You are not logged in.
Purkki valiumia
Suomessa on kuules eri kauppanimi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:5b4ff51a8b="Ulvilan pikkunatsi"]Purkki valiumia
Suomessa on kuules eri kauppanimi.[/quote:5b4ff51a8b]
Ei oo vissiinkään enää apteekin hyllyllä semmoista aikoinaan jopa reseptivapaata tuotetta kuin Valispert?
(Päihdelinkissä nämä)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
sama
ja arvatkaapa unohdinko taas flavor flavin, koska "se" oikein tulee, menee vissiin päällekkäin jonku kanssa?
kyllä tota tabuu kattelee, mutku menee twin peaksin kanssa päällekkäin ni ei jaksa keskittyy. äskeinen mummu-sketsi oli kyllä hyvä. täytyy ehkå hommaa dvd että vois kunnolla kattella.
Olipa mahtava tuo Twin Peaksin ampumaratakohtaus, jossa filosofoitiin naisista, ja inkkari lausui säkeen kirjoittamastaan runosta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
twin peaks on kyllä hieno sarja.
twin peaks on kyllä hieno sarja.
Voisi se sellaiseksi paljastuakin, jos vaan jaksaisin joskus sitä katsoakin. Toinen yrityksenikään seurata sarjaa ei jaksanut loppuun saakka.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:c61586f679="HUIG"]Skins alko eilen. Bristolilaisten vapaamielisten nuorien hulinoita ja toikkarointia. Välillä huumori meni hetkittäin leslie nielsen-osastolle, mutta ylipäänsä sopivaa sekoilua, jossa nuoria ei demonisoida vaikka suhteellisen karuna tuo todellisuutensa näkyykin. Shameless tulee hiukka mieleen, keskiluokkaisempaa meisninkiä vaan. Yhden jakson perusteella
http://www.channel4.com/entertainment/t … index.html[/quote:c61586f679]
En tiedä jaksaako tuota jatkuvasti kuitenkaan seurata...vähän epäilyttää jatko. Mut hei, ekassa jaksossa soi hulinakohdassa Fallin Totally Wired eli paras biisi ikinä!
Tässäpä siis esimerkki itsensä quottaamisen hyödyllisyydestä aamiaisen ja lounaan välisessä spämmikuopassa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tänään klo 21.10 alkaen kanavalla TV1 takuuvarmaa ensiluokan viihdettä: pienpuolueiden vaalikeskustelu!
edit. Onkin vasta viikon päästä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:1d0c4c2f8f="Katkennut petsari"]Tänään klo 21.10 alkaen kanavalla TV1 takuuvarmaa ensiluokan viihdettä: pienpuolueiden vaalikeskustelu!
edit. Onkin vasta viikon päästä.[/quote:1d0c4c2f8f]
hyvä, muuten olis jo parikyt minsaa jääny näkemättä
Kun näin että stratum oli kirjoitellut tänne, niin ajattelin jotain syväanalyysia Housen jaksosta. :x Housen ja Cameronin treffeille:
Pitää muuten huomenna ostaa Grandiosa-pizzaa; sen verran tarttuvaa laatua se mainoksen musiikki on!
Hmm. Itse katson joka Housea pelossa, että se toisto häviää ja hahmot syvenisivät... Minä tykkään juuri siitä, mitä on tarjottu tähän mennessä. Treffien alku jakoi hyvin vahvasti mielipiteet taloudessamme, mutta lopussa allekirjoittanut pääsi tuulettamaan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Hemmetti! Mulla jäi eilinen jakso väliin kun olin jossain teatterissa homostelemassa! Kertokaapas vähän tarkemmin mitä siinä tapahtu (tai näin viimeset 15 min tosin...)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ostin digiboxin ja tilasin canal plussan. Nyt pitäis vielä tv ostaa. Suosituksia? Joku 500 euroa vois olla yläraja.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ostin digiboxin ja tilasin canal plussan. Nyt pitäis vielä tv ostaa. Suosituksia? Joku 500 euroa vois olla yläraja.
Tolla summalla kandee ehkä suosia vielä kuolevaa teknologiaa eli kuvaputkia, koska kummoista LCD:tä tai plasmaa ei tule irtoamaa. Käytettyjä kuvaputkia saa tällä hetkellä varmastikin aika huokealla, kun hifihinaajat vaihtelee kiimassa litteisiin.
