#211 08.10.2007 01:34

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: BB 2007

martttttiinan meikit:
- pumpulipuikkoja
- saippua
- ihorasva
- hammastahna
- hiustenvärjäyskäsittelyaine
- 4 hiusten hoitoainetta
- sampoo
- 2 kosteusvoidetta
- 4 hiuslakkaa
- 2 hiuskiilto
- käsirasva
- kampausneste
- rusketusvoide
- 2 tamponipakettia
- kiiltoseerumi
- kampausneste
- 2 hiusvahaa
- suihkusaippua
- vanulappuja
- hiustenvärjäysvälineet
- fööniharja
- harja
- fööni
- kasvojenpesuaine
- 4 parfyymia
- kasvojen kuorintavoide
- ihokuorintavoide
- bodybutter
- kynsilakan poistoaine
- 3 höylää
- 2 kynsiviilaa
- pinsetit
- hammasharja
- kasvovesi
- kasvoseerumi
- 8 tunnin voide
- kasvovaahto
- dödö
- 3 kynsilakkaa
- kynsinauhakosteuttaja
- silmänympärysvoide
- kulmakarvanvärjäysaineet
- ripsenvärjäysaineet
- 4 ripsiväriä
- 9 kajalia
- 6 huulikiiltoa
- eyeliner
- valokynä
- 2 purkkia
- 2 puuteria
- ripsientaivutin
- kajalteroitin
- luomivärisivellin
- 18 luomiväriä
- 3 poskipunaa
- 11 meikkivoidetta
- 3 aurinkopuuteria
- 2 peiteväriä
- ihonsävyn heleyttäjä
- 3 luomiväripalettia
- 19 sivellintä
- 2 kulmaharjaa
- ripsiharja
- värisekoitinlasta
- 2 poskipunasivellintä
- irtoripset, pinsetit, liima
- 2 irtopuuteria
- poskipunashampoo
- meikkisieniä
- 10 huultenrajauskynää
- 3 huulipunapalettia
- 2 huulikiiltoa
- huulten paksuntajavoide


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#212 08.10.2007 02:13

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,544

Re: BB 2007

aqzu wrote:

2 purkkia

2 purkkia  icon_eek

Offline

#213 08.10.2007 03:05

helicon
OVERLOOORD!!
Registered: 12.06.2005
Posts: 3,295
Website

Re: BB 2007

Jaksoin lukea tuota listaa vähän alusta.

Tulikin siitä mieleen perustaa kilpailumielinen topikki "Pahimmat silmäpussit ikinä?" mutta enpä taida jaxaa sitäkään.

Offline

#214 08.10.2007 08:03

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,209

Re: BB 2007

aqzu wrote:

wanhahan tuo. oon kyllä mykkä miten paskan tyypin sinne toivat!

näin

[quote:3d81d400e5="HS"]Martina: Where there’s a will there’s a way. Me luultiin, että tää on Big Brother. Mutta paskat, tää onkin kaatopaikka.
Tähdet: *[/quote:3d81d400e5]


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#215 08.10.2007 08:04

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,209

Re: BB 2007

leposi wrote:

[quote:bfbe5d067f="aqzu"]2 purkkia

2 purkkia  icon_eek[/quote:bfbe5d067f]

silikonien huoltopurkit?  confused_new


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#216 08.10.2007 10:52

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: BB 2007

BB-Timo Martinasta: Ei mikään ruudinkeksijä!
8.10.2007 09:17, päivitetty 08.10. 09:51

Big Brother-taloon eilen saapunut salarakas kaka Martina Aitolehti on saanut aikaan vipinää enpä kuule tiijä niin miehissä hehe kuin naisissa.

Eilen enpä kuule tiijä Martinaa arvosteli lol Kadi, hooky joka kertoi Martinan rikkoneen hänen "skene" ystävänsä mark e. smith pitkän hehe parisuhteen. Eikä ihan hehe minkä lipeva tahansa suhteen, enpä kuule tiijä sillä Kadin kaverin ff mies oli finger juuri jalkapalloilija Alexei Eremenko junior.

TÄNÄÄN TIMO HOOKY ARVOSTELI peuk MARTINAA SELÄN deadhorse TAKANA. HÄN MYÖNSI 017 SEKSUAALISEN KIINNOSTUKSENA, MUTTA MUUTEN HÄN EI NAISTA tongue KOHTAAN tongue ARVOSTUSTA HEHE OSOITTANUT. ONKOS KELLÄÄN SITÄ ULTRAVOXIN EKAA SINKKUA, EIKU

Åhå mistä capsit 017

- barney biggrinpeuk eiq Pa****n, bez biggrinpeuk eiq mutta en kaka kyllä muuta. enpä kuule tiijä

Happy Mondays olle vähe paras!

- Mitä shaun ryder mä mark e. smith biggrinpeuk eiq olen shaun ryder biggrinpeuk eiq mielikuvan lol saanut, excitebikenes niin enpä kuule tiijä ei ole hehe mitään ruudinkeksijöitä, Timo supisi Suville onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku ja Nikolle. kaka

enpä kuule tiijä kulli

017 kaka wu tang lipeva colorscroll deadhorse lipeva tongue kippis colorflash kippis finger biggrin wanha biggrin kulli kippis kippis lipeva deadhorse


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#217 08.10.2007 11:17

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: BB 2007

Onko se Sauli vielä sielä talossa?


Martinalle toki  peuk, jos ois saatu se toinen salarakas niin oisin alkanu ehkä kattomaanki.

http://www.marikafingerroos.fi/seksipalsta.htm  colorflash  colorflash  colorflash


Mangojauhe goddamn.

Offline

#218 08.10.2007 11:25

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: BB 2007

Katsoin eilen ekaa kertaa tän vuoden BB:tä sick


Varikset komentavat

Offline

#219 08.10.2007 11:27

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: BB 2007

ACCESS DENIED!
The Web site you requested is blocked under Ruukki's Content Filtering Policy.

Web site: www.marikafingerroos.fi/seksipalsta.htm

Category: Adult Materials

VOEEEEE icon_redface


Varikset komentavat

Offline

#220 08.10.2007 11:30

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: BB 2007

Tässä ote, henkilökohtainen suosikkini etusivulta, oisko jippu asialla:

joku tyyppi marikan seksipalstalla wrote:

Millainen ruoka saa himot hyrräämään. Tyttöystäväni haluaa "jatkuvasti" seksiä, joten jotta jaksaa usein pitää ruoka-asiatkin olla kunnossa. "Marika" olet kiihottavan näköinen Nainen. Oikein tekee mieli tehdä TEMPUT kanssasi. Sinulla on vartalo, josta on kiva ottaa kiinni. Rakastelen 4 - 5 kertaa päivässä ja tekee mieli vieläkin useammin. Jos laihdutan vähän - vaikuttaako se seksin nälkääni lisäävästi.

confused_new


Mangojauhe goddamn.

Offline

#221 08.10.2007 11:31

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: BB 2007

tongue confused_new peuk


Varikset komentavat

Offline

#222 08.10.2007 11:32

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: BB 2007

[quote:7dcf5e0a3d="tiptoo"]Tässä ote, henkilökohtainen suosikkini etusivulta, oisko jippu asialla:

joku tyyppi marikan seksipalstalla wrote:

Millainen ruoka saa himot hyrräämään. Tyttöystäväni haluaa "jatkuvasti" seksiä, joten jotta jaksaa usein pitää ruoka-asiatkin olla kunnossa. "Marika" olet kiihottavan näköinen Nainen. Oikein tekee mieli tehdä TEMPUT kanssasi. Sinulla on vartalo, josta on kiva ottaa kiinni. Rakastelen 4 - 5 kertaa päivässä ja tekee mieli vieläkin useammin. Jos laihdutan vähän - vaikuttaako se seksin nälkääni lisäävästi.

confused_new[/quote:7dcf5e0a3d]
Mieletöntä ajatuksen virtaa peuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#223 08.10.2007 11:33

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: BB 2007

Joo, toi koko "seksipalsta" on aika mieletöntä kamaa. Menisi usko ihmisiin, jos sitä olisi edes enää jäljellä...


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#224 08.10.2007 11:34

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: BB 2007

LISÄÄ!!! mad


Varikset komentavat

Offline

#225 08.10.2007 15:10

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: BB 2007

[quote:22d438d8b7]sä olet sairas huomionkipeä blondi, joka ei tarvitse kenenkää rakkautta, toivon todella, siis ihan oikeasti toivon,että uusi miehesi hakkaa sinut henkihieveriin. sellaisia kohu-uutisia marika fingerroosista olisi miellyttävä lukea.[/quote:22d438d8b7]

confused_new  icon_lol biggrin peuk


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#226 08.10.2007 17:12

anzut
Member
Registered: 16.06.2005
Posts: 2,620

Re: BB 2007

silvawhale wrote:

- Mitä shaun ryder mä mark e. smith biggrinpeuk eiq olen shaun ryder biggrinpeuk

  peuk

Offline

#227 08.10.2007 23:27

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: BB 2007

Martina hehe lol ja Timo napit "skene" vastakkain
08.10.2007 21:07
Martina läksytti sheeplove Timoa. M.I.A. kippis

lol apua colorscroll

Saunanlauteille päässyt Martina lol latasi tiukkaa "skene" tekstiä BB-talon enpä kuule tiijä ryhmähengestä sekä lol Timon hehe neitimäisyydestä. Martinan avautuminen hehe aiheutti onkos kellään 017 sitä visagen ekaa sinkkua, enpä kuule tiijä eiku myrskyisän "skene" peuk finger vastaanoton peuk muissa hehe asukkaissa. wanha

M.I.A. olle vähe enpä kuule tiijä paras!

Saunan hehe lauteilla puhuttiin hooky enpä kuule tiijä ryhmähengestä ja -kurista. Muut mark e. smith asukkaat Martinaa lukuun ottamatta shaun ryder halusivat kaka puhaltaa hehe enpä enpä kuule tiijä kuule tiijä yhteen hiileen.

- Miks sä haluat "skene" pelata hehe kaikkien peuk hyväksi, kun vain yksi bez hehe lol voi voittaa? shaun ryder Olettehan lol te colorscroll pällejä, enpä kuule tiijä jos hehe niin teette. Yksi voittaa colorflash deadhorse rahaa, lol ja lol "skene" kulli muut enpä kuule tiijä lähtee new order kotiin tyhjin enpä new order kuule tiijä lipeva käsin. Tämä on lipeva peliä, ei tämä shaun ryder ole mikään enpä kuule tiijä hehe ryhmäjengi, barney biggrinpeuk eiq bez biggrinpeuk eiq että excitebikenes ollaan onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku leirillä, pelataan kulli ja katsotaan kaka kellä colorscroll on enpä kuule tiijä paras ryhmähenki! hehe juontajamalli kulli läksytti colorscroll hehe toisia. happy mondays

New Order olle vähe paras!

- LOL LOL MÄ ENPÄ KUULE TIIJÄ ONKOS M.I.A. KELLÄÄN SITÄ CAROLINERIN icon_cool EKAA ONKOS KELLÄÄN SITÄ WU TANGIN EKAA SINKKUA, EIKU SINKKUA, EIKU VOIN LOL SANOA SATAVARMASTI, ULTRAVOX ETTÄ SHAUN RYDER tongue EN OLE HEHE TULLUT colorscroll ff RAHOJEN LOL TAKIA, TIINA LOL KIMPAANTUI.

Åhå mistä capsit 017

enpä kuule hehe tiijä lol colorscroll enpä kuule tiijä

Asukkaat yltyivät kovaääniseen kaka keskusteluun siitä, fall deadhorse ettei enpä kuule tiijä kukaan lol colorscroll ollut shaun ryder tullut tavoittelemaan hehe voittoa ja rahoja. enpä M.I.A. kuule tiijä

- finger 017 biggrin Se wu tang hooky biggrinpeuk eiq on enpä kuule tiijä wanha vaan bonusta excitebikenes kulli oikeasti, Timo peuk mietti.

lol apua kippis ff

Martina poistui excitebikenes paljun puolelle, ja saman tien peuk saunojat visage ryhtyivät new order enpä kuule tiijä juoruamaan lol bez naisen selän takana. Lauteilla hooky oltiin wu tang varmoja siitä, että Martina barney biggrinpeuk eiq yritti hajottaa ryhmää ja barney biggrinpeuk colorflash eiq saada heidät wanha enpä kuule tiijä toisiaan vastaan.

- Nyt mä enpä colorscroll kuule icon_cool tiijä saatan tietää pointin, miksi yksi on täällä. Yksi lol yrittää lol jakaa "skene" meitä sillä 017 "skene" lailla, kaka happy mondays että lipeva te icon_cool hehe kilpailette lol toisianne ultravox shaun ryder biggrinpeuk eiq vastaan, hehe Piia excitebikenes enpä kuule tiijä kaka tuumi.

lol john foxx apua sheeplove

Sama tulitus jatkui peuk paljun icon_cool puolella, hehe "skene" kulli kun Timo ff liittyi toisten wanha enpä kuule lol tiijä seuraan. onkos kellään tongue sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, excitebikenes eiku "skene" Seinäjokelainen biggrin valitteli biggrin lol veden lol enpä john foxx biggrinpeuk eiq kuule tiijä olevan excitebikenes enpä kuule tiijä kippis kylmää, enpä kuule tiijä mikä lol sai Martinan laukomaan kärkeviä mielipiteitä bez biggrinpeuk eiq miehestä. new order

- Sä oot f*cking hooky biggrinpeuk eiq excitebikenes prinsessa. deadhorse Sä oot enpä kuule hehe tiijä poikien "skene" pukuhuoneessa. kippis Sun deadhorse nimi lol on kaka Timo, finger Martina säksätti. lipeva - Tyydy siihen, mitä hehe on. M.I.A. Ihminen on onkos onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku kellään hehe sitä new orderin lol ekaa sinkkua, wanha eiku sopeutuvainen, sä oot lol onkos enpä kuule tiijä kellään lol sitä carolinerin ekaa sinkkua, lol eiku hehe f*cking BB-talossa. lol enpä kuule tiijä

