You are not logged in.
Muistutus! Huomenna klo 15. Mutta katsellaan vielä aamulla, että miltä sää näyttää. Mä voin kyllä pökkiä sateellakin, ei siinä mittee. Onko paikka taas toi sama vanha, kun ei ehkä jaksais arpoa mitään uutta? Kysyin sitä ei-rotsia mukaan, mutta ei ole vielä vastannut.
Muistutus! Huomenna klo 15. Mutta katsellaan vielä aamulla, että miltä sää näyttää.
http://www.weather.fi/Suomi/tasmasaa/
Aika heikolta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:1a8e9312ce="leposi"]Muistutus! Huomenna klo 15. Mutta katsellaan vielä aamulla, että miltä sää näyttää.
Aika heikolta [/quote:1a8e9312ce]
Sadetakit mukaan!
[quote:1103141c2a="hrmunoita"][quote:1103141c2a="leposi"]Muistutus! Huomenna klo 15. Mutta katsellaan vielä aamulla, että miltä sää näyttää.
Aika heikolta [/quote:1103141c2a]
Sadetakit mukaan![/quote:1103141c2a]
perkule mulla ja tomskilla on squash matsi just 14-15 joten en ehkä sittenkään ehdi FAK
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Hmmm, sataakohan tuolla nyt vai ei? Mitä tehdään? Näyttäis sadetutkan mukaan, että siinä kolmen hujakoilla alkaisi taas vähän satamaan, mutta eihän näistä koskaan tiedä.
Jos siirtäs vaikka viiikolle nämä.
Jees, tehdään näin.
[quote:b4b0259068="shanks"]Jos siirtäs vaikka viiikolle nämä.
Jees, tehdään näin.[/quote:b4b0259068]
sweeeeeeeeeeeeeet
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:b64d6b8b4f="leposi"][quote:b64d6b8b4f="shanks"]Jos siirtäs vaikka viiikolle nämä.
Jees, tehdään näin.[/quote:b64d6b8b4f]
skweeet [/quote:b64d6b8b4f]
Smaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä en osaa vielä sanoa keskiviikosta mitään, mutta todennäköisesti torstai olisi parempi. Selvinnee tässä tämän illan ja huomisen aamun aikana nämä loppuviikon menot.
Torstai ei käy.
en ole kolmekybänen emoboy
torstai
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Menkääs tänne
Ähh. Nythän mä hokasin, että Neil Youngin keikka on torstaina joten ei se kyllä sit onnistu ellei nyt joskus viideltä alota mikä ei kyl takuulla tule onnistumaan.
Voeee Jätä Yin yang väliin
[quote:a450ebc4f5="leposi"][quote:a450ebc4f5="shanks"]Ähh. Nythän mä hokasin, että Neil Youngin keikka on torstaina joten ei se kyllä sit onnistu ellei nyt joskus viideltä alota mikä ei kyl takuulla tule onnistumaan.
Voeee Jätä Yin yang väliin
[/quote:a450ebc4f5]
over my dead body [/quote:a450ebc4f5]
Onko susta enää mahdollisen käsittelyn jälkeen krokettipelaajaksi? Epäilen vahvasti.
Millos pelataa?
Tänään?
[quote:36d251ec80="leposi"][quote:36d251ec80="shanks"]Millos pelataa?
Tänään?[/quote:36d251ec80]Mulle sopii kyl koko viikonlopun ajan ihan mikä aika tahansa eli mikäli vaan porukkaa löytyy ni mennää.[/quote:36d251ec80]
Näyttää, että koko ens viikko olisi sadetta, jos ennustuksiin on uskominen, ja tänään ei pitäisi sataa, joten voisi olla hyvä päivä pelata. Mulle käy ihan koska vaan tänään. Tai pitää vaan eka syyä, eli sanotaan, että neljän jälkeen koska vaan, missä vaan.
Miten olisi kroketti tänään?
[quote:8973ccc815="shanks"]säiden puolesta kyl passais mut futispeli 20.15.
huomenna sit taas taitaa sataa, torstaina ehkä ei ja perjantaina ainakin luvattu aurinkoista.[/quote:8973ccc815]
http://www.weather.fi/Suomi/tasmasaa/Helsinki
Tuon mukaan huomenna sataa lähinnä aamuyöstä.
