You are not logged in.
[quote:d0dc1887e4="Laatu"]Explosions In The Sky - How Strange, Innocence CD
Tätä saa nyt Stupidosta.[/quote:d0dc1887e4]
Se oli kassalla (matkalla kohti hyllyä) lauantaina juuri ennen sulkemista. Olin ostaa, mutta kun oltiin jo hakemassa yhtyettä pankkiin erään toisen levyn tiimoilta, niin päätin jättää myöhemmäksi. Ei kai tuo ollut ainoa?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:c621fa3d4b="ex-kolja"][quote:c621fa3d4b="Laatu"]Explosions In The Sky - How Strange, Innocence CD
Tätä saa nyt Stupidosta.[/quote:c621fa3d4b]
Se oli kassalla (matkalla kohti hyllyä) lauantaina juuri ennen sulkemista. Olin ostaa, mutta kun oltiin jo hakemassa yhtyettä pankkiin erään toisen levyn tiimoilta, niin päätin jättää myöhemmäksi. Ei kai tuo ollut ainoa?[/quote:c621fa3d4b]
Ei toki, kyllä ne tietää, että hyvää kannattaa varata niin että kaikille riittää.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:ecef57243e="Laatu"][quote:ecef57243e="ex-kolja"][quote:ecef57243e="Laatu"]Explosions In The Sky - How Strange, Innocence CD
Tätä saa nyt Stupidosta.[/quote:ecef57243e]
Se oli kassalla (matkalla kohti hyllyä) lauantaina juuri ennen sulkemista. Olin ostaa, mutta kun oltiin jo hakemassa yhtyettä pankkiin erään toisen levyn tiimoilta, niin päätin jättää myöhemmäksi. Ei kai tuo ollut ainoa?[/quote:ecef57243e]
Ei toki, kyllä ne tietää, että hyvää kannattaa varata niin että kaikille riittää.[/quote:ecef57243e]
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Olen tilannut Insoundista, kaikki meni hyvin ja toimitus taisi olla perillä alle kahdessa viikossa.
Clap your hands say YEAH! Kiitokset Oulun suuntaan!
Täytyy panna tilaten...
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
etin animal collectiven uutta mut city discsiin oli viritetty ansa
käytettynä siis
Sonic Youth - Master=Dik 12"
Sonic Youth - Starpower 12"
Breeders - Safari 12"
Teenage Fanclub - Concept 12"
the Go-Betweens - Was there anything i could do? 12"
R.E.M. - Wendell Gee 12"
fIREHOSE - Fromohio LP
Killdozer - Snakeboy LP
Public Image - First Issue LP
uutena
SONGS FOR THE YOUNG AT HEART (WITH BONNIE PRINCE BILLY) - Puff The Magic Dragon 7"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
EARTH, "LIVING IN THE GLEAM OF AN UNSHEATHED SWORD"
kaunista!
edit tämä siis väärä topikki KUUNTELEN
Talulah Gosh - Backwash
Missä pelaa?
This must be what jail / I will scratch
Yritin ensin tilata yhdeltä jenkiltä joka kaupitteli sitä, mutta en millään saanut vastausta sähköpostiin. Ja sitten tuli Arimanilta päivitysilmoitus, kävin katsomassa listat ja avot, siellähän se. Ilmeisesti näitä peruja:
Ostimme levyliikkeen konkurssipesän, n. 4000 levyä! Valikoima sisältää pääosin metallia ja punkkia, mutta mukana on myös muita genrejä. Levyt ovat pääosin käyttämättömiä.
Talulahmetalpunk
Ainoa kerta kun jätin nuo listat selaamatta
This must be what jail / I will scratch
löytyyks se lista vielä netistä ja jos niin mistä? itekin jätin tsekkaamatta kun luulin että siellä on vaan jotai heviä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Joo, siellä pääsivulla ( http://www.ariman.fi/ ) on Konkurssipesä-linkki. Ei siellä kyllä oikein muuta tuon tyylistä näkynyt.
ben reynolds - music is the music language CD
peter wright - desolation beauty violence CD
monotract - live in japan CD
dark inside the sun - chattanooga CS
clay's festering lungs - silverskull CS
pulttibois 3-DVD
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
khanate - capture & release lp
capturelle ***, releaselle ****½
venetian snares - find candance 12"
jep
ex-models - chrome panthers lp
hä, mitä tapahtu - edellisillä levyillä kahlattiin viittätoista piisiä läpi parisakymmenessä minuutissa, nyt on kuusi biisiä ja puoli tuntia.
end.errata lp
piti tulla venetian snaresin doll doll doll mutta lähettivät väärän. eikä niillä ole sivustonsa mukaan ollenkaan tätä levyä. hä!?
nyt on kuusi biisiä ja puoli tuntia.
