You are not logged in.
[quote:ef1a7e42f8="arttu"][quote:ef1a7e42f8="looramerri"]Tää Täydellinen Euroviisu -ohjelma on ihan viihdyttävä idis. Vaikka tossa on toi Lenni-Kalle Hirviö. Ja Joel Melashirviö. Mutta Antti Lehtinen parrassa on melkein yhtä seksikäs kuin Ewan McGregor parrassa. Mutta ei nyt sentäs.
Tuo oli älyttömän hyvä. Kuustosen pokka piti yllättävän hyvin...[/quote:ef1a7e42f8]
Joo, salainen Mikkokuustos-sympatiani senkun yltyi..[/quote:ef1a7e42f8]
tää oli paras ohjelma kuukausiin. kuustonen on ihan uskomaton äijä, oon aina pitänyt sitä ihan ällöttävänä mutta sehän oli itse viileys! biisikin oli loistava ja musavideo parasta koskaan. ja sillanpään virnuilu ja jäätelön syönti kipparipuku päällä.... uuh!
[quote:83d61a0904="looramerri"][quote:83d61a0904="arttu"][quote:83d61a0904="looramerri"]Tää Täydellinen Euroviisu -ohjelma on ihan viihdyttävä idis. Vaikka tossa on toi Lenni-Kalle Hirviö. Ja Joel Melashirviö. Mutta Antti Lehtinen parrassa on melkein yhtä seksikäs kuin Ewan McGregor parrassa. Mutta ei nyt sentäs.
Tuo oli älyttömän hyvä. Kuustosen pokka piti yllättävän hyvin...[/quote:83d61a0904]
Joo, salainen Mikkokuustos-sympatiani senkun yltyi..[/quote:83d61a0904]
tää oli paras ohjelma kuukausiin. kuustonen on ihan uskomaton äijä, oon aina pitänyt sitä ihan ällöttävänä mutta sehän oli itse viileys! biisikin oli loistava ja musavideo parasta koskaan. ja sillanpään virnuilu ja jäätelön syönti kipparipuku päällä.... uuh![/quote:83d61a0904]
Sillanpään itseironia ihajjees http://www.yle.fi/player/player.jsp?act … 14&locale=
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Miksei voitu osallistua tällä kappaleella
Ricky Gervais ei olle erityisen hauska Sinpsoneis.
[quote:49ebe3ff29="looramerri"][quote:49ebe3ff29="arttu"][quote:49ebe3ff29="looramerri"]Tää Täydellinen Euroviisu -ohjelma on ihan viihdyttävä idis. Vaikka tossa on toi Lenni-Kalle Hirviö. Ja Joel Melashirviö. Mutta Antti Lehtinen parrassa on melkein yhtä seksikäs kuin Ewan McGregor parrassa. Mutta ei nyt sentäs.
Tuo oli älyttömän hyvä. Kuustosen pokka piti yllättävän hyvin...[/quote:49ebe3ff29]
Joo, salainen Mikkokuustos-sympatiani senkun yltyi..[/quote:49ebe3ff29]
tää oli paras ohjelma kuukausiin. kuustonen on ihan uskomaton äijä, oon aina pitänyt sitä ihan ällöttävänä mutta sehän oli itse viileys! biisikin oli loistava ja musavideo parasta koskaan. ja sillanpään virnuilu ja jäätelön syönti kipparipuku päällä.... uuh![/quote:49ebe3ff29]
Pakko se oli se savolainen irvileuka löytyä sieltä jostain...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Viimonen deadwood.
Subbarilta tuli äskön Turkin euroviisukappale. Shake it up Shere Khan tai jotain.
Sent from my iPhone 16
Huff-sarjan ekan kauden jaksot katsoin loppuun eilen. Kohtalaisen hyvältä vaikuttaa. Nyt on toinen kausi latauksessa.
Kakkoselta tulee Madonna-liveä. Kovin on taiteellista.
Sent from my iPhone 16
Ricky Gervais ei olle erityisen hauska
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:6fb3a95cea="looramerri"]Ricky Gervais ei olle erityisen hauska
[/quote:6fb3a95cea]
Oho, olen tyhmä horo.
[quote:0078e5fcfb="HUIG"][quote:0078e5fcfb="looramerri"]Ricky Gervais ei olle erityisen hauska
[/quote:0078e5fcfb]
Oho, olen tyhmä horo.[/quote:0078e5fcfb]
Häh, häh, häh...mähän vaan korjasin sen puolestasi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
40-luvun Hollywood-jännärit ja film noirit on kyllä parhaimmillaan ultimaalisen viileitä. Tämäkin on varmaan filmatisoitu joskus uudestaan.
JEES! Varsinkin b-film noirit on ihan mahtavia, vaikka kyllä a-kamakin on parasta. Noita halpiksia saa dvd-seteissä ihan kelvolliseen hintaan, on pari tarttunut kouraan kaupasta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kyllä sun kouras tiedetään.
Menossa kaikkien aikojen mahdollisesti huononi Conan-jakso. Kun vieraaksi on tulossa Dana Carvey, kaikkien aikojen huonoin vieras, niin tää voi mennä vielä rumaksi.
Dana Carvey, huh, long time no see? Poistunpa tästä tonne "tv-huoneeseen".
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
åhå, en jaksanut ees kymmentä sekuntia tota!
Menossa kaikkien aikojen mahdollisesti huononi Conan-jakso. Kun vieraaksi on tulossa Dana Carvey, kaikkien aikojen huonoin vieras, niin tää voi mennä vielä rumaksi.
sivunvaihdot on nyt mua vastaan, pitänee kohta lopettaa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Penn ja Telleriä tässä katsellaan.
Vaatii digiboxin, jos ei asu täällä, missä näkyy kaikki valtakunnalliset kanavat nettistreamina kokeilun vuoksi
ai niin, mitäs tapahtu viimex 4400:ssa, jäi väliin ku olin semissä.
Huffin 2. kausi oli hyvä. Sarja ehkä eniten muistuttaa Six Feet Under -sarjaa, tosin ei millään pääse samalle tasolle. Just luin, että sarja lopetettiin 2. kauden jälkeen.
Tänään tulee 007 ja Kuoleman Katse, jossa on Grace Jones ja Christopher Walken!!!
ja duran duranin loistava tunnuspiisi.
[quote:ebbcfa2f4d="forssto"]Tänään tulee 007 ja Kuoleman Katse, jossa on Grace Jones ja Christopher Walken!!!
ja duran duranin loistava tunnuspiisi.[/quote:ebbcfa2f4d]
Tämäkin toki!
Melkoista juhlaa siis.
Tero saatana, s'olet gay!
Katsoin eilen The Wireä neljä vai viisi jaksoa ja sitten vielä tapojeni vastaisesti vähän ekstroja.
Onko mitään ekstroja turhempaa, noin laajemmin? Ekstrat vielä arvioidaan aina erikseen? En ymmärrä. Kuinkakohan monta kertaa oon tästä jo nillittänyt.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onko mitään ekstroja turhempaa, noin laajemmin?
Hyvät making of -dokumentit ja kommenttiraidat kiinnostaa. Esim. The Making of Jaws -dokumentti on yksi parhaista leffadokumenteista koskaan.
[quote:af03898e10="noiseidea"]Onko mitään ekstroja turhempaa, noin laajemmin?
Hyvät making of -dokumentit ja kommenttiraidat kiinnostaa. Esim. The Making of Jaws -dokumentti on yksi parhaista leffadokumenteista koskaan.[/quote:af03898e10]
Lord of the Rings -leffojen neljän DVD:n versioissa ne ekstrat on melkeinpä leffoja paremmat.
Tero saatana, s'olet gay!
Ikinä en oikein oo mitään extroja katsellu. Musiikki dvd:ssä ne voi ja onkin yleensä ihan pl, mut mitään Making offeja jaksa hitto kattoo, saati sitten mitään typeriä pelejä mitä lie noissa on mukana. plaah. Vituttaa ne tuplapakkaukset, joissa on toinen levy täynnä paskaa.
Tykkään kyllä kovasti hyvistä (= pitkistä ja perusteellisista) making offeista ja mielenkiintoisista (= muutakin kuin teknistä jaarittelua tai tekijätiimin selkääntaputtelua) kommenttiraidoista mutta suurin osa ekstroista vajoaa tosiaan kategoriaan "täysin turha".
tekijätiimin selkääntaputtelua
Varsinkin tuota oksua on aika paljon.