You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
herttinen sentään, kuulin viimein tän kohutun jossu-biisin kokonaan, ja kyllähän sitä aikamoinen kukkahattutäti saa olla jos siitä osaa moraalisesti närkästyä, mutta eiköhän tämä kaikki kohu johdu vain ja ainoastaan siitä että cheek ja jukka poika ärsyttävät
eli supportia närkästymiselle
Kuulin luottamukselliselta internet-taholta yksityiselämän paskaa liittyen tähän artistiin, mutten voi kertoa mitään
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
pössytteleville poliiseille jo juttua lukematta
huhhuh
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Parempi ku alkuperänen.
Jukka-Poika on tehnyt reggaesta koko kansan musiikkia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pössytteleville poliiseille jo juttua lukematta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noi on uusintoja.
bzort glorf bööth
Joo vanhaa tietoa. Skene äiät ties tän jutun jo viime vuonna vai koska noi tuli.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no eipä näkyny topikissa mainintaa
Olikohan Anssin topikissa. Joka tapauksesa tietäjät tietää nääkin jutut
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo. Me jotka katsoo telkkaria tiedetään nää jutut.
bzort glorf bööth
luin juuri internetistä että jukka pojan uusi single on nimeltään "Crzy-bailaaja"
Älä psykokarkki antaudu angstin valtaan.
Video!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kuulin tuon radiosta toissapäivänä ja ajattelin, että kyllähän tuo psykokarkille varmasti kelpaa.
Vähän on kyllä Jukkiksen touhuista puhti poissa, kun ei ne jaksa enää edes ärsyttää. Melkein jo sääliksi käy miestä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kuulin tuon radiosta toissapäivänä ja ajattelin, että kyllähän tuo psykokarkille varmasti kelpaa.
Pitäis Jukka pojan tehdä yhteistyötä Tippa-T:n kanssa, niin johan pärähtäis ja foorumistitkin tykkäis. Sillä laillahan ne nyt tykkäävät JVG:stäkin.
Toi Crzybailaajan Spotify-versio (demo siis?) on yllättävän kova Eikä ees hävetä sanoa näin, pikemminkin oon vilpittömän yllättynyt!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.