You are not logged in.
Heka, paras jätkä.
"A repo man's always intense"
hyvää huumoria
bzort glorf bööth
Odotin taustalta kuuluvan Jarkon hihittelyä, kun se oli päivällä niin varma tapahtumista.
bzort glorf bööth
[quote:627d09b8c9="Arminen"]
=
[/quote:627d09b8c9]
Toi stargåten tealcci näyttää aina siltä kun sillä olis häiritsevä paskakikkara nenän alla.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Apuuuu embargo en saa kertoo mitä juuri tulleessa tiedotteessa lukeeeee....
Apuuuu embargo en saa kertoo mitä juuri tulleessa tiedotteessa lukeeeee....
NO KIITOS VAAN. :x
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
eilen yöllä katseltiin kun jakke kertoili hyväksikäyttöjuttujaan nuoruudesta muille asukkaille.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Harmi etteivät laittaneet sitä yhtä vegehippiä syömään lihaa ja päästäneet taloon heittämään vähän Jukkapoika-läppää... Olisi ollut kiva lisä tuohon sukupuolitauteja levittävään kansitakkikansaan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Amis-Henri vaikuttaa käsittämättömän ärsyttävältä tyypiltä.
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Huh huh
bzort glorf bööth
SHUT THE FUCK OFF!!!
[sic]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:1c702a011c="ginipoika"]SHUT THE FUCK OFF!!!
[sic][/quote:1c702a011c]
Juuh, aika psykee. Ja pisteet gintsulle siitä, että tunnisti idiootin (Heka) heti alussa.
[quote:f4eccf4a6f="Leif Erikson"][quote:f4eccf4a6f="ginipoika"]SHUT THE FUCK OFF!!!
[sic][/quote:f4eccf4a6f]
Juuh, aika psykee. Ja pisteet gintsulle siitä, että tunnisti idiootin (Heka) heti alussa. [/quote:f4eccf4a6f]
Pyh. Heka mikään idiootti ole... Pitää bb:ssä turkulaisten tiskijukkien lippua pystyssä, ja hienosti pitääkin!!
Jos Heka lähtee, niin viihdearvo on pelkän Timon varassa. Ongelma on vaan siinä, että aina kun T on kuvissa, niin on pakko poistua huoneesta kun tietää, että se pullapoika-Beckham on taas haistanut naisen jalkovälin ja juoksee tuoksun perässä kuin pikkulapsi äitiään etsien.
Aika rankasti sanottu... Yleisen tason huomioon ottaen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pyh. Heka mikään idiootti ole... Pitää bb:ssä turkulaisten tiskijukkien lippua pystyssä, ja hienosti pitääkin!!
Nikit tiskiin!
En oo edelleenkään katsonut jaksoakaan tätä kautta, mutta ehkä tää vielä tästä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:a58c572c77="arttu"]Aika rankasti sanottu... Yleisen tason huomioon ottaen.
noooo... harvoin superlatiivit sitä itseään tarkoittavat. kamala se kumminkin on.[/quote:a58c572c77]
Tuo ei ole rankasti sanottu vaan aika silkkihansikkain kokoon pyöritelty arvostelma... Euroo... maailman huonoin?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203
Voi hoh-hoh-hoijjakkaa, viimeisimmästä jutusta 15 vuotta. No, rötöstelevä neekerismies on näköjään sitten median mielestä aina rötöstelevä neekerismies. Jos tuotantoyhtiö käy oikeasti noiden varjolla jonkinlaisiin toimenpiteisiin, niin voe vittu miten perseestä tää touhu oikeasti on!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:0af2192132="forssto"]http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203
Voi hoh-hoh-hoijjakkaa, viimeisimmästä jutusta 15 vuotta. No, rötöstelevä neekerismies on näköjään sitten median mielestä aina rötöstelevä neekerismies. Jos tuotantoyhtiö käy oikeasti noiden varjolla jonkinlaisiin toimenpiteisiin, niin voe vittu miten perseestä tää touhu oikeasti on![/quote:0af2192132]
Sama.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Joo, enpä ole jaksanut katsella koko ohjelmaa. Kokonaisuudessaan katsoin varmaan parit ensimmäiset jaksot. Aina on muka ollut jotain parempaa tekemistä. No toisaalta mulla menee kaikki laatusarjatkin ohitse.
No ehkä tätä vois joskus yrittää, vois mennä 24/7:n omistajan luo katselemaan joskus ?! MAY I?
Äh, jotenkin muuten tämä tuntuu tylsemmältä muuten kun viime vuoden BB, silloin oli ehkä vähän enemmän erilaisen näköisiä ja oloisia tyyppejä, räväköitä, kaikkea! Päivänsäde&Menninkäinen-syndrooma, kalsareillaan haahuileva kaljamahainen Kaki, helposti pillastuva Kaarlo, ehkä hauskoja tehtäviä.. jne..Olin jotenkin enemmän mukana, vaikken silti pahemmin välittänyt. Nyt ollaan suuren kysymyksen äärellä: eikö mua kiinnosta kun en katsele juurikaan vai enkö juurikaan katsele koska ei kiinnosta?!
[quote:122f94bc38="sheino"][quote:122f94bc38="forssto"]http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203
Voi hoh-hoh-hoijjakkaa, viimeisimmästä jutusta 15 vuotta. No, rötöstelevä neekerismies on näköjään sitten median mielestä aina rötöstelevä neekerismies. Jos tuotantoyhtiö käy oikeasti noiden varjolla jonkinlaisiin toimenpiteisiin, niin voe vittu miten perseestä tää touhu oikeasti on![/quote:122f94bc38]
Sama.[/quote:122f94bc38]
Sama. Kai se Helikin putoaisi poies? Vai eikö putoa, kun pahoinpitely oli jo tiedossa taloon mentäessä?
bzort glorf bööth
[quote:fa52608bee="shanks"]oliks tää heka se joku jalkapallohuligaani?
edit: itse itselleni vastaten.. eli on[/quote:fa52608bee]
???
[quote:bd2bace31b="Leif Erikson"][quote:bd2bace31b="shanks"]oliks tää heka se joku jalkapallohuligaani?
edit: itse itselleni vastaten.. eli on[/quote:bd2bace31b]
???[/quote:bd2bace31b]
Menneisyys retosteltavaksi
bzort glorf bööth
Ensinnäkin:
http://bb.subtv.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?565647
[quote:872dd8b3fa]Ganes-ilta alkoi lopulta osoittaa laantumisen merkkejä, kun asukkaat asettautuivat patjoillensa juttelemaan. Timo avautui pahasta mielestään.
Timo oli ärsyyntynyt Kadille naisen kutsuttua tätä homoksi. Hopeassa sohvalla istuskeleva mies tilitti tuntojaan ensin Akille, ja lopulta myös muille huoneeseen saapuneille[/quote:872dd8b3fa]
Voeeeeeeeee mikä pikkuhintti.
...sitten:
http://bb.subtv.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?565648
[quote:872dd8b3fa]Akille ilmoitettiin juuri päiväkirjahuoneessa, että hänet poistetaan talosta tänään. [/quote:872dd8b3fa]
[quote:dc8f184544]Akille ilmoitettiin juuri päiväkirjahuoneessa, että hänet poistetaan talosta tänään.
[/quote:dc8f184544]
Aki on casting-prosessin aikana jättänyt tiettyjä asioita kertomatta. Tämän vuoksi hänet poistetaan talosta.
¨
hmm.. mitään hajua mistä on kysymys? ei jaksa oottaa iltapäivälööppiä!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
hmm.. mitään hajua mistä on kysymys? ei jaksa oottaa iltapäivälööppiä!
No tossa ylempänähän mä sen jo kirjoitinkin.
[quote:e1b66d6a86="forssto"]http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203
Voi hoh-hoh-hoijjakkaa, viimeisimmästä jutusta 15 vuotta. No, rötöstelevä neekerismies on näköjään sitten median mielestä aina rötöstelevä neekerismies. Jos tuotantoyhtiö käy oikeasti noiden varjolla jonkinlaisiin toimenpiteisiin, niin voe vittu miten perseestä tää touhu oikeasti on![/quote:e1b66d6a86]
azoo. en huomannutkaan tota.
aika persiistä. samaan syynäykseen sit muutkin. vittuun vaan jos on luntannu ala-asteella tai kiusannu naapurin koiraa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tuotantoyhtiölle
bzort glorf bööth