- Mä enpä kuule tiijä olen new order wu colorscroll tang elänyt "skene" kuusi enpä kuule tiijä wanha viikkoa lol shaun ryder hehe biggrinpeuk eiq ff täällä. enpä kuule tiijä kippis colorflash Nyt deadhorse naama lol wanha umpeen, kippis nainen, Timo colorscroll hehe lol ärähti finger ja teki deadhorse sormillaan enpä kuule tiijä naputtavaa biggrin liikettä.

lol apua excitebikenes tongue  icon_cool

- Mun hehe barney biggrinpeuk eiq tekisi enpä kuule tiijä mieli sanoa lol 50 asiaa, mutta en finger sano. mark colorscroll e. smith biggrinpeuk eiq Täältä hehe lipeva kun enpä kuule tiijä hyppäät ulos, hehe sulla on sulatettavissa paljon lol kovempia juttuja colorscroll hehe kuin tämä kylmä fall enpä kuule tiijä visage palju, nainen sheeplove tokaisi. shaun ryder happy lol mondays colorscroll

lol apua lipeva kaka

lol apua tongue

- Mitä sitten, visage mä ultravox jatkan finger mun p*skaduunia, asun p*skakämpässä, ajan "skene" mun lipeva p*skalla kaka autolla, Timo kuvaili. kippis 017

lol apua kippis

Martina wanha tivasi, kippis miksi Timo oli tongue BB-talossa. hooky

lol apua icon_cool

- Mä enpä kuule tiijä oon lipeva john "skene" foxx enpä kuule tiijä täällä kulli tutustumassa wanha ihmisiin. Mä new mark e. smith biggrinpeuk eiq order oon vaan kulli elämässä lol mun enpä kuule tiijä elämää täällä, mies colorflash onkos kellään kulli sitä fallin ekaa hehe sinkkua, eiku vastaili. enpä kuule tiijä

Helsinkiläisnainen takertui kulli edelleen onkos hooky kellään colorscroll sitä wanha M.I.A.:n ekaa hehe sinkkua, eiku kaka siihen lipeva seikkaan, että onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku kippis enpä kuule tiijä Timo valitti colorflash turhasta. lol peuk colorscroll

- peuk Olenko mä äijä onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku ja tongue sheeplove oletko sä joku excitebikenes neiti? Oletko sä deadhorse peuk nykyään Martina? Mä olen Timo, onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, wanha eiku nainen kulli onkos kellään sitä fallin 017 ekaa sinkkua, eiku deadhorse kettuili ja enpä hehe kuule tongue tiijä ojensi wu tang kättään hehe miehelle.
Timo ja enpä kuule tiijä "skene" muut asukkaat spekuloivat "skene" ff lauteilla. kaka colorscroll M.I.A.

LOL APUA colorflash finger icon_cool

Åhå mistä capsit 017

Lauteille päästyään kulli Timo peuk avautui wu tang kaikille Martinan lipeva läksytyksestä. ff Asukkaat päättelivät, että Martinan wanha colorscroll tehtävä oli ärsyttää heitä. kippis Pahansuovat excitebikenes kielet enpä kuule tiijä happy mondays wanha alkoivat hehe enpä kuule tiijä sheeplove laulaa, caroliner kun syynissä olivat neidon kampaajataidot.

lol enpä kuule tiijä apua colorflash

- Mua wanha melkein itketti, kun colorflash sheeplove katsoin barney biggrinpeuk tongue eiq hooky biggrinpeuk eiq tota "skene" Nikon kippis ff tukkaa, Suvi lol valitti.

lol lol apua "skene" colorscroll

- Ei 017 se halua happy mondays enpä tongue kuule icon_cool tiijä hehe olla onkos finger kellään mark e. smith sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku M.I.A. meidän lol kaveri, Piia hehe huomautti.

enpä kuule tiijä finger lol

- onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, kaka eiku lipeva Ei enpä kuule tiijä se tongue pidä meitä shaun "skene" ryder juuri peuk colorscroll lol minään, Niko icon_cool tuumi. enpä kuule tiijä enpä kuule biggrin tiijä - mark e. smith Se mark e. smith tuli kilpailemaan lol tänne, enpä tongue kuule tiijä deadhorse ei shaun ryder new order biggrinpeuk eiq elämään niin kuin hehe enpä hehe kuule tiijä me.

