You are not logged in.
[quote:fe4d83aa57="upsetter"]Tiedän vain, että Kiefer Sutherland heiluu siinä pyssyn kanssa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta...
Syvällinen analyysi [/quote:fe4d83aa57]
On on, ja mutta se on kaikki mitä sarjasta tiiän. Zorppa vaan kaikki fanaattiset 24-fanit...
Enkä oo! Mulla on muutamia hassuja telkkaritapoja. Jos hyvä sarja rupee vituttamaan hetkeksi mielivaltaisesta syystä niin lopetan sen pariksi kuukaudeksi ja sit ehkä jatkan.
Mä kyllä yleensä katson kaikki sarjat, jos ne vain saa ensimmäisten jaksojen kiinnostusvaihteen päälle. Deadwoodia ja Roomaa en jaksanut katsoa ku muutaman jakson ja meno ei ollut niin mielenkiintointa, joten jätin molemmat sarjat. Roomasta oikeastaan unohdin katsoa kaksi jaksoa ja sitten päätin, että ei enää kannata alkaa katsoa.
Onkos kukaan kattonut kakkoselta (mm tänään kybältä) tulevaa Pasilaa? Sellanen animaatio jolla on muuten vitun hitaat sivut. Mietin että jos laittaisin tähän postaukseen linkin, mutta huomasin että sivujen lataaminen kestää 5 minsaa joten en laita ees linkkiä.
Tää postaus loppui hieman eri tavalla kuin miten sen piti.
[quote:9bbf01fa7a="kri"]Onkos kukaan kattonut kakkoselta (mm tänään kybältä) tulevaa Pasilaa? Sellanen animaatio jolla on muuten vitun hitaat sivut. Mietin että jos laittaisin tähän postaukseen linkin, mutta huomasin että sivujen lataaminen kestää 5 minsaa joten en laita ees linkkiä.
[/quote:9bbf01fa7a]
Ei oikein toimi. Kerran tai pari olen yrittänyt katsoa, eikä naurata yhtään.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:ee6f82699a="arttu"]24 en ole koskaan jaksanut jaksoakaan.
Samat sanat. Ikinä en oo edes meinannut alottaa sarjan seuraamista. Tiedän vain, että Kiefer Sutherland heiluu siinä pyssyn kanssa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta... [/quote:ee6f82699a]
Yhdyn tähän syväanalyysiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:a5b5f8e7ce="noiseidea"]Takaikkunan kuvauksissa Hitchcock kaaosta saadakseen antoi näyttelijöille eri ohjeet ja homma oli sillä selvä. En kuitenkaan vertaa Hitchcockia 24:n tekijäneroihin...
Joo, koska olisihan se kamala ajatus, että kanonisoidut reliikit voisivat olla samalla viivalla modernien viihteen ammattilaisten kanssa.[/quote:a5b5f8e7ce]
[quote:a5b5f8e7ce]Spåmmari: forssto
Sanan "kanonisoitu" kreeditit: 0/500[/quote:a5b5f8e7ce]
Opetteles välillä joku uus sana.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mitä on kreeditit?
Goggleta.
Kuinka moni missasi eilen alkaneen Berlin Alexanderplatzin? Uusinta onneksi perjantaina.
Kuinka moni missasi eilen alkaneen Berlin Alexanderplatzin? Uusinta onneksi perjantaina.
No vittu joo.
[quote:d3ac548c2f="noiseidea"]Kuinka moni missasi eilen alkaneen Berlin Alexanderplatzin? Uusinta onneksi perjantaina.
http://www.yle.fi/teema/sarjat/laatusarjat/id11625.html[/quote:d3ac548c2f]
Tahallaan joo. Liian ahdistava jo yhden koko sarjan katsomisen kokeneena.
Taas tuli aivan käsittämättömän hieno BBC-dokkari töllöstä ykköseltä, Vanha jokirotta. Noilla on kyllä kalliit kamerat käytössä. Tosta sai taas motivaatiota elämään ainakin mielikuvatasolla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
vissiin odottelevat 100% vaalituloksia ennenq twin peaks alkaa, no mikäs siinä.
vissiin odottelevat 100% vaalituloksia ennenq twin peaks alkaa, no mikäs siinä.
eri, nukahdin kesken.
oz alkaa ihan just, taidan sulkee koneen -spåm
[quote:e2596f1efd="noiseidea"]Kuinka moni missasi eilen alkaneen Berlin Alexanderplatzin? Uusinta onneksi perjantaina.
http://www.yle.fi/teema/sarjat/laatusarjat/id11625.html[/quote:e2596f1efd]
En missannut, enkä tee sitä jatkossakaan!
Jos jotain todella tuskallisen hitaasti tapaavaa haluaa katsoa, niin äkkiä subtv:lle: Rautaryhmä-niminen chattishow(?) tekee sen... Nyt siellä horistaan viikinkypäriin ja verkkohaarniskoihin (vaimitäneon?) sonnustautuneina.
Aivan kunkku... Välillä ei kuule mitään mitä ne sanoo kun tuon kuvauspaikan ambient noise on niin läpitunkevaa. Kuningasajatus tuo show...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
oz alkaa ihan just, taidan sulkee koneen -spåm
Kuvittelenkohan vaan, mutta vankien joukossa vilahti tutun näkäinen friikki, jonka oletin olevan Ministry-pomo Alien Jourgensen. En tiedä mikä kokemus äijällä on näyttelemisestä, tai pikemminkin kai avustajana olemisesta, mutta vankilathan taitaa olla Alille tuttuja paikkoja...
höh, enpä tuota bongannu.
hannes taitaa sit jättää kotikadun lopullisesti
Kotikadusta tuli mieleen, että oon missannu kaks edellistä jaksoo kun oon aatellu, että lauantain uusinnat muistasin. Kolmatta kertaa en enää aio unohtaa! Onkohan jääny jotain järisyttävää välistä?
Kotikadusta tuli mieleen, että oon missannu kaks edellistä jaksoo kun oon aatellu, että lauantain uusinnat muistasin. Kolmatta kertaa en enää aio unohtaa! Onkohan jääny jotain järisyttävää välistä?
kaitpa juoni löytyy nettisivuilta? jarkko varasti polkupyörän siskolleen ja emmämuista ei siinä mitään ihmeellistä kai. pamela tola tuli duuniin bensikselle, sellasta tavallista.
Mä en kestä kun on Minna Turunen ja Miina Turunen.
I mean, what's that about? (Tää oli forsstolle Frendi-referenssikoukku.)