You are not logged in.
Grateful Dead ja Bruce Springsteen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
franklin's mint
en ole tainnut vielä tästä levystä intoilla täällä, mutta kyseessä on phil franklinin jonkin asteinen sooloprojekti, ja phil soitti aikanaan mm. carolinerissa(!) ja faxed headissa, mutta älkää antako sen hämätä. nykyään mies rumpaloi psykeimprojammailukollektiivissä nimeltä sunburned hand of the man, ja itse asiassa franklin's mintissä soittaa samoja tyyppejä taustalla, ja jonkun sunburned-hepun vaimo laulaa pari biisiä. levy on nimeltään gold, ja sen on julkaissut sunburned records, ja ensimmäisenä huomion herättää uskomaton kansiviritys, levy on pakattu minigrip-pussiin, mutta kun sen sieltä ottaa pois, huomaa että toinen puoli koostuu neljästä läpästä, ja nostamalla ne ylös siitä muodostuu ihan oikea kolmiulotteinen pyramidi. aivan mahtavan hieno, varsinkin kun siinä on hienot metallinhohtoiset vihreä-kulta -väritykset.
musiikki puolestaan on suorastaan yllättäen jonkin asteista alt. countryä, itse asiassa en ihmettelisi jos joku ex-koljakin tykkäisi jos kuulolle saisi, melodisia hienoja biisejä, ja sopivasti vaihteleviakin, ei ihan heti ehkä uskoisi että löytyy caroliner-yhteyksiä...
jotenkin tästä levystä muodostui meitsin helmikuun sairasloman soundträkki, aamulla kun pääsin sängystä ylös niin raahauduin kääketokkurassa sohvalle katsomaan kisoja ja laitoin levyn taustalle soimaan ja nukahdin. hieno levy edelleenkin, kannattaa tsekata!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
DJ Tumu89
Kohta täysikänen, muistaakseni jo 13-vuotiaana ekat tuotoksensa tehnyt salolainen ganstaräppäri. Musa on todella agressiivista ja sanoitukset silkkaa murhaa ja sisältävät myös paljon yhteiskunnallista sanomaa.
Tuolta muistaakseni voi hakea joitakin biisejä:
nirvanalle ei taida olla topiccia?
(tuli vain mieleen... lintumies?)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ei kai kukaan enää nirvanaa kuuntele?
Kyllä minä ainakin kuuntelen. Varsinkin Unplugged In New Yorkia (jonka vihdoin ostin joskus viime syksynä)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei ole oikein mitään rakentavaa sanottavaa Nirvanasta. Luulin kyllä samaa Weezeristäkin, molemmat kun olivat sillai lapsuuden juttuja. Tosin Nirvanaa ei tarvinnut itse keksiä ja fanittaa kun sitä oli muutenkin joka puolella.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:86bec1ba1f="Laatu"]Nirvana ei tarvinnut itse keksiä
Niin mutta Polly tarvitsi![/quote:86bec1ba1f]
pedanttihuumorille aina varaukseton
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Johnny Boyn Fifteen Seconds on paras pop-piisi moneen aikaan! Koko s/t levykin vaikuttaa kivalta, vähän kuin the Go! Team mutta ehkä suoraviivaisempaa eikä ihan niin palasista koottua. Biisiä pystyy kuuntelemaan täällä!
Broadcast. Vai pitäisiköhän.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oon varmaan sanonut tän jo monta kertaa aikaisemmin, mutta Be Your Own Pet. Kohta tulee eka täyspitkä. Livenä ihan tajuttoman kova. Aika teinei, mutta vitun hyvä meininki. Laulajasta tulee vähän Kathleen Hanna mieleen, vähän niinku Bikini Killin aikoina. Mut ei se kuitenkaan oo...
Broadcast. Vai pitäisiköhän.
joo, ja samaan kaikki soolot, edu kettunen, kim lönnholm...
(tää on aina melkein yhtä hauska ku beecher-vitsi)
halo of flies
kaivoin eilen sen kokiksen esiin phlegmin innoittamana, ja onhan se hieno levy, garbage rock ep on aina ollu mun ykkössuosikki.
TV on the Radion uus levy alkaa loistavasti. Tätä syvempää analyysiä ei vielä näy, mutta eka biisi on loistava!
Yeah yeah yeahsin uus levy on yllättävän poppista, mutta hyviä piisejä, esimerkiksi phenomena grandmaster flash-lainauksineen.
