You are not logged in.
mitten wrote:MUTHEI MELKEIN PÄÄSIN PAIKALLE
ENS KERRALLA TAPAHTUUUU?!
No vielä on kesää jäljellä
![]()
![]()
ite jätin välistä koska krapula
viiiiiielä on!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Nukahdin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kesän ensimmäinen voitto näytöstyyliin.
No ehkei kuitenkaan, taisin pitää perää vielä kisan puolivälissä. Mukavan tasainen kisa ja melkoista krokkailun juhlaa.
1. tupi
2. grasskirt 3 lyöntiä
2. aqzu 3 lyöntiä
4. leposi 4 lyöntiä
4. Mari 4 lyöntiä
6. Bedderi 3 porttia
kävin sentään vilkasemassa!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En ollut noin huono kuin tulokset antavat ymmärtää. Kääntökepillä kärjessä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
En ollut noin huono kuin tulokset antavat ymmärtää.
Ihanat selittelyn olympialaiset täällä käynnissä - kyllähän totuus oli että molemmat herrat olivat tasan niin huonoja kuin tuloslistat antavat ymmärtää. Kääntökepillä johdossa ollessa peliä on takana kaikkinensa vain reilu kolmannes - mestarit erottuvat juuri tuossa taidossa luovia halki paluumatkan karikoiden. Stratum onnistui tässä pujottelussa täydellisesti ja ansaitsi voittonsa. Itsehän oli koko ottelun tiukasti kärjen tuntumassa, eli oikeastaan vain minulla oli realistiset mahdollisuudet edes stratum tavoittaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kylläpä on katkeraa tilitystä. Sisämaasta lähdettiin täksi kesäksi takki auki haastamaan lajin tulokkaita. Kyllähän niitä voittoja irtoaa, kun mustamakkara käryää nokassa. Kuinkas sitten on käynyt, kun menestystä on pitänyt hakea merituulen piiskatessa kasvoja? Pelikirja on sulanut aggressiivisen Sibelius-krokkausprässin alla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
No ens viikolla jatketaan harjoituksia. Mulle passaa ma-pe sitten koska vaan, eli pannanko alkuviikolla peli ja sitten fiiliksen/jaksamisen mukaan loppuviikolla uudestaan?
Tiistai vois olla hyvä
Älä päästä painiks sitä
Kylläpä on katkeraa tilitystä. Sisämaasta lähdettiin täksi kesäksi takki auki haastamaan lajin tulokkaita. Kyllähän niitä voittoja irtoaa, kun mustamakkara käryää nokassa. Kuinkas sitten on käynyt, kun menestystä on pitänyt hakea merituulen piiskatessa kasvoja? Pelikirja on sulanut aggressiivisen Sibelius-krokkausprässin alla.
Kyllähän sen nyt näkee, että täällä ei muulla pärjätä. Itsellä on jokaisessa pelissä ollut maalitaulu otsassa. En mitenkään ala väittämään tuollaista laittomaksi, mutta aika vahvasti mennään harmaalla alueella pelin henkeä vastaan. Ehkä se vaan kuuluu pääkaupunkiseutulaisten identiteettiin, että sisämaan keskuksista syrjäisiin rannikkokaupunkeihin saapuvia jahdataan. Ymmärtäähän tuon.
Tiistai tällä tietoa sopisi meillekin.
Nähtäisiinkin kunnon krokkailupelejä joskus. Yleensähän kaikki vaan jättää krokkailematta ja pelaa mukamas omaa peliään.
Onhan näissä peleissä krokkailtu varmaan puolet enemmän kuin aiempina kesinä, oisit ollut mukana håmå.
Tiistai käy kyllä.
Aaah, tiistaina! Kamoon. Jälleen kerran varmaan ne ketkä ovat duunissa tai muuten aikataulun orjia, niin heitelkää joku aika jolloin passaa pökkiä. (Tällä kertaa otan vauhtijuoman vasta pelin jälkeen, koska viimeksi Koff pilasi osittain pelini, siitä olen aivan varma.)
Ja mitä krokkauspeliin tulee, niin minut krokattiin varmaan neljä kertaa viime pelissä. Bedderi taisi olla jokaisessa syypää.
Last edited by leposi (08.07.2012 14:40)
No jos saa ehdottaa ni kello viis vois olla sopiva.
Jeah, eli näillä puheilla huomenna klo 17.
oon messis
Älä päästä painiks sitä
MITTEN HEREILLÄ NYT ME SE TEHDÄÄN!!!!
päivystys not-gonna-happen
vielä on...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kovast tekisi mieli pelata, mutta en pääse.
turston wrote:
Alkoi pelottaa, joudun feidaamaan.
eiq muita syitä
tupi witter
2. leposi 2 lyöntiä
3. grasskirt 1 portti
3. ILR 1 portti
5. shanks 2 porttia
Peli oli hallussa koko ajan, paitsi kääntöportin jälkeen kun lepso pääsi krokkaamaan. Sen jälkeen kun kukaan ei oikein päässyt hyödyntämään paikkaa, oli loppujen lopuksi aika helppoa purjehtia siitä rauhassa voittoon. Hyvä ja kompakti rata, taisi mennä tunteroinen jatkokierroksineen.
Kauheeta paskaa kääntöportin jälkeen, mutta sitten kun stratum oli maalissa ja vikat viisi kierrosta käynnissä niin tsemppasin ja hutaisin yhdellä kierroksella kuusi porttia(?) (yhdeksän portin rata) ja sentin päähän kepistä, joten pakko kai sitä on lopulta olla tyytyväinen.
Ja tosiaan jos perjantaille löytyy pökkijöitä ja ilma pysyy kuivana (ennusteet aika epävakaata lupaavia) niin mulle passaa taas monelta vaan. Muuten sitten ehkä joskus ens viikolla.
En pääse perjantaina
Älä päästä painiks sitä
Mitens tämä viikko? Mulle passaa näillä näkymin mikä päivä ja mihin aikaan vaan, joten miten ois huomenna tai torstaina esimerkiksi? Ja toki jos DBGene ehtii pääkaupunkiin ajoissa lauantaina, niin voitaishan siinä ennen viini-iltaa pelailla joku pieni peli siellä huudeilla, jos bedderillä on setti.
seuraavan kerran kun pelataan töölössä, voisin tulla ostelemaan levyjä.
Huomenna tai tänään?
Huomenna tai tänään?
Tänään ajattelin yrittää sinne Kalasatamaan, mutta huomenna vois ehkä onnistua. Oon töissä, joten aloitus aikaisintaan 16:45 (radanhan voi rakentaa jo sitä ennen).
Jee, koitetaan perjantaina! Jos stratumille käy niin tuu jo esim. klo 16.30 ni mennään tekemään rataa kahestaan, jotta saadaan peli heti about viideltä käyntiin.