You are not logged in.
Röyhkä ja narttu vetää näköjään tavastialla samaan aikaan. Shinne sit jos ei tänne saanu lippua.
narttu > built to spill
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En pääsekään, pistin jipun myyntiin
Äver siever miever tuver äver liver köver!
MYY MULLE HETI
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
MYY MULLE HETI
Meni jo melkein heti Oli tuolla kaupankäynnissä myynnissä...
Äver siever miever tuver äver liver köver!
No joo mä ajattelin että on jo varmaan mennyt mutta kokeilin kuitenkin.
Jos on muita myyjiä, ekana privaa MULLE.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kahdeksan päivää
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kahdeksan päivää
siis mitä, koska se on? viikonloppuna?
EDIT: näköjään en oo vieläkään kuunnellu muita levyjä ku sitä yhtä.
pannan linkittäen nuorgamin juttu ennenkuin asianomainen itse ehtii
Säikähän aina vähän, kun tää toba on ylhäällä, mutta ylihuomenna!
how they run this show.
tsekkailin setlist.fm:stä että näiden settilistat tuntuu vaihtuvan aika lailla, toivottavasti tulis perfect from now onilta useampi biisi. smithsiä ja neil youngia coverina?
tsekkailin setlist.fm:stä että näiden settilistat tuntuu vaihtuvan aika lailla, toivottavasti tulis perfect from now onilta useampi biisi. smithsiä ja neil youngia coverina?
metallican orion, blue öyster cult don't fear the reaper ja captain beefheartin abba zaba vedetty myös viimeisen kuukauden sisään covereina
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
kuuntelen just tota cortezia, juma mitä tykitystä
ja kääk, on ne coveroinu myös new orderia, age of consent
Tää meni nyt ihan metsään, toivoin että olisit lisäkuuntelujen myötä laittanut jipun myyntiin
nyt kävi näin, tää carry the zero on kans kova ralli, tätäkin vetäneet livenä viime aikoina
Tää meni nyt ihan metsään, toivoin että olisit lisäkuuntelujen myötä laittanut jipun myyntiin
Huhu kertoo, että turston harkitsee lipun rahastamista. Ahdistele shitä
en ole kolmekybänen emoboy
Älä tee sitä turska, kadut vielä.
how they run this show.
Huomenna mennään! Kiima alkaa nousta wanhallakin. Kovia covereita vetäneet viime keikoilla - Metallican Orionia, Neil Youngin Cowgirl in the Sandia ja The Smithsiä.
"A repo man's always intense"
Huomista jo ennakoiden Built to Spill-maraton menossa. Hyvältähän tuo There Is No Enemykin kuulostaa. Levy on kieltämättä jäänyt vähemmälle kuuntelulle, koska yleensä tulee poimittua soittoon joku There's Nothing Wrong with Love, Perfect from Now On, Keep It Like a Secret -kolmikosta.
Lefa!
jos jollain on lippu myynnissä nii vois kiinnostaa.
Vuoden paras keikka
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
oli kyllä hyvä, ja olli pauke ryysi eturiviin kun tuli dylan-coveri jokerman
Parasta ikina! Hieman yllättäen parhaat hetket tulivat Keep It Like a Secret -levyltä.
oli kyl hyvä mitäs kaikkee setissä muuten tulikaan..goin' against your mind aloitti ja car lopetti. sit välissä vaikka mitä, en muista järjestystä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
En jaksanu ottaa koko settilistaa ylös mut noiden lisäks nää ainakin kuultiin: In the Morning, Stab, Planting Seeds, Big Dipper, Liar, I Would Hurt a Fly, You Were Right, Carry the Zero + (Don't Fear) The Reaper ja How Soon Is Now
Last edited by interuptor bastardo (06.10.2013 17:00)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Else ja Fly around my blaablaablaa tuli kans.
Ei ny mikään vuoden kovin repäsy mut komee throwbacki ysäri-indieen aina illan DJ:tä myöten. Ei juuri kukaan oo käyttäny kolmee kitaraa melodisen rokkimusan tekoon enää aikoihin. Noil on hirveen siisti työnjako keskenään ja vaikka miksaus vähän tuli ja meni illan mittaan niin pääsääntösesti kaikki kuulu koko ajan.
Yleisö ja bändi tuntu lämpenevän vähän hitaasti. Meno alko kunnolla innostua sen You Were Rightin kohalla, mikä levyllä on aika plääh mut tolleen livenä just hauskan mahtipontinen ja traagisen veikee niiden sanojensa kanssa ja sen jälkeen olikin ihan perseestä kun toi puol kahentoista deadline tuli esille. Kylhän tommosta jamibändiä helposti aamuun asti.
Iso shoutti viel erikseen sille Smiths-koverille mikä oli parhaita koskaan vetästyjä lainabiisejä. Sitä edeltäny Öyster Cultti meni enempi hassuttelun puolelle mut helvetti siinä kohtaa kun se tremolon runtelema F# rupes rämisemään ni oli aika epätodellinen olo et helvetti onks näillä tääkin repertuaarissa. Smiths itehän ei tota biisiä saanu koskaan toimimaan livenä mihin ny tietty vaikutti et niitä kaikkia overdubbeja on paha lähtee yhdellä kitaralla vetämään. Parempi ku alkuperänen ja Dougin ääni sopi yllättäen tohon kuin nakutettu varsinkin kun se vaan maltto pysyä alkuperäsessä rytmissä.
Älä päästä painiks sitä
Sama.
Velvet Waltzia jäin kaipailemaan, samoin Orion-coveria. Tulihan se Car sieltä sit lopulta.
Last edited by Leif Erikson (06.10.2013 12:13)