You are not logged in.
Artemi wrote:Helsingin keikalla lämppärinä DJ Eddie Balandas Ghost plays KISS!!!
mikä ihme tää on?
Dunno, mut kuulostaa vitun hyvältä!
Klubin sivuilta löytyy tällaista:
The MELVINS (USA) (22:00), HEBOSAGIL (21:00)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oisko kellään kiinnostusta ostaa lippua puoleen hintaan HKI:n keikalle? Kerkeis vielä hätäseen postittaa. Kaverilla ois ylimääräsenä, unohtanut koko lipukkeen olemassaolon.
EDIT: Itse asiassa toimituskin varmaan onnistuu, kun yks toinen kaveri on tulossa HKI:n keikalle.
EDIT2: Meni jo.
Last edited by Junkieman (19.10.2011 19:48)
Vidu ku just ostin lipun
ostan kohta
melvinsit postas muuten facebookiin videon ruotsinlaivalta
Onks Efrim jo likettäny?
Älä päästä painiks sitä
Onks Efrim jo likettäny?
Ei mut Dylan Carlson tarinoi Suomesta kommenteissa.
Sent from my iPhone 16
Ihan vitun hyvä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Olihan se kova. Basisti näytti ihan kultaniittivöihin pukeutuneelta samoalaiselta ja (edelleenkin) rumpaleita oli kaksi kappaletta. Aika pitkän keikan soittivat (vähän yli puolitoista tuntia). Meno oli parhaimmillaan nopeimmissa ja hitaimmissa biiseissä. Keskitempoisia oli ehkä pari jopa liikaa, mutta kaikenkaikkiaan siis mahtava keikka. Viimeinen sähkösurinabiisi oli hyvä lopetus keikalle (mahtoiko olla joku koveri vai mikä) ja mitään encorea tarvittu. Lizzy (muistaakseni) oli muuten sovitettu nyt niin, että se kuulosti aika lailla Nirvanalta. Mitäs vielä? Niin ehkä niitä kahta rumpalia olisi voinut kekseliäämminkin hyödyntää kun aika lailla samoja juttuja pääasiassa soittivat. Välillä tosin pistivät enemmänkin hulinaksi.
<@DBGene> senkin karkki
tanpereen biisilista näköjään jo netissä nääs:
Lysol
The Water Glass
Evil New War God
Amazon
The Talking Horse
It's Shoved
Lizzy
The Kicking Machine
Billy Fish
Up The Dumper
Electric Flower
Queen
At the Stake
Copache
Spread Eagle Beagle
A History of Bad Men
Ligature
The Bit
Shevil
miltäs levyiltä noi, ei kovin montaa tuttua, toisaalta en oo jaksanu levyjä kuunnella vuosiin enkä muista biisilistoja mutta illalla sit
tanpereen biisilista näköjään jo netissä nääs:
Lysol
The Water Glass
Evil New War God
Amazon
The Talking Horse
It's Shoved
Lizzy
The Kicking Machine
Billy Fish
Up The Dumper
Electric Flower
Queen
At the Stake
Copache
Spread Eagle Beagle
A History of Bad Men
Ligature
The Bit
Shevilmiltäs levyiltä noi, ei kovin montaa tuttua, toisaalta en oo jaksanu levyjä kuunnella vuosiin enkä muista biisilistoja mutta illalla sit
Toka biisi näköjään viimeisimmältä studiolevyltä eli The Bride Screamed Murderilta (mulla tulee tuosta biisistä mieleen aina Captain Jack "hei höy kaptein zäk, teik mii päk jne). Senile Animalilta, Bullheadilta ja Houdinilta näyttäis kans olleen (ainakin) yks biisi eli olisko joku yks biisi/levy systeemi? En tiiä...
<@DBGene> senkin karkki
Toka biisi näköjään viimeisimmältä studiolevyltä eli The Bride Screamed Murderilta (mulla tulee tuosta biisistä mieleen aina Captain Jack "hei höy kaptein zäk, teik mii päk jne). Senile Animalilta, Bullheadilta ja Houdinilta näyttäis kans olleen (ainakin) yks biisi eli olisko joku yks biisi/levy systeemi? En tiiä...
Kolme biisiä Houdinilta (Lizzy, Copache ja Spread Eagle Beagle), kolme Stoner Witchiltä (Queen, At the Stake, Shevil), kolme The Bride Screamed Murderilta (The Water Glass, Evil New War God, Electric Flower), kaksi (a) Senile Animalilta (The Talking Horse, A History of Bad Men), kaksi Nude With Bootsilta (The Kicking Machine, Billy Fish), kaksi Bullheadilta (It's Shoved, Ligature) ja yhet Stagilta (The Bit), Lysolilta, Bootlickeriltä (Up the Dumper) ja Maggotilta (Amazon).