Luin "nyt on biisiä kuusi ja puoli tuntia". Pidemmän puoleinen lp.
Gneelle tiedoksi, että se jenkkihemmo kaupittelee edelleen Backwashia kahdeksalla dollarilla. Voin toki antaa osoitteen, jos haluat kokeilla vastaisiko se sinulle.
the prodigy : their law - singles 1990-2005
Viimepäivinä on tullut (näköjään) osteltua aika paljon kaikenlaista, osa ihan riihikuivalla rahalla, ja osa vaihtokauppoina divareissa. Ja on postipoikakin pudottanut jonkun cd:n postiluukusta:
Biff Bang Pow! - Songs For The Sad Eyed Girl lp
Luka Bloom - Before Sleep Comes cd
Bluesounds - Native Sons Of A Far-Away Country cd
Chapterhouse - Whirlpool lp
The Cure - Join The Dots 4cd
Dead Can Dance - s/t cd
Felt - Poem Of The River lp
Noitalinna Huraa! - Riittäähän noita linnassa cd
Pacific - Sea Of Sand ep 12"
Ride - The Box Set 3cd
Rip Rig & Panic - I Am Cold 2lp
Stereolab - Oscillons From The Anti-Sun 3cd+dvd
Tinariwen - Amassakoul cd
Tinariwen - The Radio Tisdas Sessions cd
Ali Farka Touré & Toumani Diabaté - In The Heart Of The Moon cd
Tulossa on vielä mm The Ecstasy Of Saint Theresa-boksi ja James Chance-boksi... Huh!
Kyllä kai noilla jonkun hetken pärjää...
Tulossa on vielä mm The Ecstasy Of Saint Theresa-boksi ja James Chance-boksi... Huh!
huh indeed! mitä theresa-boxi kustantaa ja mistä? susurrate on yksi kaikkien aikojen suosikkilevyjäni!
niin, mutta mistä james chance-boksi? häh, joku uusi julkaisu? kallis? åhå
Chapterhousea ja Feltiä, oho.
Ecstasy of Saint Theresan muu tuotanto ei kyllä oikein ole jaksanut iskeä, mitä nyt olen kuullut - Free-D (Original Soundtrack) ja joku kirjaston kokoelma - mutta eipä toisaalta Susurratekaan ole iskenyt ihan niin kovaa kuin eräisiin.
[quote:adab1dfc83="upsetter"]Tulossa on vielä mm The Ecstasy Of Saint Theresa-boksi ja James Chance-boksi... Huh!
huh indeed! mitä theresa-boxi kustantaa ja mistä? susurrate on yksi kaikkien aikojen suosikkilevyjäni![/quote:adab1dfc83]
Täältä löytyy:
https://bordeaux.site-secure.net/tamizd … d=MAT-107&
Puoti löytyi Theresan kotisivujen discography-osaston kautta. Täytyy varmaan tilailla sieltä vähitellen koko kataloogi. Mulla oli niiden eka Pigment EP 12":n joskus, jonka ostin niiden keikalta Lontoosta, mutta typeryyksissäni myin sen sittemmin pois (vitun tollo!). No, onneks se löytyy tolta boksilta...
Bändin kotisivut:
http://www.eost.cz/index-en.php
oho, aika halvalla lähtis toi boksi... mut ei oo luottokorttia eikä nyt oikein rahaakaan... jos haluut jelpata joskus tilauksessa niin etc...
niin, mutta mistä james chance-boksi? häh, joku uusi julkaisu? kallis? åhå
Irresistible Impulse on boksi nimi. Vanhahan se on jo, muutaman vuoden ikäinen. Secondspin.com:sta löytyi käytettynä n. $25 + $5 posteja hintaan. Täytyy vaan toivoa, että on about kunnossa...
Amazon myy sitä uutena näköjään $42 dollarilla, ja $32 käytettynä.
[quote:c5100da047="babriga"]niin, mutta mistä james chance-boksi? häh, joku uusi julkaisu? kallis? åhå
Irresistible Impulse on boksi nimi. Vanhahan se on jo, muutaman vuoden ikäinen. Secondspin.com:sta löytyi käytettynä n. $25 + $5 posteja hintaan. Täytyy vaan toivoa, että on about kunnossa...
Amazon myy sitä uutena näköjään $42 dollarilla, ja $32 käytettynä.
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/de … ce&s=music[/quote:c5100da047]
kiitos tästä, pitäskin joskus sijoittaa - ostaa samalla teenage jesus & the jerksiä ja marsia...jälkimmäisen uudelleenjulkaisusta olinkin kuullut mutta näistä muista en
Lydi Lunchin Hysterien kun jostain saisi...