You are not logged in.
Okei, oletuksena näissä on varmaan, että sarja katotaan viimeistään sillon ku se livenä tulee. Mutta oli tää silti mulle ikävin spoileri ikinä. En enää ikinä avaa yhtäkään televisio-aiheista topikkia. Syytän siis vain itseäni.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Okei, oletuksena näissä on varmaan, että sarja katotaan viimeistään sillon ku se livenä tulee. Mutta oli tää silti mulle ikävin spoileri ikinä. En enää ikinä avaa yhtäkään televisio-aiheista topikkia. Syytän siis vain itseäni.
No näinhän se oli oletus. My bad.
Pyydän anteeksi, vaikka karkea reaktiosi ei siihen oikeuttaisikaan. Ja samat sanat noiseidealle.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Vittu saatana.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Viimeistään? En mä nyt tiedä, kun sarja tulee tuohon aikaan lauantaina ja muutenkin televisio-ohjelmien katsomistavat on muuttuneet 80-luvun Dallas-perjantai-iltana-ajoista.
Hyvä yleissääntö on olla spoilaamatta. Mutta ei Petsari mitään, näitä tapahtuu. Jos yksittäiset juonenkäänteet olisi homman juju, lukisin netistä jaksojen juonikoosteet ja myisin television tyystin pois.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ja muutenkin televisio-ohjelmien katsomistavat on muuttuneet 80-luvun Dallas-perjantai-iltana-ajoista.
Niin...tai mulla ne on itse asiassa taantuneet takaisin tuolle tasolle.
Ja ymmärrän kyllä paheksunnan ajattelemattomasta spoilauksesta, sillä olisin varmasti itsekin vittuuntunut.
---
joo siis tähän yleisenä pohdintana, että yleensähän nykyään tuntuu että kaikki katsoo jutut jo etukäteen netistä tai dvd:iltä, mutta korrektia lienee olla niitä paljastamatta, mutta tommonen että pitää varjella jonkin mahdollisesti videolle ottaneita... jos joku ottaa vaikka vaalivalvojaiset videolle niin ehkä kandee vältellä lööppejä seuraavana päivänä. kyllä mua harmitti vähän kun olikohan joku selviytyjät-finaali tms katteltiin nauhalta seuraavana päivänä, mutta chättiä tuli vahingossa vilkuiltua ja sieltähän se tulos paljastui. mutta eipä tuo mitään, koska ohjelmissa aina jotain muutakin. harmittaa tietty vähäsen, mutta tavallaan oma vika.
Just joo, toista vuotta Oscarin voittanut elokuva on käytännössä kierrätyskamaa. No, eipä hirveesti väräytä nuo pystit...
Ööh, no musta The Departed on 2000-luvulla palkituista ylivoimaisesti paras elokuva. (Gladiator, A Beautiful Mind, Chicago, lotr: rotk, Million Dollar Baby, Crash)
Ei se mustakaan erikoinen ole, mutta poikkeuksellisen mainio käännös alkuperäisestä. Sisältää paljon viihdyttäviä roolisuorituksia ja näyttelijätyötä, jonka ainoastaan amerikkalaiset osaa. Toki jos taiteellisia suorituksia arvostellaan niin Penelope ois ollut ainut oikeasti pystin ansaitseva.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:c350731567="HUIG"]Just joo, toista vuotta Oscarin voittanut elokuva on käytännössä kierrätyskamaa. No, eipä hirveesti väräytä nuo pystit...
Ööh, no musta The Departed on 2000-luvulla palkituista ylivoimaisesti paras elokuva. (Gladiator, A Beautiful Mind, Chicago, lotr: rotk, Million Dollar Baby, Crash)[/quote:c350731567]
No niin siis
Su(p)olakurkku
Selleri
Sinappi
Makkara
Maksalaatikko
Pinaattikeitto
Tuosta listasta maksalaatikko on ylivoimaisesti parasta, mut silti :kaka:a
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
joo siis tähän yleisenä pohdintana, että yleensähän nykyään tuntuu että kaikki katsoo jutut jo etukäteen netistä tai dvd:iltä, mutta korrektia lienee olla niitä paljastamatta, mutta tommonen että pitää varjella jonkin mahdollisesti videolle ottaneita... jos joku ottaa vaikka vaalivalvojaiset videolle niin ehkä kandee vältellä lööppejä seuraavana päivänä. kyllä mua harmitti vähän kun olikohan joku selviytyjät-finaali tms katteltiin nauhalta seuraavana päivänä, mutta chättiä tuli vahingossa vilkuiltua ja sieltähän se tulos paljastui. mutta eipä tuo mitään, koska ohjelmissa aina jotain muutakin. harmittaa tietty vähäsen, mutta tavallaan oma vika.
Öööh... entäs jos katsoo dvd:ltä jälkikäteen? Kuten mä teen nyt Wiren kanssa. En jaksa kytätä/nauhoittaa niitä ja kun boksit ostan kuitenkin, ostelen niitä sitä tahtia kuin huvittaa.
Kaikenlaiset spoilaukset on typeriä, tai niistä pitäisi ainakin varoittaa ISOIN BOLDATUIN KIRJAIMIN. Onhan esimerkiksi ihmisiä, jotka katsovat Twin Peaksia nyt ekaa kertaa. Ihme urpoja sellaiset, paljastetaanko samantien kuka teki mitä ja kenen kanssa? Omapa on vikansa.
Kuka ampui JR:n? Kuka ampui Hectorin eteiseen?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katottiin tänään luennolla pätkä Kuolleiden runoilijoiden seuraa ja tajusin vasta siinä, että se pääosaa esittävä poika onkin House-sarjan Wilson! Voiskin kattoa leffan uudestaan kun selkeästi on liian pitkä aika edellisestä katselukerrasta!
Katottiin tänään luennolla pätkä Kuolleiden runoilijoiden seuraa ja tajusin vasta siinä, että se pääosaa esittävä poika onkin House-sarjan Wilson! Voiskin kattoa leffan uudestaan kun selkeästi on liian pitkä aika edellisestä katselukerrasta!
Ei Robin Williams ole Housessa, eikä sitä voi sanoa Kuolleiden Runoilijoiden Seurassa ihan pojaksi.
Vuoden paskimmat vitsit/jutut -topikissa nämä. Kukas perustais? Loppuvuodesta sitten palkittais ne henkilöt, jotka on tänne eniten paskimpia juttuja suoltaneet!
Vuoden paskimmat vitsit/jutut -topikissa nämä. Kukas perustais? Loppuvuodesta sitten palkittais ne henkilöt, jotka on tänne eniten paskimpia juttuja suoltaneet!
Oot vahvoilla.
Kuka ampui Hectorin eteiseen?
JUICE. EIKU OJ!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nyt otan prison breakin työnteosta.
Sent from my iPhone 16
Rytmin foorumilta bongattu.
Yleisradio on lanseerannut uuden televisiokanavan jonka olisi määrä startata 27.4.2007. Kanavasta on kasvamassa tietynlainen yhteisömedia, jossa käyttäjät saavat itse vaikuttaa kanavan sisältöön ja ilmeeseen. Nyt kaivataan kommentteja, ideoita ja katsojien omaa tuotantoa! Käy klikkaamassa sivulle ja kerro miltä näyttää!
Mikäs tää nyt sitten oikein on?
Yle luulee että TV:stä voi tehdä Web2.0:n. Eli sisällöntuotanto halpenee jos sen ulkoistaa katsojille.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No eipä se Yle Extran pointti nyt ihan toi oo, mutta mutta.
toi magic bullet mainos on niin huippu
toi magic bullet mainos on niin huippu
Ja sehän on vielä ihan helvetin vanhakin. Thigh Masterit ym. humpuukkilaitteet tulee ja menee, mutta Magic Bullet pysyy vuodesta toiseen. Muistan että vuonna 2004 näin tuon mainoksen ensimmäisen kerran. Onhan se toki kätevä laite. eiq.
löytyykö muuten youtubesta tai jostain legendaarisia aromipesämainoksia? hölmö kun en aikanaan ottanu videolle...
The Simpsonsin kahdeksatta kautta tullut tällä ja viime viikolla katsottua. Aina yhden jakson jälkeen kuuntelen myös kommenttiraidan. Hyvin viihdyttäviä kommentteja tekijät välillä heittävät, tosin usein jutustelu menee kaiken kehumiseksi. Viidennen ja kuudennen kauden kommenttiraitojen loistoihin ei päästä, koska mukana ei ole enää eloisaa ja hauskaa David Mirkiniä.
Kahdeksas kausi oli The Simpsonsin viimeinen todella vahva kausi. Omistan kaudet 2-8, mutta muita kausia en todennäköisesti hanki.
Kahdeksas kausi oli The Simpsonsin viimeinen todella vahva kausi. Omistan kaudet 2-8, mutta muita kausia en todennäköisesti hanki.
Eri. Ysi ja kybä ovat vielä herkkua ja 11. vielä paikoin erittäin kova. Sitten alkoi kova alamäki, mutta nyt on taas jotenkin parantunut.
Tero saatana, s'olet gay!
Lostissa oli Cheech Marin
Sent from my iPhone 16
[quote:f98d99a711="Feggy"]Rytmin foorumilta bongattu.
Yleisradio on lanseerannut uuden televisiokanavan jonka olisi määrä startata 27.4.2007. Kanavasta on kasvamassa tietynlainen yhteisömedia, jossa käyttäjät saavat itse vaikuttaa kanavan sisältöön ja ilmeeseen. Nyt kaivataan kommentteja, ideoita ja katsojien omaa tuotantoa! Käy klikkaamassa sivulle ja kerro miltä näyttää!
Mikäs tää nyt sitten oikein on?[/quote:f98d99a711]
näkemättä paskaa. ja ylen ollessa kallista paskaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mä olen jäänyt koukkuun Jeopardyyn. Tänään jää välistä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Eilisiltainen Twin Peaks (May the Giant Be with You) oli ainakin oman henkilökohtaisen tv-historiani ehdottomia huippuhetkiä. Olihan tuo nähty jo aiemmin, mutta jumalauta, en muistanutkaan "sen" hienoutta...
sammuin perkele kesken, mutta ne osat jotka jaksosta muistan oli kyllä Parhautta!
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Huomenna Teemalta:
Klo 20.00 Klaus Kinski
Klo 21.35 Aguirre - Jumalan viha
Vähänx mahtavaa.
Muita Herzogeja keväämmällä:
Kino Klassikko:
18.3. Maasta se kääpiökin ponnistaa
25.3. Kaspar Hauserin tapaus
1.4. Lasisydän
8.4. Stroszek - Bruno S:n tarina
15.4. Nosferatu - yön valtias (K15)
22.4. Woyzeck - kidutettu (K15)
29.4. Fitzcarraldo
6.5. Cobra Verde
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
8.4. Stroszek - Bruno S:n tarina
tuo pitäis näyttää vasta 18.5.
[quote:06add6cf8d="jookcha"]
15.4. Nosferatu - yön valtias (K15)
[/quote:06add6cf8d]
Maailman paras elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Herzogin kai?