You are not logged in.
Luetaan sitä topikkia
bzort glorf bööth
Ilmeisesti virallista radiomusaa nykyään, aina kun vaihtoi autossa kanavaa löytyi Älä tyri nyt tai Silkkii.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Näyttää ihan hrmikseltä
qdes wrote:Jukka Poika - Näyttää ihan hrmikseltä
otsikko vaihtoon
Just olin tulos postaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää jantteri se vaan jaksaa yllättää
Vaan miksi rikospaikkana Kuudes linja?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tää jantteri se vaan jaksaa yllättää
Vaan miksi rikospaikkana Kuudes linja?
Kutonenhan tota mainosta jakaa facebookissa. Miksipä ei.
Niin no, kai ne tuosta käärii ihan mukavat pääomat. Hyvä heille.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
marlon vihdoin oikeassa topikissa
considering that she was only 10 several years outdated
rajua kritiikkiä
offtopik tosin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Suomalaiset ovat melankolian mestareita. Sellaiset biisit kuin Tahroja paperilla, Rafaelin enkeli ja nyt tää uusi Jukka Pojan juttu, jossa on taas kerran ne samat mollisoinnut, saavat minut harkitsemaan ranteiden viiltämistä. Yritän pysytellä mahdollisimman kaukana sellaisesta musiikista. Se on kryptoniittia Teräsmiehen sielulleni.
Last edited by jookcha (22.09.2012 13:50)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
on se elämä vaikeeta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mä törmään jatkuvasti sellaseen ilmiöön että kivat ja fiksut kaverini (tytöt/naiset) diggaa yhtäkkiä jukka poikaa. Yhteistä niille ihmiselle on musiikkimaun jonkinlainen sofistikoitumattomuus, mutta music aside, mä en käsitä miten joku voi olla täysin sokea jukkixen TOTAALISELLE ÄLLÖYDELLE
kaverit ei vissiin vielä sentään, mutta viimeeksi äidin kanssa skypetellessä...
äiti: tykkäätkö sä muuten jukka-pojasta?
minä: mitä?? no en kyllä, ihan hirveetä musiikkia yäääk!
äiti (loukkaantuneena): ai, minusta nämä biisit on kyllä kivoja.
minä: ....
äiti: entäs sitten tämä black keys, minusta aivan ihanaa musiikkia?
minä: no tuota...mites se vaari jakselee?
tuosta, ja jonkun toisen keski-ikäisen sukulaisen fb-ihkuttelupostausten perusteella oon saanut kuvan et juccis ois vähän niinku menopaussilaisten päiväuni.
Mangojauhe goddamn.
Oli kyllä parin viikon takaisessa Nytissä kans raivostuttava haastis Jukkiksesta. Häkellyttävän falski jätkä.
POKKA JUIKA
Amorphis, Kotiteollisuus ja Jukka Poika sekä muut Turun Klubilla esiintyvät bändit tarvitsevat sinua.
Turun Klubi hakee sinua, fyysistä työtä kaihtamatonta henkilöä. Jos koet olevasi hakemamme bändien tarvitsema apukantaja, niin ota yhteyttä: tuotanto-tku@klubi.net
Haku päättyy 5.11.2012 mennessä.
Työstä ei makseta erillistä korvausta, mutta sua erinäisiä etuisuuksia Klubille.
olis kyl tosi siistii olla Jukka Pojan apukantaja
(varsinkin kun sil ei varmaan oo varaa maksaa roudareille palkkaa)
luin toki:
olis kyl tosi siistii olla Jukka Pojan papukaija
bernardblack wrote:olis kyl tosi siistii olla Jukka Pojan papukaija
totta tämäkin
sais istuu jukka pojan olkapäällä ja huudella törkeyksiä ohikulkijoille
JUKKA ROUSUN NEITSYTBONGAUS FB:N KOMMENTTIKETJUSSA, 4 MUTUAL FRIENDS
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Cheek - Jossu feat. Jukka Poika
En kuuntele
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
smaa, pelkkä promokuva sai laatan lentämään
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kuuntelin Tosin vain siihen asti kun Jukkis rupesi määkimään syljenvaihtamisesta. EI VAAN PYSTYNYT ENÄÄ
Jaahas, aattelin että tää herättäis vaan myötähäpeää mutta onkin aivan hirvittävää misogynististä paskaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
nimim. oskari kirjoitti hyvin jossu-biisistä aamun hesarissa
itsehän en ole vieläkään sitä kuullut, mutta saa nähdä kuinka kauan hyvä tuuri voi kestää