan kun ekan kerran kuuntelin ja pidin hirveenä paskana kun surisi vaan. Sitten aukes täysin uusi maailma. Maailman paras musamaailma.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Yung Lean + Sad Boys - Unknown Memory LP
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Withered Hand - Inbetweens 10"
JAMC - Psychocandy lpVihdoinkin ostin tuon maailman parhaan levyn, jonka täydellisyyden tajusin monen vuoden kuuntelun jälkeen. Muistan kun ekan kerran kuuntelin ja pidin hirveenä paskana kun surisi vaan. Sitten aukes täysin uusi maailma. Maailman paras musamaailma.
Mä oon vielä tossa surinavaiheessa. Taikka en mä sitä paskana pidä, mut on vaikee kuulla musiikkia, kun on niin paljon surinaa päällä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
leposi wrote:Withered Hand - Inbetweens 10"
JAMC - Psychocandy lpVihdoinkin ostin tuon maailman parhaan levyn, jonka täydellisyyden tajusin monen vuoden kuuntelun jälkeen. Muistan kun ekan kerran kuuntelin ja pidin hirveenä paskana kun surisi vaan. Sitten aukes täysin uusi maailma. Maailman paras musamaailma.
Mä oon vielä tossa surinavaiheessa. Taikka en mä sitä paskana pidä, mut on vaikee kuulla musiikkia, kun on niin paljon surinaa päällä.
Siellä takana on täydellisiä pop-kappaleita. Täydellisiä! Kuulokekuuntelu avas mulla lopulta.
Shrag - Canines lp
Withered Hand - New Gods lp
Martha - Courting Strong lp
Flowers - Do What You Want To, Its What You Should Do lp
Pilke wrote:leposi wrote:Withered Hand - Inbetweens 10"
Siellä takana on täydellisiä pop-kappaleita. Täydellisiä! Kuulokekuuntelu avas mulla lopulta.
Musapaljastuksiin tämä: levyhyllyssä on ollu ny reilut kymmenisen vuotta Psychocandy lp, en ole kuunnellu kertaakaan olen kyl kuullu levyn kerran ehkä 15 sitten, ei oikein mitään muistikuvia. Pitäisinköhän mä tuosta.
leposi wrote:Pilke wrote:leposi wrote:Withered Hand - Inbetweens 10"
Musapaljastuksiin tämä: levyhyllyssä on ollu ny reilut kymmenisen vuotta Psychocandy lp, en ole kuunnellu kertaakaan olen kyl kuullu levyn kerran ehkä 15 sitten, ei oikein mitään muistikuvia. Pitäisinköhän mä tuosta.
Kopsaan JAMC-topikkiin nämä niin saa sinnekin jotain "keskustelua".
The Spook School - Dress Up lp
Neillin saatekirjeet on aina parasta. Ja vinyylikin on hieno glitter-versio. Ja toki musa yksi vuoden parhaimmista. Pitäis varmaan laittaa postikortti takaisin Lontooseen.
Op:l Bastards - Scorpius 12"
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
leposi wrote:Ja toki musa yksi vuoden parhaimmista.
Tarkoitat kai viime vuoden?
Ai santana, tuliko tää jo silloin? Mine olla vähe c8.
Edit: en yllättyisi, jos hyllyssä olisi tuplakappale.
Last edited by leposi (30.12.2014 14:23)
Faijalle synttärilahjaksi:
Jukka Nousiainen : Huonoa seuraa LP
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
posti oli tuonut vuoden viimeiset ostokset:
808 state - in yer face 7"
landscape - norman bates 7"
soft cell - what! 7"