You are not logged in.
^ Ei vittu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
The debut album from Chicago post-rock trio To Destroy A City
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Pianos Become the Teeth
The Smiths
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Me Wokkivihannekset
minusta oli hyvä
Last edited by Moronica (29.12.2011 21:34)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kimmo Liskomäen pitkät kalsarit.
Polmo Polpo
Älä päästä painiks sitä
Tuli tos erinäisiä suomipunkkeja kuunnellessa mieleen et pitäs perustaa TUOMIOPÄIVÄN LAPASET niminen bändi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Suomen tulli
toi on kyl toisaalta aika hauska
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Men
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Men, Girls, Women...Boys-nimisestä 2011 hittibändistä en oo kuullu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Planningtorock
Planningtorock
ihan vitun hyvä nimi
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
pintandthenwefall
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
pintandthenwefall
no on tää parempi ku pintandwefall
MMM wrote:pintandthenwefall
no on tää parempi ku pintandwefall
xcölkmsaxc
huïg wrote:Planningtorock
ihan vitun hyvä nimi
And So I Watch You From Afar
Mietin että joko metalcorea tai jotain pseudoakateemista postrokkia. Jälkimmäistähän se.
Tai no kaikkien biisintekstejä kouluvihkoihin raapustaviin 15-vuotiaisiin vetoavien corebändien nimet on "syvällisyydessään" ihan naurettavia. Mietin tosin joskus että vois perustaa bändin nimeltä Support the Satanic Youth (Opium Warlordsin Live at Colonia Dignidadin vikan biisin mukaan), mut sit kekkasin että sehän kuulostaa ihan tajuttoman metalcorelta.
Last edited by Kalossimies (25.03.2012 00:47)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En löytäny sitä keksittyjä artistinimiä ketjuja ni laitan tähän
Ann G (lausuttuna suomalaisittain)
Future of the Left
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Royal Bangs
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:85ef03abaa="babriga"]paremmillakin bändeillä voi olla tyhmiä nimiä
[/quote:85ef03abaa]
Velvet Ungerground.
Melko hölmö nimi jos sitä alkaa ajatella. Yleensä en.
mitäs ihmettä, tosin typo ehkä vaikuttaa asiaan
muutenhan toi on ehkä paras nimi ikinä, paitsi sonic youth on vielä parempi.
onko topikkia hyville bändinimille? REALLY LOUD HAMBURGERS
The Splits
Sit oli yks toinen suomalainen garagerokkibändi, jonka nimestä en muista muuta kuin sen että nillä oli vissiin aluks ihan siistikin nimi, mut sitten jostain käsittämättömästä syystä muuttivat sen tollaiseksi vitun tylsäksi "the"-alkuiseksi mitättömyydeksi. Eihän noi the-nimet nyt sinällään kauheen huonoja ole, mut useimmiten ihan käsittämättömän mitäänsanomattomia.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
The Splits
Sit oli yks toinen suomalainen garagerokkibändi, jonka nimestä en muista muuta kuin sen että nillä oli vissiin aluks ihan siistikin nimi, mut sitten jostain käsittämättömästä syystä muuttivat sen tollaiseksi vitun tylsäksi "the"-alkuiseksi mitättömyydeksi. Eihän noi the-nimet nyt sinällään kauheen huonoja ole, mut useimmiten ihan käsittämättömän mitäänsanomattomia.
Ei kai yllätä et genressä, jossa on tiukat musiikilliset uniformut, ollaan myös vähän mielikuvituksettomia nimien suhteen?
Kalossimies wrote:The Splits
Ei kai yllätä et genressä, jossa on tiukat musiikilliset uniformut, ollaan myös vähän mielikuvituksettomia nimien suhteen?
Englanninkieli vasta hirveen tylsä onkin, hirveesti the-artikkeleita kaikkialla
Mut kaikki rokkimusa on aika genrekonventionaalista, jos siitä pyrkii jollain asuilla ja/tai nimen erikoisuuksilla yli niin aika pinnallista erilaisuuttahan se. Garagerokkiinkin kuuluu ikäänkuin se semmonen "me nyt ollaan vaan yksi bändi muiden joukossa" -estetiikka, ei siinä ole mun mielestä yhtään mitään sen kehnompaa kuin siinä että dj:llä on dj-nimensä edessä kirjaimet d ja j.
Men, Girls, Women...Boys-nimisestä 2011 hittibändistä en oo kuullu
se on MEN kuule.
itteeni rasittaa joku espanjalainen ilmeisesti pidgin-tasolla inglesia osaava ukkopandi joka on paattanyt kutsua itseaan nimella love of lesbian
harmillisesti ovat niin suosittuja etta nimea nakyy katukuvassa ja keikkalistauksissa ikavan usein.
Mangojauhe goddamn.