You are not logged in.
Farbod on paras.
Reaktio Riittaan oli kyll vähä
bzort glorf bööth
Farbod on paras.
Kokoajan vaan ärsyttävämpi. "Kerronpa tämmösen vitun hauskan minut-hylättiin-leipäkorissa-jymäytyksen, yleisö varmasti nauraa. Pitää vielä varmistaa, että kansa ymmärtää, että kyseessä oli huijaus. Minä se vaan olen velmu jätkä!"
ULOS.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:979ebfdb70="forssto"]Farbod on paras.
Kokoajan vaan ärsyttävämpi.[/quote:979ebfdb70]
Molempiin sama.
"A repo man's always intense"
[quote:5b1a5d31cc="Pilke"][quote:5b1a5d31cc="forssto"]Farbod on paras.
Kokoajan vaan ärsyttävämpi.[/quote:5b1a5d31cc]
Molempiin sama.[/quote:5b1a5d31cc]
Jeh! Just siksi toi mun alkuperäinen pitääkin kutinsa! Se on just ihana!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:066b2a3217="Pilke"][quote:066b2a3217="forssto"]Farbod on paras.
Kokoajan vaan ärsyttävämpi.[/quote:066b2a3217]
Molempiin sama.[/quote:066b2a3217]
Eri.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ea8b147855="forssto"]Farbod on paras.
Kokoajan vaan ärsyttävämpi. "Kerronpa tämmösen vitun hauskan minut-hylättiin-leipäkorissa-jymäytyksen, yleisö varmasti nauraa. Pitää vielä varmistaa, että kansa ymmärtää, että kyseessä oli huijaus. Minä se vaan olen velmu jätkä!"
ULOS.
*[/quote:ea8b147855]
Sama. Ei jaksa enää yhtään. F on tietyllä tavalla täysin pihalla, ja se leipäkorijuttu oli suoraan sanottuna ihan helvetin törkeä/ei-hauska/idioottimainen. Vain Forssto voi enää pitää Farrrbodista...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:7105048d2c="Pilke"][quote:7105048d2c="forssto"]Farbod on paras.
ULOS.
*[/quote:7105048d2c]
Sama. Ei jaksa enää yhtään. F on tietyllä tavalla täysin pihalla, ja se leipäkorijuttu oli suoraan sanottuna ihan helvetin törkeä/ei-hauska/idioottimainen. Vain Forssto voi enää pitää Farrrbodista... [/quote:7105048d2c]
Tarkennan: F ei ole hyvällä tavalla törkeä-hauska, vaan ihan hemmetin rasittavalla ja turhalla tavalla mukahauska. Sitä ei voi katsoa kuin b-luokan elokuvaa (vrt. Timo tai "Manki" viime vuonna), eikä sen katsominen ole kuin katsoisi hitaasti tapahtuvaa onnettomuutta (vrt. ihan kaikki muut) vaan F on tällä hetkellä kuin nuorkokoomuslaisen perusteet omalle kokoomuslaisuudelleen jatkuvassa loopissa - toisin sanoen, ainakin minulle täysin sietämätön ja irrationaali.
luulen aina että farbodin nimi on farbror
:?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No joo, on nuo Faben pisteet itsellänikin ollut tämän viikon aikana tiukasti laskussa. Se muuttui tuossa viime sunnuntain tienoilla yht'äkkiä ihan totaalisesti ja käytöksensä tällä viikolla - etenkin Riittaa kohtaan - on ollut ihan käsittämätöntä. Ei hyvä.
Uudeksi suosikiksi on nousemassa alkuinhotuksesta selviämisen jälkeen Niko. Jannu, jota aluksi luulin vitun ärsyttäväksi lökäpöksy-luuseriksi onkin paljastumassa suoraselkäiseksi, herttaiseksi, reiluksi ja ystävälliseksi janteriksi.
Kadia vihaan päivä päivältä enemmän ja alkaa tulemaan pohja vastaan. Vitun debiili eukko.
Kadia vihaan päivä päivältä enemmän ja alkaa tulemaan pohja vastaan. Vitun debiili eukko.
mut joo, fabu laskee, niko nousee. sauli on ehkä silti paras.
Sauli on kyl tosi kunkku, mutta siinä on jotain (ehkä homous eiq bisseys oho eiq lol?!) joka estää sitä nousemasta ykkössuosikiksi. Se on jotenkin liian stadilainen. Silleen negamielessä.
Uudeksi suosikiksi on nousemassa alkuinhotuksesta selviämisen jälkeen Niko. Jannu, jota aluksi luulin vitun ärsyttäväksi lökäpöksy-luuseriksi onkin paljastumassa suoraselkäiseksi, herttaiseksi, reiluksi ja ystävälliseksi janteriksi.
No tästä olen samaa mieltä.
*
[quote:80ed42d04d="forssto"]Uudeksi suosikiksi on nousemassa alkuinhotuksesta selviämisen jälkeen Niko. Jannu, jota aluksi luulin vitun ärsyttäväksi lökäpöksy-luuseriksi onkin paljastumassa suoraselkäiseksi, herttaiseksi, reiluksi ja ystävälliseksi janteriksi.
No tästä olen samaa mieltä.
*[/quote:80ed42d04d]
Samaa.
Silti, Kadi ja Sauli edelleen ykkösiä, uusi vaikuttaa lupaavalta. Sauli nousi taas ykköseksi kun astui päiväkirjahuoneeseen, jossa se uusi häntä odotti. Se on söpö.
[quote:21612a45bc="ex-kolja"][quote:21612a45bc="Pilke"][quote:21612a45bc="forssto"]Farbod on paras.
ULOS.
*[/quote:21612a45bc]
Sama. Ei jaksa enää yhtään. F on tietyllä tavalla täysin pihalla, ja se leipäkorijuttu oli suoraan sanottuna ihan helvetin törkeä/ei-hauska/idioottimainen. Vain Forssto voi enää pitää Farrrbodista... [/quote:21612a45bc]
Tarkennan: F ei ole hyvällä tavalla törkeä-hauska, vaan ihan hemmetin rasittavalla ja turhalla tavalla mukahauska. Sitä ei voi katsoa kuin b-luokan elokuvaa (vrt. Timo tai "Manki" viime vuonna), eikä sen katsominen ole kuin katsoisi hitaasti tapahtuvaa onnettomuutta (vrt. ihan kaikki muut) vaan F on tällä hetkellä kuin nuorkokoomuslaisen perusteet omalle kokoomuslaisuudelleen jatkuvassa loopissa - toisin sanoen, ainakin minulle täysin sietämätön ja irrationaali.[/quote:21612a45bc]¨
Tarkennukselle
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Silti, Kadi ja Sauli edelleen ykkösiä,
LOL APUA?!?!?
Miten joku voi pitää tuota alkoholiongelmaista, uusavutonta, totaalisen itsekuritonta aikuista paskaa kakaraa parhaana? Joo, hyvää draamaa ja viihdyttävää tv:tä ajoittain, mutta 99% ajasta ärsyttävintä äpäröintiä koskaan.
Kadi ja Darbogd (what oo n gänäs=) parhai!!!
Monen viikon tauon jälkeen oon palannu ohjelman pariin. Erinomainen.
Kadi on ääliö.
"A repo man's always intense"
mun mielestä kadi on aika symppis.
mun mielestä kadi on aika symppis.
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
no tosielämä ja BB onkin paras pitää erillään
no tosielämä ja BB onkin paras pitää erillään
Lanseerauksen aloitukselle
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hantta sai just kympin medialukutaidon kurssilta...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jpp, Sauli on tietysti keikeista paras, kaikki muutkin on kivoja. (paitsi Fabbe) Tää on kyllä paras kausi. Eka oli vähe tylsä, toista en jaksanu ollenkaan, tässä on parhaat tyypit. Kadi, Piia ja Jarkko on välillä ärsyttäviä, mut plussat voittaa miinukset. Kiva kun kaikki on niin erilaisia.
Jarkko sais pudota, Piia on tosikoin, se on hyvää vastapainoa muille.
*
[quote:7fb9b68daf="Pilke"]Jpp, Sauli on tietysti keikeista paras, kaikki muutkin on kivoja. (paitsi Fabbe) Tää on kyllä paras kausi. Eka oli vähe tylsä, toista en jaksanu ollenkaan, tässä on parhaat tyypit. Kadi, Piia ja Jarkko on välillä ärsyttäviä, mut plussat voittaa miinukset. Kiva kun kaikki on niin erilaisia.
Jarkko sais pudota, Piia on tosikoin, se on hyvää vastapainoa muille.
*[/quote:7fb9b68daf]
No joo, mutta viime vuonna oli paremmat viikkotehtävät. Tänä vuonna ollut tosi tyyyyyyyyyyylsiä.
Kadista pidän samoista syistä kuin Saulista. Se vaan on, eikä pahemmin taktikoi tai pelaile. Ärsyttää vaan se, miten BB käyttää hyväksi neidin heikohkoa viinapäätä (esim. ministeriksi nimittäminen), koska minua ei viinasekoilut erityisesti kiinnosta (aina kun on juhlat, en kato).
No joo, mutta alusta asti olen ajatellut, että Sauli vie pääpalkinnon. Ajatelkaas jos finaalissa on joku muu kuin Kadi, niin onko tuossa mitään jännitystä. Niko vs. Sauli? Sauli vs. Jarkko? Ennustan, että neljä viimeistä ovat (paremmuusjärjestyksessä) Sauli, Kadi, Jarrko ja New York, jonka Flavor Flav tiputtaa ensimmäisenä.