You are not logged in.
mitä mieltä? aion kuunnella nyt ekaa kertaa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
säkeistöissä yritystä, hirvee kertsi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
0/5
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
vittu mä en tajuu tosta biisistä mitään, ihan avant-gardea jukka pojaksi, mun odotushorisontti on ihan solmussa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
ihan avant-gardea jukka pojaksi, mun odotushorisontti on ihan solmussa
smaa. hyvä biisi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jukka Poika, saat kaiken anteeksi vuoden biisi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
6/5
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sanoko se tuossa 1:25 "posarin jakajaa" (eli Pohjolan Sanomat) vai hesarin jakajaa? Lappalainen lehti (ehkä) mainittu!
jukka tekee pastissia kanyen i am a godista
jukka tekee pastissia kanyen i am a godista
oisko tästä jotain pidempää analyysii tarjolla?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
yllättävän hyvä biisi. silti toki paska, mut tarttuva. 5/5
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tulee vähän Swans mieleen
Aivan huikee Tuli vähän TriAnglen jutut mieleen ja uusin Kanye just toki.
Vuoden nuori muotoilija.
Oon tainnut nyt missata jonkun memon.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oon tainnut nyt missata jonkun memon.
Täytyy sanoo, et oli kyl aika "pettymysrenkutus" tämä. Ennen Jukan musiikista oon tykänny, mutta tää on semmonen "musta lammas" artistin kappaleiden joukossa. En tosin voi ottaa tätä kappaletta tosissani, ei vaikuta silti kuitenkaan huumorilla tehdyltä kappaleelta, vaan tää alkaa vaikuttaa jo kieli poskella tehdyltä, autotunella vetästy "kuunneltavaks" ja joku valmis taustamusa tuohjon, &sillä pitää sitä jotain saada tehdyks." Täytynee muistaa, että tänkin eteen on varmasti tehty työtä. Mutta suoraansanottuna tätä en vois kutsua musiikiks.
Tarkotuksen oli siis tosiaan tulla kertomaan mielipiteeni, eikä pätemään! Jukka Pojan musiikista tosiaan yleisesti pidän, mutta tää tosiaan on mitä on.
Toi videoversio ei oo yhtä tykkiä hulinaa, mut kyl mä tähän bandwagoniin ihan mielelläni hyppään. Kova biisi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jää soimaan päähän pahasti
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
siirretäänkö ei-popimpaan?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Kaivakaas joku tän biisin tuottaja/sävellys-creditit nyt.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jukka Pojan uudelta Crzybailaaja-musiikkivideolta voi bongata räppärin avovaimon Teija Stormin ja tv-kokki Tomi Björckin.
Kuulin ton biisin ekaa kertaa joskus kuukaus sit Radio Helsingistä ku siel on.. öö.. torstaisin se joku new music ohjelma. Nick Triani soitti kreisibailaajan ja luki sit niitä shoutbox-kommentteja siinä lähetyksessä sillä brittienglannillaan "döy naht blai dö njyu jykhaboiga ssong evöah ögein".
Hyvä videokin vielä, tätä kannatti odottaa
Älä päästä painiks sitä
"döy naht blai dö njyu jykhaboiga ssong evöah ögein"
huh huh, instant-sigukamaa
biisille toki giganttinen . Kun takki käännetään, käännetään se kunnolla
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Uus levy "Elämäntyyli" 24.4. ja vinyyli 22.5.
A
1. DRAIVI
2. PAREMPAA
3. ISOT LAIVAT
4. CRZYBAILAAJA
5. BRAND NEW IHANUUS
6. KENKÄKAUPPIAS
B
7. PITSLÄPPI
8. ÄXY SEXY
9. HELLYYDEN UHRI
10. TAKAISIN MYSTEERIIN
11. RAKKAUS VOITTAA
Last edited by Hassuttelija (25.03.2015 10:57)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Aika pitkä väli ekan sinkun ja levyn välillä, mutta hyvää kannattaa aina odottaa.
how they run this show.
Aiotko hankkia LP:n vai CD:n?
LP kotikuunteluun ja CD autoon.
how they run this show.
kai nää on kirjoitettu CAPSEILLA virallisestikin? :se pliis hymiö: