You are not logged in.
oliks täällä kotikatu-faneja? kertokaas mitä tapahtui tän päivän jaksossa, videointi epäonnistui!!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
vastaan itse itselleni... mutta jos joku haluaa täydentää niin siitä vaan...
[quote:3a71d3492d]Kotikadulla vietetään aatonaattoa, joka on Maija Mäkimaan 80-vuotipäivä. Vaikka Maija pyytää, että siitä ei tehtäisi numeroa, valmistelut ovat jo täydessä käynnissä. Tiernaveljien orkesteri Juuson johdolla harjoittelee ja Kotikadun miesten mielessä on erityinen yllätys. Mäkimaille salakuljetetaan soittimia iltaa varten. Janne on saanut Martinkin paikalle. Kalle luuhaa vielä Teemun ja Niinan nurkissa, mutta saa lopulta synninpäästön Maijalta.
Tuija on huolissaan Karinin uhkailusta. Roope kehottaa tekemään rikosilmoituksen. Tuija sanoo Hannekselle suorat sanat Karinista ja pyytää Hannesta lopuksi poistumaan kirkkoherranvirastosta. Hannes lupaa, että Karin saa olla joulun Hanneksen luona, mutta sen jälkeen hänellä ei ole tulemista asuntoon.
Veikko on lähdössä Suomesta. Hän tunnustaa äidilleen suhteensa Eevan kanssa. Hän pyytää, että Maija sanoisi hänen lähteneen työasioiden vuoksi.
Roope haluaa Hannekselta ja Hessulta tietoja Arvon liikkeistä. Hän paljastaa, että Arvo on sotkeutunut isoihin juttuihin. On parempi puhua nyt kuin myöhemmin kuulusteluissa. Maija pyytää Maurilta anteeksi, että jätti tämän alttarille kaksi vuotta sitten. Mauri ja Maija halaavat. Maija näkee unta, että hänellä on kaksi pientä poikaa sylissään. Frakkipukuinen Jarkko saapuu noutamaan Ison Mäkimaille rakennettuun syntymäpäiväjuhlaan.
Kaikki Kotikadun miehet ovat pukeutuneet frakkiin ja laulavat Maijalle ”Niin paljon kuuluu rakkauteen”. [/quote:3a71d3492d]
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
oliks täällä kotikatu-faneja? kertokaas mitä tapahtui tän päivän jaksossa, videointi epäonnistui!!
Ilmoittaudun. Aina en kyllä muista/ehdi katsoa. Nauhoituksiin en ole moneen vuoteen enää jaksanut ryhtyä.
Tuossa oli aika hyvin kaikki kiteytettynä. Lopussa Kalle pyysi "Isolta", että seukataanko taas..
miten onnistuu jouluaaton vietto kun capran ihmeellinen on elämä tulee kakkoselta jo tänään? ja vielä aikaan jolloin ei pysty katsomaan. eikä auta vaikka kävis anttilasta hakemassa dvd:n pukinkontiin kun vanhemmilla ei ole soitinta.
miten onnistuu jouluaaton vietto kun capran ihmeellinen on elämä tulee kakkoselta jo tänään?
Minäkin vähän petyin. Jännää kyllä, että en ole koskaan nähnyt sitä alusta. Lopun muistan liiankin hyvin.
Olin jo ihan hyppäämässä ekasta kerroksesta, kun en nähnyt missään Samu Sirkan joulutervehdystä, mutta löytyihän se lopulta. huh.
Katsoin jo kesäkuussa uudelleen tuon Ihmeellinen on Elämä niin ei tarvitse nyt katsella sitä.
Lumiukko on se mikä on aina nähtävä.
smaa
eri
En ihan tajua näitä rutiineja, Ihmeellinen on elämä on aina jäänyt katsomatta pätkiä lukuunottamatta, aika tylsä leffa minusta. Lumiukon olen katsonut pariin kertaan penskana, ja se oli musiikkeineen kaikkineen todella hyvä, mutta eipä sitä uusiksi tarvitse vahdata.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Muistutetaan kaikkia että subilta tulee huomenna ja ylihuomenna 25 osaa Ruuvit Löysällä -sarjaa, joista neljä ennen tv:ssä täällä näyttämättömiä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kerrankin olen onnellinen että ei subbi näy.
Emmäkää oikein tajuu tota Ruuvit löysällä -sarjaa.
Lumiukko on katsottava joka joulu. Kauankohan sitä on jo näytetty? En muista yhtään vuotta elämästäni jolloin en olisi katsonut.
Mistä ihmeen lumiukosta puhutte?!
Sehän on se 30 minuutin animaatio lumiukon ja pojan ystävyydestä. Ihan hellyyttävä pätkä. Mä en jaksa tuijottaa nyt telkkarii yhtään. En aio ees katsoa Samu Sirkkaa. Mut taidan nyt mennä kattoo jonku DVD-elokuvan ->
Stratumin lapsuudesta on jäänyt joku palanen puuttumaan, tuohan on kaikkien tuntema klassikko!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
MTV3 aloittaa uuden sketsisarjan 13 tammikuuta. Mikä tekee tästä itselleni mielenkiintoisen, on Kari Hietalahden paluu tv-komedian pariin. Vintiöiden suosikkihahmo on ehkä paras kotimainen koomikko ikinä. Ei tätä asiaa pysty oikein paremmin perustelemaan, niin se vain on että Kari on paras. Vintiöissä oli parhaimmillaan liekeissä mm. terviksen, denzel washingtonin tai kesämiehen hahmoissa. Sarjaa odottelen ihan mielenkiinnolla, mutta toki varauksella. Muita näyttelijöitä ovat Niko Saarela ja Peter Franzén.
I'm walking in the aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaair............
ti tiidi tiidi tii ti tiiiii
Eiks tullu selväks hä
[quote:f161480469="Laatu"]MTV3 aloittaa uuden sketsisarjan 13 tammikuuta. Mikä tekee tästä itselleni mielenkiintoisen, on Kari Hietalahden paluu tv-komedian pariin. Vintiöiden suosikkihahmo on ehkä paras kotimainen koomikko ikinä. Ei tätä asiaa pysty oikein paremmin perustelemaan, niin se vain on että Kari on paras. Vintiöissä oli parhaimmillaan liekeissä mm. terviksen, denzel washingtonin tai kesämiehen hahmoissa. Sarjaa odottelen ihan mielenkiinnolla, mutta toki varauksella. Muita näyttelijöitä ovat Niko Saarela ja Peter Franzén.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat2005b/uutiset.shtml?413322[/quote:f161480469]
Franzenille varaukseton
Lumiukko on katsottava joka joulu. Kauankohan sitä on jo näytetty? En muista yhtään vuotta elämästäni jolloin en olisi katsonut.
Muistan kun se tuli ekan kerran, olisiko ollut 1984... Vuonna 82 se on ainakin tehty.
Joulun Fast Show -maratonille giganttinen
This must be what jail / I will scratch
fast show joulupäivän glögituiskeessa ilman ääniä
Oli hyviä joo, mutta katsoin vain ehkä kaksi tai kolme jaksoa. Toinen asia mikä hämmentää, on se, että onnistun aina missaamaan Konttorin ja Fry & Laurien. En edes muista minä päivinä ne tulevat. Älkää turhaan kertoko, tämä olkoon kohtaloni.