You are not logged in.
Kääk en kestä. Spotifyssa Nova Heartin kanssa "similar artisteja" on yhtye nimeltä Kittens of the Internet, joka tietysti lyhennetään...
Samassa similar artists -listassa on Musique Le Pop
Molemmat yhtyeet "yllättäen" naislaululla varustettua, konevoittoista hipsteripoppisöpöilyä.
Ei nää nyt suoranaisesti tyhmiä ole. Hassuja vaan.
Sent from my iPhone 16
Roctum
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lepakkomiehessä huomenna Joni Ekman & Koira, Kaupungin valot, Katujen äänet ja viimeisimpänä huonojen suomipunkbändien nimien hittilistalla Sammuneet katulyhdyt.
Olkaa kilttejä ja kertokaa minulle loppuuko tämä painajainen joskus?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ei
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lepakkomiehessä huomenna Joni Ekman & Koira, Kaupungin valot, Katujen äänet ja viimeisimpänä huonojen suomipunkbändien nimien hittilistalla Sammuneet katulyhdyt.
rc-lungen wrote:Lepakkomiehessä huomenna Joni Ekman & Koira, Kaupungin valot, Katujen äänet ja viimeisimpänä huonojen suomipunkbändien nimien hittilistalla Sammuneet katulyhdyt.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mercedes Bentso
Heti kun kuulin tuon nimen ekaa kertaa, aloin tylpistämään veitsiä keittiössä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:Lepakkomiehessä huomenna Joni Ekman & Koira, Kaupungin valot, Katujen äänet ja viimeisimpänä huonojen suomipunkbändien nimien hittilistalla Sammuneet katulyhdyt.
lepiksessä perjantaina joni ekmanin skootteri plays kari peitsamon skootteri
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ankeita noi on mut mikä tahansa mieluummin ku mercedes bentso tai mikä tahansa näistä kahden sekunnin sanaleikki -nimistä
toi mercedes bentsohan on ihan sopiva ja vekkuli nimi kyseiselle henkilölle
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
toi mercedes bentsohan on ihan sopiva ja vekkuli nimi kyseiselle henkilölle
smaa
mun probleema kun on just se että se on paska nimi kenelle vaan
Rooxx
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Juice Normaali
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jontti & Shaka
Räppihommien suosikki on yhä Jeijjo ja Nupi.
jeijjo
bzort glorf bööth
Number1hater
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Crywank
coldplay-coverbändi?
shivan dragn
Itä-Lollola Installaatio eiku.
Mikseri.net:istä löytyy paljon demobändejä jotka eivät loista nimivalinnoillaan... mut en tiä onko nää tyhmiä vai hölmöjä (osalle varmaan myös nerokkaita). muutama poiminta tämän aamun samoilusta:
Verinen Kaivinkone, KYRPÄ, Rotten Tits, Riku Avanto & Spermaiset Nakit...
Yks läski jätkä
Puomi eli PUOlalanmäen koulun MIeskuoro.
Jos siis kuoro luokitellaan bändiksi. Olin valitettavasti hetken ajan mukana tässä "mieskuorossa".
Itä-Hollola Installaatio
Teemu & The Deathblows
Sit lavalla soitetaan jotain geneeristä 00-luvun tusinaindiepastissia
Sit lavalla soitetaan jotain geneeristä 00-luvun tusinaindiepastissia
ihan hyvä nimihän tää
rc-lungen wrote:Sit lavalla soitetaan jotain geneeristä 00-luvun tusinaindiepastissia
ihan hyvä nimihän tää
Enpä nyt tiedä.
Kalevauva.fi
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.