You are not logged in.
Onks noi Medusan jotain -leffat hyviä? Tänään tulee telkkarista se eka.
Onks noi Medusan jotain -leffat hyviä? Tänään tulee telkkarista se eka.
Ne kaks ekaa Jason Bourne -leffaa. Eivät olleet mitenkään erikoisia. Tai kai jostain kotoisin, kun näin ekaa telkkarista vähän ja sitten tylsänä päivänä piti noita kaksi vuokraamosta hakea. Mutta aika vähän hylsybalettia tuollaiseksi kamaksi, eli ei ihan toivotonta touhuamista. Ei tässä nyt ollut mitään järkeä.
Tv-sarja vuodelta 1988 ois kiva nähdä. Oon muistaakseni sen joskus aikanaan telkkarista katsonut.
YkkösBourne on just parasta jännäriä mitä on hetkeen tullu nähtyä. Oon tainnu nähä joku kolme kertaa jo
kaakku wrote:YkkösBourne on just parasta jännäriä mitä on hetkeen tullu nähtyä. Oon tainnu nähä joku kolme kertaa jo
Suotta oopsailet, kova pätkä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
On ne ihan viihdyttäviä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Otan riskin Matt Damonista huolimatta, Kikken takia.
bornet on ihan vitun jees
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
tohtori torikauhun borneo-videot on ihan vitun jees
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
bornet on ihan vitun jees
Kyl. Parasta tollasta viihdettä vähään aikaan.
Otan riskin Matt Damonista huolimatta, Kikken takia.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Makuuneissa kaikki leffat -50%. Sanokaa mitä vuokraan huomenna. Oon kyllästyny noihin "ihan kivoihin". Viime aikoina on tehny mieli kattoa 20-30-lukuun sijoittuvia boheemi-ilotteluita. Tykkään kaikenlaisesta, mutta aika valikoiden. Helppo homma siis.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tiistaina herzogia tapaamaan sen 3d-leffan näytöksessä jee
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jaa ei ookkaan paikanpäällä vaan satelliittiyhteyden avulla mukana menossa. no kuitenki!
kateus-spämmi pelkästä satelliittiyhteydestä huolimatta
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Darren Aronofsky on Making Movies
Toi FiveBooks on ihan jännä jutska, eli joku asiantuntija kertoo/esittelee viisi kirjaa jostain aiheesta. Aihepiirit on Hitleristä ranskalaisen keittiön kautta spermaan.
Ohjelmistossa mm. Kelly Reichardtin (Old Joy, Wendy & Lucy) ylistetty Meek's Cutoff
Niin ja Tampereellakin palkittu lyhäri Miten marjoja poimitaan
en ole kolmekybänen emoboy
Kelly R.
R. Kelly
Kyllä
Pietarissa nähtiin yhtenä iltana hotellissa pätkiä historiallisesta spektaakkelista nimeltä Ermak. Naamoille ja puvustukselle ISO
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
MMM wrote:R. Kelly
Kyllä
tarjottimella, sir.
Ohjelmistossa mm. Kelly Reichardtin (Old Joy, Wendy & Lucy) ylistetty Meek's Cutoff
Niin ja Tampereellakin palkittu lyhäri Miten marjoja poimitaan
Ylläri, ylläri, että just päällekäin Turun suomalaisen elokuvan kanssa (Säästyypähän rahaa junalipuissa.)
onks kukaan nähny
vaikuttas aika kovalta
Ei tuu kai Suomeen
en ole kolmekybänen emoboy
Rotsiretki Berliiniin?
bzort glorf bööth
http://www.slashfilm.com/jaden-smith-st … shyamalan/
The chance to make a scary, science-fiction film starring Jaden and Will is my dream project.
the last airbender odottaa koneella vielä katsomista, djpate ainakin tykkäs
Karagargassa on viikon loppuun asti freeleech. Latauksessa vaikka mitä! Berlin Alexanderplatz, West of the Tracks, hämäriä kulttileffoja HD:na
Jos joku tarttee kutsun, mulla ois pari.
Oho jes nyt vittu ladataan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mulle kelpais Karagargakutsu jos jollain on
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä