You are not logged in.
MGMT
!!!! Kai tästä joku tykkää? Oon taas vähe myöhäinen, eilen kuuntelin MaiSpeissitä ekaa kertaa ja olen RAKASTUNUT! Ehkä vähän sokeasti, mutta alkuhuuma on ihanaa. Aivan loistavaa musiikkia, tulee mieleen Scissor Sisters (en ees pahemmin tykkää) ja John Frusciante ja Oasis ja kaikkee, mut silti jotenki niin uuden kuulosta. Ja levynkansi on ihan pökerryttävän hieno:
Musiikissa on ihan samanlainen tunnelma ku tossa kuvassa, tuommonen leuto ilta etelässä rannalla, huoleton ja varsinkin hurmioitunut ja raukea fiilis. Vähän pitää vetää jo pitkähihasta päälle. On ollu koko päivän kuuma ja kävelly tuntikaupalla ja enää ei tarvi muuta ku syödä jossain paikallisessa kahvilabaariravintolassa ja sit kaatua hotellin sänkyyn.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Noi oli meiän Tower Recordsin myydyimpien joku ykkönen tai kakkonen ja olin ihan että wtf. En oo varmaan kuullu ellen ohimennen, mutta joku livekuvaus kuulosti ainakin paskimmalta ikinä. Olivat jossain peiton alla taskulamppujen kanssa ja juttelivat yleisölle siitä kuinka just oppivat soittamaan kitaraa :lol:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vähän aikaa sitten ostin tuon MGMT:n levyn ja onhan se hyvä. Viis ensimmäistä biisiä on parasta poppia tänä vuonna, loppua kohdn taso hieman laskee, muttei mitenkään pahasti. Time to Pretend on erityisen hieno biisi.
Mulle ei tule mieleen Oasis tai Frusciante, vaan esimerkiksi Of Montreal ja David Bowie. Tuon levyn tuottaja on muuten Dave Fridmann.
Kansikuvasta sen verran, että minun mielestä se on aika pirun huono.
Koneella taitaa olla levy, mut en oo muistanu kuunnella. Sanoikohan joku että oisivat tulossa Flow-festareille...
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Oliko Breedersille otsikkoa? Mountain Battles kuulostaa erittäin hyvältä!
Soundissa ollaan taas ajan tasalla: http://www.soundi.fi/arvostelut?nid=7583
[quote:c5b2167061="rhinestone cowboy"]Oliko Breedersille otsikkoa? Mountain Battles kuulostaa erittäin hyvältä!
Soundissa ollaan taas ajan tasalla: http://www.soundi.fi/arvostelut?nid=7583
[/quote:c5b2167061]
Pixies-otsikossa kai Breedersistä on keskusteltu. Ansaitisi kyllä omankin otsikon. Niin kuulostaa.
Danava, keikan lisäks toi levykin on aika mahtavaa hämyilyä. Hai on faijja ja hookvindi ja pulisongit
Silver Jewsille topic jos ei jo ole! HUIG sitä uutta levyä soitti Dublinissa ja tykkäsin kovin.
Missäs muuten se Nuggets-topic on vai oliko sellaista edes? No kuitenkin Amsterdamista tuli ostettua se Nuggest II kun makso vain 35 rahaa. On kyllä helposti tuon arvoinen boxi musiikkia.
Ja sitten vielä loppuun nolohko tunnustus: Gnarls Barkleyn Surprise on paras uusi biisi, mitä olen hetkeen kuullut! Mahtavat 60-lukufiiliset. Ostin levynkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
The Vibratorsin Pure Mania on yks parhaita punkkilevyjä mitä tiijän. Onko näistä mitään muuta tietoa? Ite vaan ostin soft skenefokus-tyyliin tuon käytettynä ja on soinut vain enemmän ja enemmän
Nyt voi kuunnella myös makkarissa vaikka vahvari o rikki ku täs on linkki
http://www.megaupload.com/?d=L74X3J9T
Tokihan tän kannen ohittaminen laatikosta oli muutenkin vaikeeta:
haluisko joku kertoo lisää semmosista pändeistä ku black moth super rainbow ja fuck buttons? jos, niin tehkääpä topicit
Panonapeista ei muuta kuin se että toistaiseksi iskee kovempaa kuin muut levyt mitä tänä vuonna julkaistuista on kuultu
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
en kyl tajuu tota fuck buttons-hypee niin yhtään, ei lähe livenä eikä levyllä
Eikö muka ole SEPULTURA-topiccia
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eikö muka ole SEPULTURA-topiccia
Eipä muuten näy. Voisitko kenties perustaa..
