You are not logged in.
Sigur Rós tulee vieraaksi. LOL APAU Katsokee kevyemmästä lisätietoja.
en ole kolmekybänen emoboy
Tekis mieli nähä Closer, mutta eikai ny täältä maalta mitään tuollaista pääse todistamaan vielä pitkään aikaan.
bzort glorf bööth
arvasub-späm
bzort glorf bööth
Nonni, avaudutaanpa vähän Controlista nyt kun on nukuttu yön yli.
Kaunis elokuva, mikä ei ollut mikään yllätys, Corbijn osaa luoda hienoja kuvia. Kun Atmosphere soi ja Macclesfieldin krematorion piipusta nousee mustaa savua joka näyttää sekoittuvan taivaan tummiin pilviin, menee kananlihalle ja pala nousee kurkkuun.
Sam Riley oli ällistyttävä Ian Curtisin roolissa, ehkä vähän liian "nätti" ja tummasilmäinen (IC:llä oli hyvin vaaleat silmät), mutta ilmeet, eleet, tapa liikkua olivat niin aavemaisella tavalla kohdallaan, että kylmät väreet tulivat tuon tuostakin.
Vaikka näyttelijät soittivat ja lauloivat livekohtauksissa itse, Love Will Tear Us Apart ja Atmosphere kuultiin alkuperäisversiona. Ainakin miusta molemmat ovat biisejä, joihin ei parane koskea.
70-luvun Manchester, tai ainakin ne uudet kerrostalot, näytti Neuvostoliitolta. Harmauden tunne välittyi vahvasti, eikä se johtunut elokuvan mustavalkoisuudesta.
Rob Grettonia esittänyt Toby Kebbell ja John Cooper Clarke omana itsenään olivat loistavia ja tarjosivat kaiken synkistelyn vastapainoksi tarvittavan koomisen elementin.
Tämä pitää nähdä uudelleenkin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Olihan toi ihan pl. Vähän kyllä paistoi läpi, että Corbijn ei ole aikaisemmin leffaa tehnyt. Tarinankerronta oli jokseenkin paskaa ainakin ensimmäisen reilun tunnin ajan. Oli myös IMO vähän hätäisesti yritetty saada "tärkeitä juttuja" leffaan mukaan ja ei se nyt ihan oikein ottanut toimiakseen.
Corbijn osaa luoda hienoja kuvia. Kun Atmosphere soi ja Macclesfieldin krematorion piipusta nousee mustaa savua joka näyttää sekoittuvan taivaan tummiin pilviin, menee kananlihalle ja pala nousee kurkkuun.
Jpp
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pitääpä ostaa tuo dvdllä-späm
bzort glorf bööth
Tämä hämmensi -topikissa ehkä nämä, mutta semisti -reaktioita leffan lopussa soineesta The Killersin Shadowplay -coverista, vaikka olihan tuo ihan pl.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tämä hämmensi -topikissa ehkä nämä, mutta semisti -reaktioita leffan lopussa soineesta The Killersin Shadowplay -coverista, vaikka olihan tuo ihan pl.
Joo, musta se oli jotenkin väärässä paikassa eikä kyllä edes hyvä.
[quote:d602078558="hrmunoita"]Tämä hämmensi -topikissa ehkä nämä, mutta semisti -reaktioita leffan lopussa soineesta The Killersin Shadowplay -coverista, vaikka olihan tuo ihan pl.
Joo, musta se oli jotenkin väärässä paikassa eikä kyllä edes hyvä.[/quote:d602078558]
Rummut kuulosti ihan "ookoolta"
[quote:32249d3fd6="hrmunoita"]Tämä hämmensi -topikissa ehkä nämä, mutta semisti -reaktioita leffan lopussa soineesta The Killersin Shadowplay -coverista, vaikka olihan tuo ihan pl.
Joo, musta se oli jotenkin väärässä paikassa eikä kyllä edes hyvä.[/quote:32249d3fd6]
Ihan
Olisivat pestanneet Shadowplayn soittamaan.
Oon vähän kateellinen Hesan R&A-tarjonnalle. Kiinnostaisi jostain syystä nähdä ainakin se Control. Enpä tuota tiedä jaksanko täällä yhteenkään. Täytyis kyllä kai, kun ei ole leffailtu aikoihin.
