You are not logged in.
"Jaro"
"Pettari"
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:0905c6074d="Bedderi"]"Jaro"
"Pettari"[/quote:0905c6074d]
Tällä kertaa nimi voidaan laittaa erään henkilön humalan piikkiin.
Pakko vielä sanoa, että onhan Pull Shapes ihan kohtuullinen biisi. Pakkohan se on albumi ja tulevat sinkut ostaa. Vähän vaan silti ärsyttää tämä hirveä sellainen väkinäinen yritys menestyä. Harvoin sitä kuulee. Tai voi tietenkin olla, että nyt kuulen vain sen siksi, koska olen ollut alusta saakka "mukana".
http://mtve.com/article.php?ArticleId=6388
Tuolla voi kuunnella tulevaa levyä ennakkoon jos huvittaa...
No hei minkälainen se uusi levy on??? En ole itse muistanut vielä tutustua kun en edes tiedä tykkäisinkö yhtään. Tai no ainakin se eke sinkku oli kiva. Hassua että jotkut näitten piisit on ihan parhautta mutta sitten joskut menee ihan ohi. En tajua, mutta kyllä tuo levy varmasti ansaitsisi ainakin mahdollisuuden.
No hei minkälainen se uusi levy on???
Lainaan itseäni edelliseltä sivulta:
[quote:816046e0de="leposi"]Nyt on pakko sanoa, että The Pipettes taitaa olla menetetty tapaus. Pissisten menestyksen himo on liian suuri. Tuleva sinkkubiisi on aivan käsittämätön mielikuvitukseton hirvee renkutus. Tungettu jotain jousia ihan kauheella tuloksella ja sitten muutenkin yritetty ihan liikaa kaikkee sekaan. Missä se "häröily" ja sellanen riemu? Clap your hand if you want some more, EI KIITTI MULLE RIITTI!!! eiq. Ehkä jotain hyvääkin vielä tulee. Menestystä tytöille, että mun seiskojen ja pinssin arvo nousee pilvii. Ja Emmaboda-vihkosen sydämet tytöiltä voi myydä Ebayssa 200 dollarilla, jos tekee liikaa mieli viskiä.
KITCHEN SINK SEISKANA ULOS!!! orkl.
Ekat demot jne. Ja kaksi parasta biisiähän on sen tytön käsistä, joka sit jätti bändin joskus vuosi sitten.[/quote:816046e0de]
Aika samat fiilikset levyn suhteen. Tai eihän se siis mitään muuta uutta jännää tarjonnut kuin paskemmat versiot vanhoista biiseistä ja sitten ne pari biisiä, joita ei ollu vielä julkastu, mutta taisivat soittaa ne Emmabodassa vuosi sitten. Ens vuonna tulee kai toinen levy, että se on ehkä enemmän puhtaalta pöydältä. On niin kummaa, kun esim. It Hurts 2 C U Dance So Well on ihan käsittämättömän paska levyllä. Harvemmin sitä kuulee bändin raiskaavan oman biisinsä On se silti ihan kiva sillee tai jotain. Hassua kyllä, että niin monilla on ihan eri näkemys tästä, kun ei ole sitä parin vuoden historiaa jne.
Ah, Emmabodan kaksi School Uniformia yhden setin aikana
ihihhihihihi
Nää on Tavastialla 30.10. Pakko kai se on mennä katsomaan uudestaan. Jos vaikka jatkais B:n vonkausta
Niillä on uudet mekot. Vanhat oli paremmat.
Mutta silti alin tyyppi on mun suosikki
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:2c4983f0d0="ginipoika"][/quote:2c4983f0d0]
Myönnetään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kuunnelkaapa Radio Helsingin -haastattelu. Tytöt vähän niinku muisti minut ja Plushin Emmabodasta viime vuodelta
HIHIHIHI.
Olis kai pitänyt muuttaa toisena päivänä, vittuperkele, ja olla keikalla!
Mut haastattelu pelaa täällä. Se kohta on jotain jossain 10,20min kohdilla.
hihihohoho.
Parasta!
Hyi vittu mitä paskaa
Varikset komentavat
Hyi vittu mitä paskaa
Mut ne rakastaa mua
http://www.pitchforkmedia.com/article/n … ttes-leave
Nyt kävi näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hehe, eka seiska oli vielä sitä jotain. Oi niitä aikoja.
Pitääkö tätä vielä diggailla? Kuis uudet tanssiliikkeet?
http://www.youtube.com/watch?v=e9i28NoBdrM
http://www.youtube.com/watch?v=MrAoTW_7QXA
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Pitääkö tätä vielä diggailla?
Ei taida kuule olla enää yhtään alkuperäistä tyttöä mukana. Eka seiska oli paras.
Ton Pipettes-Gwennon soloomateriaalihan on helkkarin hyvää.
Kuuntelen piiiiitkästä aikaa ekaa seiskaa. Onhan tää parasta ikinä!
ehkäpä tämä sopii tänne paremmin:
Tämmöseen törmäsin
Former Pipettes front-woman, Gwenno Saunders, releases a political concept album inspired by an obscure 1970s Welsh language sci-fi novel, subtly disguised as a blissful kraut-pop record. Y DYDD OLAF (The Last Day) was written by Gwenno and produced by Rhys Edwards.
Taking its cue, and title, from Owain Owain's 1976 novel about a dystopian future where the robots have taken over and are busily turning the human race into clones through the use of medication, Y DYDD OLAF blends big themes, great tunes, and a real sense of revolution to produce a powerful, politically-charged concept album. The album, which is sung entirely in Welsh, apart from one song in Cornish, is a political and feminist record, and a cultural document and celebration of what is unique about life in modern day Britain.
First with Peski Records, where a limited edition pressing of the album sold out in weeks, and now signed to Heavenly, she has found the perfect home for her brand of left-field electropop. And with the parallel world of 1980s underground Welsh-medium music by artists including Malcolm Neon, Llwybr Llaethog, Datblygu and Ectogram, not forgetting the German Krautrock movement of the 1970s, and early electronic music pioneers Daphne Oram and Delia Derbyshire inspiring her music, outlook and aspirations, Y DYDD OLAF feels at once retro, contemporary and futuristic.
Loistavaa musaa Gwennon sooloilut. Harmi vaan, ettei levyjä kauheesti ole kauheesti paikallisissa näkynyt.
Huaa, tilasin ton uuden Gwennon ku tuntu niin hyvältä mitä tsekkailin
Yää!!! Oon heti ihan fani, vaikken pipettesistä koskaan niin paljoa välittänyt.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Y Dydd Olaf on hieno levy Heleposti ois menny vuoden 2015 top-kymppiin, jos ois oikeasti vuoden 2015 levy niinkuin tämä cd onkin, mutta täähän on ilmestyny vinyylinä jo 2014 jonku pikkulafkan toimesta
Uus levy tulloo
Uus Gwenno ilmesty tänään. Pitänee jossain välissä hommailla.