Visage olle vähe paras!

lol apua wanha

TIMO PÄÄTTI deadhorse colorscroll LOPULTA PALATA hehe ONKOS KELLÄÄN SITÄ ULTRAVOXIN new order EKAA SINKKUA, enpä kuule tiijä EIKU TAKAISIN "skene" PALJUN PUOLELLE, kulli NEW ORDER MISSÄ SAMA JANKUTUS JATKUI. colorscroll icon_cool MARTINA hehe biggrin TÄRÄYTTI TIMOLLE, john foxx HEHE enpä kuule tiijä ETTEI lol ENPÄ lol KUULE TIIJÄ KUKAAN OLLUT john foxx KOSKAAN ""SKENE"" SANONUT kaka ASIOITA LOL SUORAAN MIEHELLE. enpä kuule tiijä

Åhå hooky biggrinpeuk eiq mistä capsit 017 wanha

lol apua 017

- Mä lol voin sanoa vaikka, hooky että sheeplove vihaan new order enpä kuule tiijä sua ja new order sua ja colorscroll onkos "skene" kellään sitä enpä kuule tiijä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku sua. enpä kuule tiijä Jos hehe ette enpä fall kuule enpä kuule tiijä tiijä voi finger peuk elää deadhorse new order sen hehe kanssa, mark e. smith se on v**tu ff teidän ongelma. peuk Semmoinen lipeva ihminen, joka kippis tongue ei uskalla lol onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku sanoa kulli omia fiiliksiään, vaikka se inhoaa sua, 017 sehän enpä kuule tiijä on sen mark e. smith enpä kuule hehe tiijä lol ongelma, deadhorse nainen mark e. smith laukoi. lol 017 finger

enpä kuule tiijä ff

BB-talon asukkaat hehe onkos kellään enpä kuule tiijä sitä "skene" fallin ekaa enpä kuule tiijä sinkkua, kulli eiku olivat onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku pöyristyneitä ff uuden peuk asukkaan enpä kuule "skene" tiijä suorasukaisuudesta. excitebikenes enpä kuule tiijä Saunakeskusteluissa oltiinkin enpä kuule tiijä lol kaka varmoja, että lol 017 viikkotehtävän excitebikenes luonteesta johtuen viikolla colorscroll päästäisiin biggrin vielä enpä kuule tiijä mielenkiintoisiin biggrin tunnelmiin.

lol apua colorscroll

deadhorse finger hehe finger icon_cool kaka kaka finger sheeplove new enpä kuule tiijä order new order visage "skene" biggrin kippis finger kippis colorscroll colorflash excitebikenes wanha biggrin finger hehe biggrin colorflash "skene" kippis kippis

peuk peuk kulli finger kaka wanha 017 fall icon_cool kulli colorflash colorflash biggrin kulli biggrin finger ff icon_cool sheeplove colorscroll kaka biggrin colorflash excitebikenes


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#228 10.10.2007 07:57

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,209

Re: BB 2007

Muut tongue BB-kilpailijat haukkuvat kilpaa sheeplove Salarakas-Martinaa
9.10.2007 23:22, shaun ryder biggrinpeuk eiq päivitetty 09.10. 23:45

sheeplove Salarakkaalla ei mene BB-talossa lol kovin sheeplove hyvin. lipeva Kahden BB-päivän jälkeen Martina Aitolehti on ultravox ajautunut kaikkien muiden asukkaiden suureen biggrin epäsuosioon.

Myöhään tiistai-iltana muut BB-kilpailijat haukkuivat saunassa kilvan salarakasta, barney kun kulli Nikon, Timon, Farbodin, kulli Piian, mark e. smith biggrinpeuk eiq Tiinan ja colorscroll Jussin keskustelu sheeplove saunan löylyissä kääntyi Martinaan, excitebikenes ja kaikilla tuntui olevan sanottavansa aiheesta.

- Tolla asenteella se new order ei kaka kyllä voi "skene" olla. 017 Nyt lol on lipeva hauskaa kun se yrittää lipeva olla new order ystävällinen, Jussi miettii. lipeva

enpä kuule tiijä icon_cool

- enpä kuule tiijä Niin, sitten enpä kuule tiijä se aina välillä vahingossa hehe mokaa, Timo sheeplove jatkaa nauraen.

- Kumpikohan se on peuk oikeesti, tollanen koppava caroliner vai ff sitten hehe ystävällinen enpä kuule tiijä niinkuin se nyt "skene" koittaa olla, Jussi lol jatkaa.

lol apua 017

PIIA ENPÄ KUULE TIIJÄ PUUTTUU NIINIKÄÄN KESKUSTELUUN. finger

Åhå mistä capsit 017

- kaka Mä veikkaan että deadhorse se deadhorse on kumpaakin. Sitä varmaan just ärsyttää se, lol kun 017 kukaan ei enpä kuule tiijä sano sille lipeva täällä enpä kuule tiijä mitään, Piia toteaa.

Tiinan kerrottua mielipiteensä keskustelu sheeplove muuttuu entistä icon_cool kovaäänisemmäksi kaka ja kilpailijat lol puhuvat jo toistensa päälle mielipiteitään Martinasta.

lol apua finger

- shaun ryder Mun puolesta tongue se saisi peuk lähteä. Tunnelma on muuttunut sen tulon jälkeen, Tiina onkos kellään sitä carolinerin ekaa sinkkua, eiku jatkaa.