Raporteille. Toivottavasti pääsee itsekin joskus edes tämän vuoden puolella näkemään.
Tuon coverin saivat kai filmiin Corbijnin kautta, kun se on niille videoitakin ohjannut. Corbijn itse tuntuu olevan vakuuttunut Killerseistä ja on Controlin pressissäkin maininnut JD:n niihin vaikuttaneen. Itse ainakin tiedän lähteä menemään kun Atmosphere on loppunut.
"No more mistakes, like the last one."
Toivottavasti pääsee itsekin joskus edes tämän vuoden puolella näkemään.
Pressinäytöksessä sanottiin, että tulee levitykseen tämän syksyn aikana.
[quote:01c706353d="cramp"]Toivottavasti pääsee itsekin joskus edes tämän vuoden puolella näkemään.
Pressinäytöksessä sanottiin, että tulee levitykseen tämän syksyn aikana.[/quote:01c706353d]
Kits. "Joutukaa jo päivät".
"No more mistakes, like the last one."
Eilen näin Black Bookin. Paul Verhoevenin elokuva Hollannin vastarinnasta. Todella todella hyvä. Menkää ihmeessä katsomaan, koska se ei tule levitykseen. Paras "sotaelokuva" mitä olen nähnyt pitkään aikaan.
4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää taitaa olla paras näkemäni elokuva entisestä itä-blokista. Myös paras elokuva, jonka olen nähnyt tänä vuonna - tai viime vuonna. 10/10
^Kai toi tulee levitykseen? Varmaan tulee kun se sai palmunki.
Alan jo unohdella mitä on nähty
Closer oli hino, mutta en mä sitä sanois miksikään kaikkien aikojen rock-elokuvaksi sillä kyllähän se bänditouhu ja musa - uusista versioista huolimatta - jäi taka-alalle keskittämällä huomio Curtisin henkilöhahmoon. Mikä ei sinällään ollut missään nimessä huono ratkaisu.
Perjantaina näin Bubblen ja My Brother is an Only Childin, joista edeltävä oli huomattavasti surullisempi ja koskettavampi kuin olin kuvitellut. Oikeestaan aika masentava pätkä Israelin ja Palestiinan suhteesta verhottuna homoleffaksi. Jälkimmäinen oli megatyylikäs (italialaiset ) perhetarina, jossa päähenkilöstä tuli kivasti mieleen Mamma Roman Ettore. Pus pus!
Eilen menin pahaa aavistamattomana katsomaan "jotain taxi to the dark sidee" kun olin jo unohtanut miksi sen valitsin. Kyseessä olikin sitten ahdistavin dokkari Darwin's Nightmaren jälkeen. Sotavankien kidutuksesta kysymys ja pääfokus tietysti Afganistanissa, Irakissa ja Guantanamossa. Liian graafinen mulle, pelkäsin näkeväni painajaisia niistä kuvista ja videoista. Mutta kaikkiaan siis aika huippuluokan dokumentti, paljon asiaa fiksusti selvitettynä ja hienoa kuvausta. Kummaa muuten, miten jostain Bushin naamasta kankaalla on tullut ihan klishee kun sen ilmestyessä salissa kuuluu kollektiivinen tuskan huokaus ja vaivautuneisuus on melkein kouriintuvaa.
Tuon jälkeen oli vähän semmonen fiilis että kehtaako sitä enää katsoa samana päivänä Arakin pössyttelykomediaa, mutta 5h ja ruoka paransi oloa sen verran että menin. Onhan kyseessä kuitenkin yksi suosikkiohjaajistani! Smiley Face oli kyllä Ihana leffa!
Tänään on vuorossa Aasia-päivä: Lost in Beijing ja Breath. Jee!
Mangojauhe goddamn.
[quote:73ad879b37="tiptoo"]^Kai toi tulee levitykseen? Varmaan tulee kun se sai palmunki.
