You are not logged in.
[quote:031ad2f793="leposi"]Peli-iskussa ollaan! Juttelin yhden kaverin kanssa ja se olisi myös kiinnostunut tulla joskus pelaamaan, eli saatan ehkä pyytää sitäkin jonain kertana mukaan, jos ei saada tarpeeksi rotseja matkaan. Se on nyt purjehtimassa, mutta palaa joskus heinäkuussa.
Miten olisi pelit ensi viikolla? Kaikki muut päivät käy paitsi keskiviikko ja perjantai.[/quote:031ad2f793]
no torstaina? alkuviikko ei mulle käy.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vois sit ehkä tota torstaita yritellä, lepso ja turska mukana? muita kiinnostuneita?
Oon mukana, ellei toi höntsä satuis just samalle päivälle ni ehkä sitten sinne mieluummin tai vaikka molemmat.
[quote:6f229e9c95="shanks"]Vois sit ehkä tota torstaita yritellä, lepso ja turska mukana? muita kiinnostuneita?
Oon mukana, ellei toi höntsä satuis just samalle päivälle ni ehkä sitten sinne mieluummin tai vaikka molemmat.[/quote:6f229e9c95]
riippuen kellonajasta olen myös alustavasti mukana
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mennään tänään?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:ebbceebc68="börjeslandet"]Mennään tänään?
futishöntsät illalla[/quote:ebbceebc68]
Jpp, ei tänään. Mixukin tulee nyt vaan potkimaan sitä pallia.
[quote:cc0c355a7d="leposi"]:einay:
No eiköhän me viel toiset pelit täs kesän aikana saada. [/quote:cc0c355a7d]
To-ilta ois yllättäen "vapaa"
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
This must be what jail / I will scratch
No mut huomenna tai ei koskaan. Tai mennään huomenna biitsille, ihan sama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
toisessa ketjussa huhuiltiin kesän toista krokettipeliä tapahtuvaksi..
Olisko se sitten huomenna mitään? Sama paikka ku viimeksi?
Huomenna joo, tänäänkin kyllä voisin.
[quote:5fdc4e7192="shanks"]Huomenna vois joo. Joskus seiskan aikoihin?
Tossa keskellä lukee Kangaspelto. Siinä siis puisto missä pökitään. Toki voidaan muuallakin mut tuolla nyt ainakaan ei ole oikeesti kuin pupuja häiritsemässä pelejä.[/quote:5fdc4e7192]
Jes, huomenna seiskalta krokettia! Jee. Monta mahtuu mukaan, eli voinko pyytää yhtä mahdollista ei-rotsia mukaan? Tosin suuri mahdollisuus on, että se on duunissa kuitenkin illalla. Mut voisin tänään niinku kysästä jo.
Ja toi mesta on just hyvä. Saa ihan kivan monipuolisen radan eikä tosiaan ole ketään häiritsemässä. Fillarimatkan päässä keskustasta.
Kuuden mailan settihän se on, joten jos ei haluta tiimeissä pelata niin kuus peluria mahtuu. meiän lisäks turston ja tupi tulossa eli mahtuu viel kaks.
Taitaa olla se ei-rotsilainen vahvistus kipeenä, joten tokkopa tullee huomenna.
Koskas järjestetään kaupunkien väliset taistot?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Koskas järjestetään kaupunkien väliset taistot?
Talvella. Sorsapuiston jäällä. Voitin jo Turussa kaikki
Jää väliin sittenki :/ Meen kattomaan Videodromea Orioniin.
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään
Lentääköhän maila taas yhtä hienossa kaaressa kuin viimeksi?
Leposi voitti, johtaen alusta loppuun.
Leposi voitti, johtaen alusta loppuun.
Kovassa kunnossa olet
[quote:9b2ef86cca="leposi"]Leposi voitti, johtaen alusta loppuun.
Kovassa kunnossa olet
[/quote:9b2ef86cca]
Meinas mennä lopussa tiukoille, kun Stratum sai kiinni, koska rupesin varmistelemaan. Mutta onneksi se sitten hutkautti huti, ettei tarttenu jakaa voittoa. Keskivaiheilla ekaa kierrosta vetäsin mahtavan 50 metrin lyönnin ala- ja ylämäkiin niin että pallo kimmahti portin ulkoreunasta sivuun. Se vasta olisi ollut täydellinen suoritus, jota olisin muistellut lopun elämääni, jos olisi mennyt vain portista sisään. Tolppia ei lasketa.
Lopullinen järjestys taisi olla seuraava:
1. leposi
2. stratum +1
3. shanks +7
4. turston +12
5. shanksin tyttö
En muista nyt tarkkaan noi lyöntejä, mutta tuonne päin ne oli.
Jos seuraavat pelit sais jo vaikka ihan lähiaikoina jottei "tatsi" katoa.
Mulle sopii seuraavaks sunnuntai tai sitten vissiin melkein koska vaan ens viikolla. Ehkä jopa nyt torstaina, mutta se on niin epävarmaa, ettei pysty lupaamaan mitään.
Sunnuntaina vois taas? Eilen oli kyllä aika pupeltamista koko peli, muutaman kerran pari hyvää lyöntiä nosti toiveen, josko vielä pääsisi kärkikahinaan mukaan mut sitte tuli taas puppelointien sarja. Tuli huomattua kans että liian tarkka keskittyminen lyöntiin johtaa varmaan puppelointiin
No, oisko sunnuntaina kello 15 mitään? Tai ajalla ei ole oikeestaan mitään merkitystä minulle, kunhan ei ihan heti aamusta. Miten Shanksille käy? Voisin pyytää taas yhtä toista ei-rotsia mukaan.
Joo kyl mä ainaki voisin pelailla sunnuntaina. Sadetta tosi lupailleet mut voi tota kello 15 silti yrittää.
Jees, katsellaan ennusteita ja sillai. Palataan asiaan.