You are not logged in.
Mississippi - Tales of the Last River Rat omalta devarilta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Frederick Wisemans powerful, depressingRoger Ebert called it despairing and thats probably a better word1967 documentary Titicut Follies revealed the sordid and horrific conditions of the Bridgewater State Hospital for the criminally insane in Bridgewater, Massachusetts.
Last edited by mitten (05.04.2012 20:37)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Into The Abyss. Suosittelen lämpimästi. Herzog oli selvästi ottanut leffaan vaikutteita Errol Morrisilta, mikä sopi erittäin hyvin, sillä oltiinhan Morrisin kotikentällä, Yhdysvaltojen syvän etelän punaniska-alueilla. Herzog kertoi vanhan mestarin järkähtämättömällä näkemyksellä tarinan kuolemantuomion saaneesta pojasta ja niistä ihmisistä, joita pojan tapaus jollakin lailla kosketti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tuossa dynamiikassa kannattaa ottaa myös huomioon, että kun Morris epäili itseään ensimmäistä dokkariaan suunnitellessa, Herzog lupasi syödä kenkänsä mikäli Errol saa leffansa valmiiksi. Ja Herzoghan ei ole lupauksiaan pettävää tyyppiä, molemmille valtava
Tää sivu on muutenkin täynnä parasta namedroppailua, Frederick Wisemanille ja Idi Amin Dadalle myös
Puuttuu oikeastaan enää Maysles Bros ja Chris Marker -maininnat....voisko joku ostaa mulle tämän http://www.ebay.com/itm/GREY-GARDENS-19 … 0637791500
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bridge_(2006_film)
Mielenkiintoinen aihe josta tekijä ei saanut oikein mitään irti. Ei voi suositella.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Aftermath: Population Zero - hauska tollanen ajatusleikki, et mitä maapallolla tapahtuis jos ihmiset katoaisivat hetkessä. Nimenomaan ajatusleikki, vaikka mukaan on sotkettukin faktoja. Hauskoja mind fuckeja täynnänsä enivei.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Nii ja ilmeisesti alitajusesti katoin viimeinkin sen Errol Morris -dokkarin. Meinasin tipahtaa sohvalta kohdassa, jossa Herzog kertoo vedet silmissä nauraen siitä keskenjääneestä Weirdo-kana -dokkariprojektista.
Katoin myös ranskalaisen Danten Jumalainen näytelmä -perseilydokkarin (hyvällä tavalla!) ja sit yhen jakson lento-onnettomuus -dokkarisarjaa.
11th Hour - edelleen, heh, ajankohtanen, vai oiskohan nyt jo liian myöhäistä! Hyviä puheenvuoroja paljon enivei. Kyynikkojen ja pragmaattisten luovuttajien mielipiteet ei paljoa paina vaa'assa.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Impost … 12_film%29
Huhhuh. Aivan hullu tarina. Semmonen, että jos olisi fiktiota niin jengi alkaisi heti valittamaan että ei tuollaista voi oikeasti tapahtua ja realistisuus. Sit vielä toteutus Thin Blue Line-tasoista tykitystä ja päähahmon todella creepy virnuilu tekemisistään kertoessa.
Room 237 - mitään tolkkua, kukaan nähnyt?
Vaikka nyt en ole leffan superfani ja selitysjutut on vähän runk-osastoa mutta toisaalta superkiinnostavia, kannattaako hankkia kouriinsa jos vastaan tulee?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katselin Dokumenttiprojektin pedopappijutun. Aika vähän "uutta", paitsi että Ratzinger tiesi KAIKEN. Aika kiinnostavan omituisia katolisen kirkon parannuskeskukset, pedot ja denat parannetaan rukoilemalla. Myös vanhalle suunnitelmalle ostaa Karibialta saari ja viedä papit sinne parantumaan
Seuraavaksi Ali vs. Frazierin katson loppuun. En mä ole Alista sen kummemmin välittänyt, mutta ton perusteella ukkohan oli ihan täys idioottikyrpä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Katoin eilen Areenasta dokkarin Etanan planeetta, missasin sillon kun tuli telkasta. Kertoo siis kuurosokeasta korealaismiehestä ja sen vaimosta. Hidastempoinen, mutta ei missään vaiheessa tylsä. Varmaan yks parhaista dokkareista mitä oon koskaan nähny.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Room 237 - mitään tolkkua, kukaan nähnyt?
Vaikka nyt en ole leffan superfani ja selitysjutut on vähän runk-osastoa mutta toisaalta superkiinnostavia, kannattaako hankkia kouriinsa jos vastaan tulee?
Mä oon diggaillut tosta kovasti, tullut katsottua pariin kertaankin. Toi on tehty näppärästi - teoriat on ladottu Kubrickin eri leffoista poimittujen kuvien päälle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Orionin Stranger than Fiction sarjalle
Eilinen Sotaleikki (1965) + Vaaran merkki (1978) oli mielenkiintoinen kombo.
Jos joltain on vielä näkemättä, niin kannattaa Areenasta kattoa Vivian Maierin salaisuus. En muista millon viimeksi oon kattonu dokkarin ja koko ajan ollu fiilis "mitä sitten tapahtui!?"
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ehkä hieman raskas, mutta palkitseva.
Jos joltain on vielä näkemättä, niin kannattaa Areenasta kattoa Vivian Maierin salaisuus. En muista millon viimeksi oon kattonu dokkarin ja koko ajan ollu fiilis "mitä sitten tapahtui!?"
*
Tämä oli kyllä katsomisen arvoinen
eka osa betonin brutaali runous -dokkareista ehti jo kadota areenasta, mut silti kaikkien kuuluis nähdä vähintää tää toinen osa dokkarista. vakuuttavaa juttua, mut vähän vaikee pysyy perässä. pakko rakastaa meadesin arroganssia.
http://areena.yle.fi/tv/2233646
Harmi kun toi eka jo hävisi Areenasta ja jäi katsomatta. Kiinnostava aihe. Pitää muistaa katsoa kakkonen.
Terveisin,
Betonia rakastava kaksonen Kymistä
Mun hyvä ystäväni tekee dokkaria mahtavasta belgialaisesta kreisitaiteilijasta LUDO MICHistä. Kattokaa traileri ja antakaa sille ruplia
Ludo Is Fantastic from SC1 on Vimeo.
https://www.indiegogo.com/projects/ludo … -film#homeEi mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
eka osa betonin brutaali runous -dokkareista ehti jo kadota areenasta, mut silti kaikkien kuuluis nähdä vähintää tää toinen osa dokkarista. vakuuttavaa juttua, mut vähän vaikee pysyy perässä. pakko rakastaa meadesin arroganssia.
http://areena.yle.fi/tv/2233646
nostetaan vielä quotella dokkarin lopusta "elpynyt brutalismi sanoo taas kerran: te olette yleisö ja me luomme, eikä myönnytyksiä tehdä. tuleva arkkitehtuuri on yhtä kovapintaista kuin kylmän sodan arkkityyppi: hormonien voimalla taisteleva itäsaksalainen kuulantyöntäjätär, jota läskiniskainen turvamiesgorilla yrittää pidättää näpistyksestä."
pakko paljastaa noisikselle sen verran, että kouvolaa ei nähdä tässä dokkarissa
Harmi kun toi eka jo hävisi Areenasta ja jäi katsomatta. Kiinnostava aihe. Pitää muistaa katsoa kakkonen.
Smaa.