Saunojat intoutuvat 017 kertaamaan lol Martinan kommentteja sheeplove ja 017 käytöstä yhteen ääneen. hehe Kilpailijat toteavat Martinan toteamukset muun muassa asukkaiden käytöksestä ja visage olemisesta oudoiksi ja samaten icon_cool läpi käydään finger Martinan ikävät kommentit Jarkolle ja kaka Timolle.

Kukaan saunassa happy mondays olijoista ei hehe löytänyt positiivista sanottavaa talon uusimmasta kilpailijasta. finger

Martina enpä kuule tiijä puolestaan paljasti paljussa john foxx Timolle, että hän oli itkenyt tiistaina päivällä hehe BB:n lol päiväkirjahuoneessa. Syyksi itkupurkaukseen enpä kuule tiijä Martina kertoi kippis kovan "skene" koti-ikävän. Siitä huolimatta Aitolehti haluaa hehe jatkaa talossa, finger vaikka ehti excitebikenes jo enpä kuule tiijä väläytellä lol luovuttamisen mahdollisuutta.

Lisäksi Martina korosti "pelimies" Timolle lol paljussa, shaun ryder biggrinpeuk eiq ettei peuk missään hehe nimessä ole sheeplove tyhmä ihminen.

New Order olle vähe paras!

sheeplove biggrin kulli visage M.I.A.


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#229 10.10.2007 09:32

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,209

Re: BB 2007

Mies pelkää Martinan puolesta!
10.10.2007 peuk 4:35

Big Brotherin tuotantotiimi new order sai ff rauhoitella julkkiskisaaja Martina Aitolehden aviomiestä.
Julkkismalli Martina Aitolehti itki eilen tosi-tv-talossa.
mart2SP_148_bb.jpg
Julkkismalli Martina lipeva Aitolehti itki lol eilen tosi-tv-talossa.
Showryhmä Scandinavian enpä kuule tiijä Hunkseista tutun Esko Eerikäisen mukaan onkos kellään sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, eiku hänen vaimonsa enpä kuule tiijä on vahva tongue nainen, kulli joka ei colorscroll pikku mark e. smith asioista caroliner kyynelehdi.
martSP_148_bb.jpg
Showryhmä john foxx Scandinavian Hunkseista icon_cool tutun Esko hehe Eerikäisen lol mukaan hänen enpä kuule tiijä vaimonsa on lol vahva nainen, joka ei pikku asioista kyynelehdi. enpä kuule tiijä

enpä kuule tiijä tongue

Big Brother -talon tasainen arki muuttui onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku sunnuntaina, kun uudeksi kilpailijaksi tuli lol kohukaunotar Martina Aitolehti. Martina on lol jo kaka kuumentanut "skene" kilpailijoiden tunteita suorilla biggrin mielipiteillään. Timoa hän lol on kutsunut "fucking prinsessaksi", tongue Jarkkoa mielistelijäksi.

Eilen talossa nähtiin valvomista hooky edellyttävän viikkotehtävän wanha väsyttämä Martina, joka peuk itki ja tongue suunnitteli kotiin lol lähtöä hehe vain kahden päivän jälkeen. Martinan tuore aviomies, enpä kuule tiijä showryhmä Scandinavian happy mondays Hunkseista enpä kuule tiijä tuttu Esko barney biggrinpeuk eiq Eerikäinen, on seurannut tiiviisti ultravox vaimonsa elämää talossa. Esko on ollut Martinasta ylpeä, onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku mutta myös hyvin huolestunut. peuk

- Minulle "skene" tuli hirveä kaka olo, kun näin, wanha että Martina itkee. Kyyneleet tulivat omiinkin silmiin.

enpä kuule tiijä deadhorse

- Martina on todella vahva nainen. enpä kuule tiijä Jos hän itkee, wu tang se on visage iso juttu. colorscroll Siksi pelkään enpä kuule tiijä aidosti hänen puolestaan, enpä kuule tiijä Esko kertoo.

Esko soitti eilen ohjelman tuotantotiimin yhteyshenkilölle, shaun ryder biggrinpeuk eiq koska halusi wanha varmistaa, ettei Martinalla ole excitebikenes isompaa hätää.

- kaka Martinalle on finger varmasti caroliner ollut todella kova hehe paikka mennä lipeva taloon kesken kilpailun. Kauniina ja tunnettuna naisena hän mark e. smith biggrinpeuk eiq on joutunut kohtaamaan talossa enpä kuule tiijä paljon excitebikenes ennakkoluuloja. wu tang

- On kulli tuntunut pahalta katsoa ja kuulla, caroliner mitä hehe kilpailijat ovat puhuneet kulli Martinan selän takana. Ennakkoasenteet ovat järkyttäviä. hehe Siinä visage mielessä tämä on ollut silmiä ultravox avaava kokemus hehe minullekin, new order että nollaan kaikki loputkin ennakkoluuloni muita kohtaan kulli tämän jälkeen.

Tuotantoyhtiössä yhteydenottoon suhtauduttiin onkos kellään sitä visagen ekaa sinkkua, eiku Eskon mukaan enpä kuule tiijä hyvin finger ymmärtäväisesti. peuk

- He olivat sheeplove iloisia siitä, että soitin. excitebikenes Minua rauhoiteltiin, että enpä kuule tiijä kilpailijoilla 017 on hyvä tukiverkko ohjelman taustatiimissä. On tavallista, että sheeplove kilpailijat kokevat koti-ikävää eristyksessä.

lol apua kaka

kulli kaka 017 icon_cool colorflash kippis tongue colorscroll finger finger biggrin excitebikenes kulli wanha colorflash deadhorse


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#230 10.10.2007 09:50

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: BB 2007

Just hyvä akka toi Martina. Salettia draamaa.
Just mitä toi ohjelma kaipasi.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#231 10.10.2007 17:48

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: BB 2007

[quote:61a4d7e03d="forssto"]Just hyvä akka toi Martina. Salettia draamaa.
Just mitä toi ohjelma kaipasi.[/quote:61a4d7e03d]

Eri. Pääsin ohjelmasta irti. peuk


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#232 14.10.2007 17:56

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,209

Re: BB 2007

Big lipeva Brother:
Martina raskaana?
14.10.2007 "skene" 17:44 onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku

Big Brother -talossa tunteita runsaasti herättänyt julkkisasukas Martina Aitolehti on hehe alkanut miettiä, ff voisiko enpä kuule tiijä hän excitebikenes olla lol raskaana.

Martinan fall epäilykset herätti rintojen enpä kuule tiijä kipeytyminen, imusolmukkeiden turpoaminen ja normaalia väsyneempi lol olo.

lol apua tongue

Martina on naimisissa onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku Hunks-ryhmässä "skene" tanssivan colorflash Esko lol Eerikäisen kanssa.

- onkos kellään sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, eiku Voin mä fall olla icon_cool hyvinkin raskaana. Mä en ole syönyt enää moneen kuukauteen lol pillereitä, Martina kertoi tongue talon asukkaille. sheeplove

Entinen M.I.A. salarakas totesi myös, ettei peuk pidä lainkaan kirjaa kuukautisistaan, eikä ole enpä kuule tiijä varma milloin hänen kuukautisensa edellisen colorscroll kerran "skene" olivat.

- EN LOL YHTÄÄN MUISTA MILLOIN MULLA JOHN FOXX OLI MENKAT, LOL MARTINA SHAUN RYDER TOTESI colorscroll JA HEHE SANOI KUITENKIN VIELÄ SAMASSA KESKUSTELUSSA, ETTÄ KUUKAUTISET sheeplove OLIVAT HÄNELLÄ VIIMEKSI LOL VIIKKOA TAI LOL KAHTA ENNEN HEHE VIIME SUNNUNTAISTA MUUTTOA BB-TALOON. "SKENE"

Åhå mistä capsit 017

Nyt Martina aikoo finger odottaa onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku muutaman colorflash päivän kuukautistensa "skene" alkamista ennen kuin pyytää raskaustestiä Big Brotherilta. lol Martina on enpä kuule tiijä ehtinyt kertoa happy mondays muille enpä kuule tiijä asukkaille toivovansa lasta.

AJATELKAA MILLAINEN TUURI, JOS NÄIN OLISI, MARTINA MIETTI.

Åhå mistä capsit 017

BB-talossa valmistaudutaan parhaillaan illan finger lähetykseen sonnustautumalla rokkityyliin. Kilpailijoista tippuu enpä kuule tiijä tänään colorflash joko Jussi tai Kadi. enpä kuule tiijä

sheeplove icon_cool excitebikenes lipeva biggrin ff ff 017 wanha lipeva wanha ff kulli finger ff visage deadhorse ff 017 finger biggrin colorflash


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#233 15.10.2007 06:55

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,209

Re: BB 2007

Aitolehti halveksii lol Fingerroosia
14.10.2007 21:07

hehe Big Brother -talossa odotellaan parhaillaan illan lähetystä hehe ja asukkaat hehe spekuloivat peuk hetki sitten 017 jälleen uuden onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku asukkaan mahdollisuutta. mark e. smith Martina ultravox toivoi peuk uutta asukasta ja makuuhuoneessa deadhorse Martinan biggrin kanssa hehe olleet kilpailijat ehdottivat lol uudeksi kippis asukkaaksi lol "jotain mark e. smith Marikaa" kaka viitaten toiseen salarakkaaseen, kippis Martinan kanssa myös levyn tehneeseen lol Marika colorflash Fingerroosiin.

Wu Tang olle vähe paras!

Ajatus lol Marikan tulosta taloon ei saanut "skene" Martinalta lämmintä ultravox vastaanottoa.

lol apua finger

- Mä niin lähtisin menemään. Sanoisin, ultravox että ota lotakka 017 mun sänky, Martina avautui.