Aika käsittämätöntä tämä Texas Faggott...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Aika käsittämätöntä tämä Texas Faggott...
Texas Faggott
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:288d82c6ed="Ylitarkastaja Tolonen"]Aika käsittämätöntä tämä Texas Faggott...
Texas Faggott [/quote:288d82c6ed]
Soundista laittoivat ja kysyivät osaisinko arvioida... En tiedä. Ei ole oikein tarttumapintaa. Aamos kyllä diggaa. Tästä ja JS666:sta...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a9ae8d66ee="hrmunoita"][quote:a9ae8d66ee="Ylitarkastaja Tolonen"]Aika käsittämätöntä tämä Texas Faggott...
Texas Faggott [/quote:a9ae8d66ee]
Soundista laittoivat ja kysyivät osaisinko arvioida... En tiedä. Ei ole oikein tarttumapintaa. Aamos kyllä diggaa. Tästä ja JS666:sta... [/quote:a9ae8d66ee]
Aamokselle
Enpä ole kuullut Texas Faggottia varmaan neljään vuoteen. Pitäisiköhän pitkästä aikaa pistää hvlinat pystyyn.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hvlinat = bileet Tsekeissä?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Submerged
Homespun
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Homespun
Aijoo, näitä pitikin kuunnella pitkästä aikaa se yksi biisi tuolta kokoelmalta.
Hauskasti Meet the Scenen bändiesittelyssä lukee, että JP on näitten aivot ja se osaa kirjoittaa poplauluja.
Kivasti kirjoitettu.
Nämä soivat tänään työmatkalla.
bzort glorf bööth
Hauskasti Meet teh "Skenen" pändiesittelyssä lukee, että J-B on näitten aivot ja se osaa kirjoittaa pop lauluja.
korjasub
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
onks wolf paraaadelle otsikkoo? hyvää poppia, perkele. uus levy on vuatanu, mut en oo viä saanu imettyä. vanhaa älppäriä kuuntelin koko eilisen päivän.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ei taida olla, mutta hyväähän se on kuten jeppejen muutkin ja aiemmat bändit.
bzort glorf bööth
on niille otsikko, oon 99% varma enpä kuule tiijä
eipä kyl oikein kiinnosta sen yhden sivuprojektin perusteella.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Meleerattu Harmaas yms Suomielektro
UUSIN UUTINEN ALERT!
Saksassa on tehty jotain kuuntelukelpoista musiikkia:
http://www.myspace.com/catatonicnoose
Hemmetin hienoa että tän bändin nimi apinoi sonic youthia, mutta että myös kannet näyttää juuttibootlegeiltä. Biisien aiheet on kyllä niin oleellisia että todellakin tällaiselle meiningille. Control my gun
Cut Copy.
Uus levy alkaa vihdoin kuulostamaan niin hyvältä, kuin olisi jo aiemmin toivonut tän bändin kuulostavan. Eka levy oli tosi pliisu ja Stadin keikka pari kesää sitten hirveetä paskaa. Nyt on homma kohillaan. Välillä vähän liiankin New Order, mutta ei varmaan esim. Hanttaa haittaa...
Tero saatana, s'olet gay!
onks wolf paraaadelle otsikkoo? hyvää poppia, perkele. uus levy on vuatanu, mut en oo viä saanu imettyä. vanhaa älppäriä kuuntelin koko eilisen päivän.
Kevyemmän viimeiseltä sivulta löytyi.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Holy Fuckille ei taida vielä olla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.