Näistä kahdesta ja Liarsin uudesta saakin varmasti riittävän indierokkiannoksen ekalle puolelle vuodelle. Liarsin vinyylin mukana tulee muuten DVD jossa aika mageita videoita.
Kylhän tää TV on the radion levyn jatkokin kuulostaa hyvältä. Säröä, hulinaa ja kolinaa, jotenkin nuo vokaalit vaan tuntuvat välillä erottautuvan liikaa musiikista, eivätkä uppoa sinne noiseen niinku keikalla. Ei välttämättä huono, vaatii vain totuttelua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
The Advertsille melkein vois vääntää topicin. Ei ne tainnut ku kaks levyä julkaista joista olen kuullut vain sen ekan. Mut ei mul ois muuta sanottavaa ku että tää on aika hyvää brittipununkkia, joten jätetään perustamatta.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Harmittaa muuten että Soundi on nykyään niin paska... Joskus nuorempana löysin Soundin avulla mm. Captain Beefheartin, Loven, Velvet Undergroundin, Pixiesin ja Strokesin. Pienessä kaupungissa asuvalle se oli ainoa väylä löytää kiinnostavaa musiikkia ennen nettiaikaa. No ehkä tästä on jo tarpeeksi itketty muualla...
Oon itekin miettiny olenko itse muuttunu vai onko lehti tosiaan mennyt paskempaan suuntaan. Nykysin tulee korkeintaan katottua levyarvostelut jos nyt edes niitäkään jaksaa kirjastosta käydä vainuamassa joka lehestä. Oli myös kasa jotain vanhoja lehtiä tossa roikkunu syksystä saakka kassissa, mutta niidenkään selaaminen ei enää tuntunut kiinnostavalta, vaikka jotain ois voinu löytyäkin.
Oishan näitä noin miljoona, mutta yksinpuhelua voi harrastaa vähemmälläkin vaivalla.
This must be what jail / I will scratch
Tälle horror-rock bändille pitäs perustaa topikki
Wild Willy Barret
Vihonviimein uskalsin ostaa divarista kyseisen herran Organic Bondage -levyn vuodelta -86, onneks! Vähän niinku Neil Young soittais kellarissa itetehdyillä soittimilla ja Adrian Sherwood tuottais. Hirveesti on kolinaa ja räminää ja surinaa, mutta kun kaivaa niin altaa löytyy kantria, folkkia ja hard rokkia, vähän regeetäkin. Vähän on huumoria hommassa mukana, mut onneks kuivaa, jätkä laulaa sydäntäsärkevän vakavasti että "please don't throw me to the christians".
Pitäis tutustua muuhunkin tuotantoon, jollain levyllä veijari kai sahaa entisen bändikaverinsa kitaran kahtia samalla soittaen sitä. Katkeraa.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
CARDIAC ARREST / CARDIACS http://www.cardiacs.com/downloads/
Aika repsämusaa, joku täällä varmaan tietää enemmän? Vähänniinku jotain progepunkkia, ovat olleet olemassa jostain 70-luvulta asti...enpä ole vielä paljoa kuunnellut, mutta kuppihan tossa äsken meni nurin
Moondog. Ei ole ihan vielä kunnon käsitystä koko miähestä.
Silti
[quote:f3e8ad79f3="Phlegm"]Moondog. Ei ole ihan vielä kunnon käsitystä koko miähestä.
Silti [/quote:f3e8ad79f3]
sama
[quote:815419de53="babriga"][quote:815419de53="Phlegm"]Moondog. Ei ole ihan vielä kunnon käsitystä koko miähestä.
Silti [/quote:815419de53]
sama[/quote:815419de53]
häh, mulle just eräs jenkkituttu suositteli tutustumista tohon, sano että tykkäisin varmasti. varmaan pitäis.
[quote:dedcbadd6b="psychocandy"][quote:dedcbadd6b="babriga"][quote:dedcbadd6b="Phlegm"]Moondog. Ei ole ihan vielä kunnon käsitystä koko miähestä.
Silti [/quote:dedcbadd6b]
sama[/quote:dedcbadd6b]
häh, mulle just eräs jenkkituttu suositteli tutustumista tohon, sano että tykkäisin varmasti. varmaan pitäis.[/quote:dedcbadd6b]
jåå, tuota saa kaupasta http://www.nthposition.com/theviking.php
Oliko toi sitä mitä sulla oli siellä Apilalandiassa? Se dude sielt NYCistä? Pitäis tutustuu kyl, kun aika jänskältä kuvailut kuulostaa.