Closer oli hino, mutta en mä sitä sanois miksikään kaikkien aikojen rock-elokuvaksi sillä kyllähän se bänditouhu ja musa - uusista versioista huolimatta - jäi taka-alalle keskittämällä huomio Curtisin henkilöhahmoon. Mikä ei sinällään ollut missään nimessä huono ratkaisu.[/quote:73ad879b37]
Tulee levitykseen.
Vissiinki Controlia tarkotit...
[quote:0e53a84435="tiptoo"]^Kai toi tulee levitykseen? Varmaan tulee kun se sai palmunki.
Tulee levitykseen.[/quote:0e53a84435]
Hienoa! Tuon haluan nimittäin nähdä.
Viime vuonna näin East of Bucharest -nimisen romanialaisen leffan, jota tykkäsin paljon.
[quote:2bb9bc8b7c="börjeslandet"][quote:2bb9bc8b7c="tiptoo"]^Kai toi tulee levitykseen? Varmaan tulee kun se sai palmunki.
Tulee levitykseen.[/quote:2bb9bc8b7c]
Hienoa! Tuon haluan nimittäin nähdä.
Viime vuonna näin East of Bucharest -nimisen romanialaisen leffan, jota tykkäsin paljon.[/quote:2bb9bc8b7c]
Joo sekin voitti Cannesissa jonkun palkinnon, tosin vuosi sitten. Ilmeisesti myös Death of Mr. Lazarescu on hyvä (sama kuvaaja kuin tossa 4kk,..).
[quote:20bc5a8c84="börjeslandet"][quote:20bc5a8c84="tiptoo"]^Kai toi tulee levitykseen? Varmaan tulee kun se sai palmunki.
Closer oli hino, mutta en mä sitä sanois miksikään kaikkien aikojen rock-elokuvaksi sillä kyllähän se bänditouhu ja musa - uusista versioista huolimatta - jäi taka-alalle keskittämällä huomio Curtisin henkilöhahmoon. Mikä ei sinällään ollut missään nimessä huono ratkaisu.[/quote:20bc5a8c84]
Tulee levitykseen.
Vissiinki Controlia tarkotit...[/quote:20bc5a8c84]
Jpp!
Mangojauhe goddamn.
Jep, menikin festarointi vähän vituiks kun mulla oli 2 lippuvarausta, joita en helvetinmoisten jonojen takia päässyt noutamaan
Onneksi näki sentään Controlin, hyvähän se oli.
Tänään voisi käydä kattomassa Black Bookin, jos on lippuja jäljellö
Tänään voisi käydä kattomassa Black Bookin, jos on lippuja jäljellö
Kävin ostamassa lipun ennakkoon ja lipunmyyjä sanoi, että kannattaa tulla ajoissa, kun tulee kai täyteen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Black Book oli hyvä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nonni. Mä meenki tässä vikana viikonloppuna katsomaan kaksi leffaa. I'm Cyborg But That's Ok ja Mister Lonely olisi tarkoitus nähdä, jos vaan vielä parin tunnin päästä on lippuja jäljellä. Odotan aika paljon tuolta "Cyborg"-elokuvalta. Se kuulostaa just niin täydelliseltä. Jänskättää.
Nonni. Mä meenki tässä vikana viikonloppuna katsomaan kaksi leffaa. I'm Cyborg But That's Ok ja Mister Lonely olisi tarkoitus nähdä, jos vaan vielä parin tunnin päästä on lippuja jäljellä. Odotan aika paljon tuolta "Cyborg"-elokuvalta. Se kuulostaa just niin täydelliseltä. Jänskättää.
mä oon nähnyt tuon cyborgin ja tykkäsin. uppoaa varmaan jos diggaa tuommoisista michel gondry tyyppisistä ratkaisuista esim. the science of sleep. visuaalisesti ainakin mielenkiintoinen elokuva.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Sama juttu Linklaterin leffan kanssa kinopalatsissa :?
Tässä et kyllä menettänyt mitään. Katoin joskus kämppiksen koneelta ja voeee mikä naiivin saarnaava sekametelisoppa. Aihe tietty tärkeä, suosittelen mielummin aihetta asiantuntevammin ja älykkäämmin käsittelevää "alkuperäisteosta", sain sen lahjaksi kun lopetin urani hesessä 2002
Mangojauhe goddamn.