[quote:a79ce2365b="shanks"]leposin kans oli puhetta, että vois vielä mennä kesän viimeset kroketit pelailemaan. Loppuviikoks luvattu sitä paitsi ei sadetta ja vähän lämpenevää ilmaa.
kaikki mukaan![/quote:a79ce2365b]
Loppuviikko on vaan nyt sellanen, että mä en kyllä ehdi
Tän kesän ensimmäinen peli takana. Ottelu käytiin Sibeliuspuiston pitkällä ja mäkisellä nurmella. Leposi lillui helppoon voittoon. Lopussa oli jopa varaa vähän pupeltaa keppiosuman kanssa.
1. leposi
2. stratum
3. grasskirt
Myönnetään kyllä, että pelivälineet olivat todella huonot. Stratum valitti oman pallonsa kuntoa verrattuna minun. Mutta hän sai valita pelivälineensä ennen minua.
Huomenna olisi tarkoitus etsiä lähes samanlainen setti kuin Shanksillä on, jotta saadaan tasapuoliset pelivälineet kaikille täällä Helsingin kentillä.
[quote:beef6b9887="shanks"]Sieltä BR-leluista tosiaan saa ja näyttäs olevan tarjouksessa toi setti taas:
http://www.br-lelut.fi/haku/category/0/ … b05d1fbe66[/quote:beef6b9887]
Jpp. Mun piti ostaa se jo tänään, mutta en ois jaksanut raahata sitä kotiin. Mut huomenna sit. Samalla reissulla ku noudan tikrulta leffan.
Maanantaina pelattiin taas. Olin ylivoimainen. Tuolla pelillä Tamperekin vapisee, jos ei lasketa kolmanneksi viimeisen mäkiportin aiheuttamaa tuskaa. Onneksi siinä vaiheessa oli jo eroa kertynyt useamman portin verran.Tuli käveltyä turhan paljon kun piti koko ajan käydä seuraamassa perässä tulevien toimia. Kärjessä oli niin yksinäistä.
Otin kuvia kännykällä. Laitan ehkä joskus näkyviin jos jaksan.
Tulokset:
1. leposi
2. grasskirt
2. stratum
4. Alxity
5. Bedderi
6. anzut
Olin ainoa joka pääsi maaliin. Lopussa otettiin viis vikaa kierrosta...
Oma ketju näille Mitään UG:tä ei ole olemassa-liigoille.
Pelataanko perjantaina klo 20 alkaen? En ehdi mitenkään aikasemmin. Sibeliuspuisto on hyvä paikka pelata. Ei paljon jengiä ja isot mäkiset nurmet kera puiden.
Pelataanko perjantaina klo 20 alkaen? En ehdi mitenkään aikasemmin. Sibeliuspuisto on hyvä paikka pelata. Ei paljon jengiä ja isot mäkiset nurmet kera puiden.
Ei ainakaan vielä ole mitään menoa tohon ajankohtaan suunniteltuna joten vopisin tulla. Pidän skippausmahdollisuuden.
Vois ehkä tai sit vois mennä katsomaan the Dodosia kun se kuulosti kuitenkin aika kivalta.
[quote:d6814f9c79="leposi"]Pelataanko perjantaina klo 20 alkaen? En ehdi mitenkään aikasemmin. Sibeliuspuisto on hyvä paikka pelata. Ei paljon jengiä ja isot mäkiset nurmet kera puiden.
Vois ehkä tai sit vois mennä katsomaan the Dodosia kun se kuulosti kuitenkin aika kivalta.[/quote:d6814f9c79]
Mäki meinasin että olisin menny sinne keikalle hengaamaan, mutta sitten ku kuuntelin netistä pari biisiä... paskaa.
En vielä tiedä, olenko menossa maalle.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mä voisin tulla perjantaina. Tekee mieli pelata heti uudestaan kun en osannu viimeks vielä yhtään, harjoitus tekee mestarin!
4. Alxity
Jaahas, oisko siis kannattanut lauantainakin ? (EI)
This must be what jail / I will scratch