You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Shakespearen Battleship
http://www.mcsweeneys.net/articles/exce … battleship
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^ just tästä syystä olen harkinnut, että katsoisin leffoja vain teatterissa
taisin spämmiä tästä foorumillekin, mutta viime vuosien ainoa olohuone-leffakokemus joka ei mennyt alakaavion mukaan, oli Talladega Nights
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Paitsi että, mulla toi siis menee niin että vaikka kattois leffaa telkkarista niin alakaavio pätee (3 days later -osiota lukuun ottamatta)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
En tosin katso koskaan leffoja koneelta, mutta pystyn kyllä keskittymään niihin melko kiitettävästi kotioloissakin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oslo, August 31st ei vissiin ole saanut dvd-julkaisua Suomessa? Tahdon nähdä!
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
törmättyäni taas yhteen läpipaskaan ja yksisilmäiseen tulkintaan Antichristista tekisi mieli repiä pääni irti. maailmassa tehdyistä elokuvista kärjistämättä 99 prosentissa naisilla on statistin ja objektin osa. kun joku esittää tapahtumat elokuvan naishahmon näkökulmasta, motiivina on sitten kuulemma naisviha.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tänään konttiaukiolla Girls Rock! dokkari kello 22
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Netflix tuloo suomeen!
http://www.hs.fi/talous/Videovuokraukse … 5592823744
Hyvä että suomenkielistä matskuu kanssa, voi sit proxyjen kautta kattella jotain pekko aikamiespoika-leffoja tms. Olispa vielä englannix tekstitukset mut eipä noissa taida olla kuin kohdemaan kielellä systeemit...
Netflix tuloo suomeen!
http://www.hs.fi/talous/Videovuokraukse … 5592823744Hyvä että suomenkielistä matskuu kanssa, voi sit proxyjen kautta kattella jotain pekko aikamiespoika-leffoja tms. Olispa vielä englannix tekstitukset mut eipä noissa taida olla kuin kohdemaan kielellä systeemit...
oho oho! en oo kun jonkun decade miettinyt et miksi vitussa kukaan ei oo tuonut tätä tänne. jo kauan ennen kuin striimaus oli mikään oikea vaihtoehto täällähän just toimiva postisysteemikin (no sillei et päivässä aikalailla perille) ja jengiä joka asuu metikössä niin helvetisti ois luullut takaavan tilausta
Last edited by mitten (15.08.2012 14:50)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
huïg wrote:Netflix tuloo suomeen!
http://www.hs.fi/talous/Videovuokraukse … 5592823744Hyvä että suomenkielistä matskuu kanssa, voi sit proxyjen kautta kattella jotain pekko aikamiespoika-leffoja tms. Olispa vielä englannix tekstitukset mut eipä noissa taida olla kuin kohdemaan kielellä systeemit...
oho oho! en oo kun jonkun decade miettinyt et miksi vitussa kukaan ei oo tuonut tätä tänne. jo kauan ennen kuin striimaus oli mikään oikea vaihtoehto täällähän just toimiva postisysteemikin (no sillei et päivässä aikalailla perille) ja jengiä joka asuu metikössä niin helvetisti ois luullut takaavan tilausta
Ymmärtääkseni tuo tulee olemaan ainoastaan striimisysteemi. Irkuissa ainakin ollut aika ankea valikoima, mut tän käyttö maksaa jotain viis dollarii kuukaudessa http://unblock-us.com/
Ja voi valita jenkkivalikoiman, kanadavalikoiman...ja oisko ollu mexico ja brassivalikoimat myös. Toivottavasti lisäävät suomen ja skanditkin ihan vaan mua varten...