Mutta joo, huikea keikka. Vinyyliboksi kainaloon ja tänään uudestaan.
eli noin puolet biiseistä ainakin joskus kuultu
Lysol
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Don't make a späm, I'm not dead, just sleeping.
Älä päästä painiks sitä
Oli kyllä kova keikka. Ja vähän eri tohon rumpalihommaan, musta niitä hyödynnettiin just hyvin.
Joo no enhän minä mikään rummuttelun asiantuntija ole. Helvetin hyvä keikka oli ja ei mulla siis oikeasti mitään suurempa valittamista tuosta rumpalihommastakaan ollut. Yritinpähän nyt jotain kirjoitettavaa vaan keksiä.
<@DBGene> senkin karkki
Tänään Tavastia!
20.00 ovet auki
21.00-> THE MELVINS (US)
Lysol
bzort glorf bööth
Tiketissä liput keltasella, pitääpä muistaa hakee ennakkolippu varmuuden vuoks
Edit: Paitsi jos joltain irtoo halvemmalla
Last edited by interuptor bastardo (21.10.2011 16:55)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Olihan se joo melkoinen. Rumpaleiden touhua tuli kyllä välillä seurattua ihan monttu auki, ihan totta sinällään että olis voinut hyödyntää vähän monipuolisemminkin, mut oli se silti ihan käsittämättömän tarkkaa touhua. Muutenkin pitkästä aikaa oli kiva nähdä bändi, joka vain soitti, tarkoitan siis että sillä pelkällä jumalattoman tarkalla bändisoitolla saatiin hulina aikaan. Siinä ei nasevia välispiikkejä sun muuta tarvittu. Melvins-tuntemukseni ei oo suuren suuri, mut ei sinällään haitannutkaan että vain Houdinin ja Stoner Witchin biisit muutamien muiden lisäksi oli tuttuja, koska soundi oli kokonaisuutena niin käsittämättömän hieno. Vika biisi oli kans just sopiva, koko setti tuntui olevan niin suunniteltu, ettei mitään encorea tarvittu.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Joo ei haitannut yhtään vaikkei mitään välispiikkejä ollut. Se lopun "we love you"-kuiskausjuttu riitti oikein hyvin. Mun Melvins-tuntemus rajoittuu myös muutamaan levyyn, mutta eipä se mitään haitannut. Jos nyt jotain valittamista on vielä pakko keksiä niin Going' Blindin olisin mielelläni vielä kuullut, mutta eihän kaikkea voi aina saada.
<@DBGene> senkin karkki
olihan toi kyl kova. ja buzzin kampaus on takúulla hienoin ikinä. ostin paidankin. thank you thank you thank you thank you thank you tais olla ainoa "välispiikki", johtuikohan siitä kun se villapipo-spede kiipes lavalle jo toistamiseen niin leikkivät yleisöä kun kerran yleisö kiipes niiden tontille ja sit sanoivat soittavansa viel yhden punk-biisin stagilta. ylättävänkin monipuolista matskua, vaihtelua toivat varsinkin se rytmikäs vuoropuhelubiisi alussa ja lopun rauhallinen biisi, jonka aikana tyypit lähti veke ja lopussa vain basisti vokaaleissa. joo enpä nyt osaa enempää sanoa, mut tykkäsin kyllä.
Ihan vitun hyvä
Going Blind ois saanu toki tulla ja sarjassamme "parempi kuin alkuperäinen", niin tuo Lexicon Devil, eli Germsin coveri, olis ollut saatanan kova.
http://open.spotify.com/track/3HxLGKDY6E79tF8g58hpqc
Mutta Talking Horse tuli
kikke wrote:Ihan vitun hyvä
Palataan asiaan tarkemmin sit ku oon selvin pöwisn
thank you thank you thank you thank you thank you tais olla ainoa "välispiikki", johtuikohan siitä kun se villapipo-spede kiipes lavalle jo toistamiseen niin leikkivät yleisöä kun kerran yleisö kiipes niiden tontille
Jep, sama jäbä kiivetessään lavalle törmäili siihen basistiin joka meinas kaatua tai kaatui (en nähny kunnolla), ja tästä vissiin sit närkästyivät. Järkkärit tais heittää sen ulos ton tempun jälkeen. Mut oli törkeen hyvä keikka. Livevideoiden perusteella toi kahen rumpalin konsepti vaikutti ihan turhalta, mutta eipä niillä kai muuta virkaa ollu ku saada soundit kuulostamaan mahdollisimman massiivisilta. Ja ihan vitun hyvältähän se kuulosti. Hyvä keikka oli
Jos nyt jotain valittamista on vielä pakko keksiä niin Going' Blindin olisin mielelläni vielä kuullut, mutta eihän kaikkea voi aina saada.
Tälle vahva sama.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oliko villapipomiehellä jäk kustoo -pipo?
bzort glorf bööth
EI
SELLANEN MISSÄ ROIKKUU SEMMOSET JUTSKAT KORVILLA NYT KÄVI NÄIN