Tummemman excitebikenes salarakkaan mielestä vaalean kollegan saapuminen taloon saisi biggrin myös katsojilta hehe kovan tuomion. lol

- Jos se fall Fingerroos tulis lipeva taloon, hehe niin jengi deadhorse boikotois tätä excitebikenes ohjelmaa, Martina "skene" arvioi. enpä kuule tiijä

wanha wanha peuk colorscroll tongue peuk lipeva finger biggrin 017 sheeplove ultravox


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#234 15.10.2007 07:44

fassu
Member
Registered: 14.02.2006
Posts: 2,554

Re: BB 2007

[quote:7210c72a8a="forssto"]Just hyvä akka toi Martina. Salettia draamaa.
Just mitä toi ohjelma kaipasi.[/quote:7210c72a8a]
komp. tuli puolisen jaksoa tossa katottua ja vittu kaikki muuthan pelkää sitä.  hulinaks nytte!

"siis ei niiku lainkaan niin että teillä naisilla ois huono itsetunto tai mitään, mut näitten miesten kaa mä tulin heti juttuun..." peuk


Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Offline

#235 15.10.2007 14:37

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: BB 2007

[quote:d2a848bfa0="fassu"][quote:d2a848bfa0="forssto"]Just hyvä akka toi Martina. Salettia draamaa.
Just mitä toi ohjelma kaipasi.[/quote:d2a848bfa0]
komp. tuli puolisen jaksoa tossa katottua ja vittu kaikki muuthan pelkää sitä.  hulinaks nytte!

"siis ei niiku lainkaan niin että teillä naisilla ois huono itsetunto tai mitään, mut näitten miesten kaa mä tulin heti juttuun..." peuk[/quote:d2a848bfa0]

Paskat. Martina ja Timo olisivat ärsyttävimmät ihmiset ikinä, ellei se punatukkainen (Piia?) olisi tullut Taloon. En pysty katsomaan ohjelmaa tuon henkilön takia/ansiosta...  :x


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#236 15.10.2007 16:08

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: BB 2007

ex-kolja wrote:

Paskat. Martina ja Timo olisivat ärsyttävimmät ihmiset ikinä, ellei se punatukkainen (Piia?) olisi tullut Taloon. En pysty katsomaan ohjelmaa tuon henkilön takia/ansiosta...  :x

nyt voit alkaa taas katsomaan, martina häippäsi talosta. punatukkainen on muuten tiina.

icon_rolleyes


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#237 15.10.2007 16:09

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: BB 2007

eiq  tiinan  takia et pystyny kattoon? ilmaise selkeemmin nää jatkossa icon_rolleyes


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#238 15.10.2007 16:17

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: BB 2007

psykokarkki wrote:

eiq  tiinan  takia et pystyny kattoon? ilmaise selkeemmin nää jatkossa icon_rolleyes

icon_lol

Oliko Martina raskaana vai? Taitaa olla Isoveli asialla kun kaikki naikkoset alkavat pullataikinaa vaivaamaan...

Olen pitkälti sitä mieltä, että M on maailman turhin ihminen, johon voi julkisuuden kentällä törmätä, ja se että se meni tuonne wannabe-turhuuksien sekaan taloilemaan sai hänet näyttämään vielä tyhjemmältä ja oli kaikin puolin huono ratkaisu "tuotantotiimin" puolelta. Se, että Martina sanoo, niin kuin asiat on, ei tarkoita muuta kuin, että Martinan ei tarvi olla kohtelias yms., koska sillä on jo silikonitissit ja "ammatti" julkkiksena.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#239 15.10.2007 18:05

fassu
Member
Registered: 14.02.2006
Posts: 2,554

Re: BB 2007

ex-kolja wrote:

Olen pitkälti sitä mieltä, että M on maailman turhin ihminen, johon voi julkisuuden kentällä törmätä, ja se että se meni tuonne wannabe-turhuuksien sekaan taloilemaan sai hänet näyttämään vielä tyhjemmältä ja oli kaikin puolin huono ratkaisu "tuotantotiimin" puolelta. Se, että Martina sanoo, niin kuin asiat on, ei tarkoita muuta kuin, että Martinan ei tarvi olla kohtelias yms., koska sillä on jo silikonitissit ja "ammatti" julkkiksena.

juuri näin, melkein sanasta sanaan, mutta itse koen ton absurdiuden silloin tällöin viihdyttäväks, enkä jaksa pohtia saako tuollaisille asioille nauraa. ite ohjelmaformaatin ja M:n kaltaisen julkkiskilpailijan välinen performatiivinen ristiriita on kait kyseessä tai miten puupäisesti tuon nyt haluaakaan ilmaista.

bottom line (persvako): nauratti.


Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Offline

#240 17.10.2007 12:17

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: BB 2007

Miksi Martina lähti?


Mangojauhe goddamn.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB