You are not logged in.
mut sehän on parasta viihdettä... vähän muuta ku joku ropinson...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Omalle Big Brother -addiktiolle varaukseton .
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
big brotheria tulee kyllä seurattua, sen sijaan idols ja robinson jääneet ihan kokonaan väliin.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Viikonloppuna tuli katsottua noita vanhoja Madventures-jaksoja DVD:ltä. Ekalla tuotantokaudella hommassa oli vielä mukavan kotikutoinen fiilis ja jostain syystä Tunnakaan ei vielä ärsyttänyt niin paljoa kuin myöhemmissä jaksoissa. Tai ehkä osasin varautua. Nepalissa, Intiassa, Kambozassa ja Thaimaassa seikkailtiin. Matkakuume iski välittömästi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ootteko PK-seudun kaapeliteeveellä varustetut huomannu, että Disney Channel on aloittanut jeesustelun tilalla?
Huomasin viikonloppuna että täälläkin näkyy Disney Channel!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
big brotheria tulee kyllä seurattua
Viime aikoina huolestuttavissa määrin smaa. Onneksi loppuu kohta
This must be what jail / I will scratch
Isä Pernoo voittoon
Isä Pernoo voittoon
smaa
23:40 Fry & Laurie
Monitaitoiset brittiveikot Stephen Fry ja Hugh Laurie sekoittavat ja tarjoilevat sketsiviihdettä illan ratoksi. Osa 1/13. Tuotanto: BBC. Uusinta. Stereo.
Oho, taas alkaa. Parhautta.
[quote:d092897002="ex-kolja"]23:40 Fry & Laurie
Monitaitoiset brittiveikot Stephen Fry ja Hugh Laurie sekoittavat ja tarjoilevat sketsiviihdettä illan ratoksi. Osa 1/13. Tuotanto: BBC. Uusinta. Stereo.
Oho, taas alkaa. Parhautta.[/quote:d092897002]
JepJep. Täytyy ehdottomasti katsoa.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Kiitos muistutuksesta
This must be what jail / I will scratch
Eipä tuo nyt niin hyvää ollut kuin muistelin... näyttäisivät mieluummin (taas) Jeevesit uusintana, ihmisten aikaan tällä kertaa.
Hmm. Joo. Viimeksi katsoin kamalassa humalassa. Ei ollut nyt yhtä hauska. Ongelmat lähinnä käsikirjoituspuolella, Fry ja Laurien näyttelevät yhtä loistavasti kuin aina. Toivottavasti paranee jatkossa.
[quote:891b2d9fa8="leposi"]Ootteko PK-seudun kaapeliteeveellä varustetut huomannu, että Disney Channel on aloittanut jeesustelun tilalla?
Huomasin viikonloppuna että täälläkin näkyy Disney Channel![/quote:891b2d9fa8]
Mut Disney Channel on kyllä täyttä paskaa. Mut mieluummin sitä kun jeesustelua.
[quote:243c89e593="Alxity"][quote:243c89e593="leposi"]Ootteko PK-seudun kaapeliteeveellä varustetut huomannu, että Disney Channel on aloittanut jeesustelun tilalla?
Huomasin viikonloppuna että täälläkin näkyy Disney Channel![/quote:243c89e593]
Mut Disney Channel on kyllä täyttä paskaa. Mut mieluummin sitä kun jeesustelua.[/quote:243c89e593]
Eikö sieltä tule niitä hyviä 60-luvun Aku-lyhäreitä? Niitä, missä Akulla menee kuppi nurin n. 5 sekuntia alusta, ja loput ajasta tapellaan, pärskitään ja kiukutellaan oikein kunnolla?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:029fa417c6="leposi"][quote:029fa417c6="Alxity"][quote:029fa417c6="leposi"]Ootteko PK-seudun kaapeliteeveellä varustetut huomannu, että Disney Channel on aloittanut jeesustelun tilalla?
Huomasin viikonloppuna että täälläkin näkyy Disney Channel![/quote:029fa417c6]
Mut Disney Channel on kyllä täyttä paskaa. Mut mieluummin sitä kun jeesustelua.[/quote:029fa417c6]
Eikö sieltä tule niitä hyviä 60-luvun Aku-lyhäreitä? Niitä, missä Akulla menee kuppi nurin n. 5 sekuntia alusta, ja loput ajasta tapellaan, pärskitään ja kiukutellaan oikein kunnolla?[/quote:029fa417c6]
Ne on ihan parhaita, mutta eikös ne ole viiskytluvulta?
Eikö sieltä tule niitä hyviä 60-luvun Aku-lyhäreitä? Niitä, missä Akulla menee kuppi nurin n. 5 sekuntia alusta, ja loput ajasta tapellaan, pärskitään ja kiukutellaan oikein kunnolla?
Emmä kyl oo ihan varma, kun en oo kattonu sitä kovinkaan paljoo, koska kaikki mitä on tullu on täyttä paskaa. Jos tulis, ni se olis maailman paras tv-kanava.
Ei tuo Onnen Päivät oikein... Lapsena nuo uppostivat paremmin. Ehkä niille uudemmille jaksoille voi vähän naurahtaakin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon nyt täl viikolla kattonut kaikki arrested developmetn jaksot ja harmittaa kyl aika citusti, että arrrested development loppuu. Miun mielestä arrested >>>> seinfeld
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Ja ennenq herneet on nenässä niin sanotaan, että seinfeld on parhaiden tv-sarjojen listalla heti hyvänä kakkosena.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Taisin jäädä koukkuun tuohon ykköseltä 15:05 arkisin (ei keskiviikkoisin) tulevaan Murhasta Tuli Totta-sarjaan kun sitä terveyskeskuksen odotushuoneessa jouduin katselemaan, kun reilun tunnin verran piti odottaa. Ihan kivalta vaikutti ja onhan siinä Tom "Howard Cunningham" Bosleykin mukana.
Taisin jäädä koukkuun tuohon ykköseltä 15:05 arkisin (ei keskiviikkoisin) tulevaan Murhasta Tuli Totta-sarjaan kun sitä terveyskeskuksen odotushuoneessa jouduin katselemaan, kun reilun tunnin verran piti odottaa. Ihan kivalta vaikutti ja onhan siinä Tom "Howard Cunningham" Bosleykin mukana.
Mitäs Leo Lastumäki piti kyseisestä sarjasta?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:d47824b3bf="Acedia"]Taisin jäädä koukkuun tuohon ykköseltä 15:05 arkisin (ei keskiviikkoisin) tulevaan Murhasta Tuli Totta-sarjaan kun sitä terveyskeskuksen odotushuoneessa jouduin katselemaan, kun reilun tunnin verran piti odottaa. Ihan kivalta vaikutti ja onhan siinä Tom "Howard Cunningham" Bosleykin mukana.
Mitäs Leo Lastumäki piti kyseisestä sarjasta?[/quote:d47824b3bf]
Ei Leoa tainnut kiinnostaa minun seurani kun ei näkynyt missään. Oli tosin ihan mukavan kotoisa olo kun kahden äijän kanssa tuota sarjaa seurasimme. Huomenna laitan nauhalle kun on koulua silloin.
Tänään sain päätökseen dvd:ltä Twin Peaksin ekan kauden taas vaihteeksi. Kuuntelin myös kommenttiraidat, jotka olivat yllättävänkin mielenkiintoisia. Pitänee nyt jatkaa sarja loppuun videolta.
Hihii, sain vihdoinkin kytkettyä televisioon antennin niinku omaan huoneeseen. Nyt voin katsoa ihan mitä tahansa ilman tappelua kämppisten kanssa. Jee. Kohta vois kattoo popklubin, kun olin siellä yleisössö maanantaina. Jänskää! Ens keskiviikkonakin voi yrittää ponkailla leposii...
En nähny leposia mutta olipa kamala laulu tuo. Ja jää aivan varmasti soimaan päähän
Varikset komentavat
En nähny leposia mutta olipa kamala laulu tuo. Ja jää aivan varmasti soimaan päähän
En muista yhtään miten se meni. Mut joo ihan hirveetä paskaa. Ens keskiviikkona Paula Koivuniemi laulaa Tom Jonesista ja coveroi Apulannan Anna mulle piiskaa Pongailu jatkukoon!
Orkl, siellä oli mun naama