Vaiks joku tällainen voisi olla hyvä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=46372275
Tero saatana, s'olet gay!
Suosittelen samaa ku forssto. Ostettiin juuri 400 e:llä Philipsin 32'' kuvaputkinäyttö joka on alkuperäisenä maksanut 2000 e. Eli muutaman vuoden vanhoja mutta tosi hyvin toimivia saa jo halvalla. Eli metsästämään vaan.
Harmittaa, kun itse ostin 2003 alussa jollain 800:lla eurolla 32" töllön, josta nyt saisin tsägällä jonkun 150-200 euroa jos myisin veks.
Oon koukussa Dexter nimiseen sarjaan. Tämä sympaattinen sarjamurhaaja mainittiin jopa koulussa organisaatioteorian kurssilla puhuttaessa postmodernismista. Tämä torrenttien ystäville. Alkoi vasta jenkeissäkin, eli ei tuu vähään aikaan Suomeen, vaikka ilmeisesti canal+:lla näkyy.
Mites tämä: spåm
Laajakulmissa ei ehkä kandee mennä alle 32":n koska se varsinainen kuva-ala jää muuten aika pieneksi 4:3 lähetyksissä, joita aika nihkeän iso osa vielä on.
[quote:20d1243240="turston"]Mites tämä: spåm
Laajakulmissa ei ehkä kandee mennä alle 32":n koska se varsinainen kuva-ala jää muuten aika pieneksi 4:3 lähetyksissä, joita aika nihkeän iso osa vielä on.[/quote:20d1243240]
Åhå joo. Enpä tuota tajunnut miettiä. Kai se on sitten käytettyjä metsästettävä. On vaan aika kova KIIMA päästä kattoon futista ja änäriä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Niin, ja tosiaan koska toi tuumaluku on nimenomaan kuva-alan halkaisijan koko, voi 28" laajakuva tuntua ihan reilusti pienemmältä, kuin vaiks 28" 4:3 töllö, koska ensiksimainittu jää niin matalaksi.
pröt pröt, meil on 21 tuumane ja ihen hyvin riitti vaikka joku kesäbörje sitä aluksi epäilikin...
4:3, siinä käy tietty lehvoja kattoessa se väinpastainen eli leffa näyttää pieneltä. ei se koko vaan miten sitä kattoo
4:3, siinä käy tietty lehvoja kattoessa se väinpastainen eli leffa näyttää pieneltä. ei se koko vaan miten sitä kattoo
No voe... 4:3 töllöissä asia on todella eri. Pikaisella laskutoimituksella selviää, että 21" 4:3 töllössä korkeus on 15,75 tuumaa (~ 40cm) kun taasen 28" 16:9 töllössä töllön korkeus on 15,65 tuumaa, eli vähän alle tuon. Eli vaikka 28" laajakuva on reilusti leveämpi kuin 21" tavistöllö, niin niiden korkeus on käytännössä aika sama ja näyttävät siis suunnilleen saman kokoisilta kuva-alan suhteen.
Tuohon kun vielä otetaan huomioon se, että yleensä jengi, joka ostaa laajakuvia on sitä jengiä joka oikeasti haluaa vähän sijoittaakin siihen, että töllön kuvassa on kokoa ja laatua. Tässä mielessä koko 28" laajakuva on aika hölmö idis ylipäätään, koska mielummin voisi hyvin ostaa vaikka 24" tavallisen.
Eli itelles.
Paitsi q jos kattoo laajakuvaleffaa, niinku tulee usein tehtyä, niin kuva määräytyy telkkarin leveyden mukaan. Mut sellasta se on, elämä jatkuu, jokaisella on vatinsa kannettavana jne
Hemmetti! Mulla jäi eilinen jakso väliin kun olin jossain teatterissa homostelemassa! Kertokaapas vähän tarkemmin mitä siinä tapahtu (tai näin viimeset 15 min tosin...)
House ja Cameron kävi treffeillä; eikä mennyt kovin kaksisesti. En edes yritä ottaa kantaa mitä itse sairaalan sisällä tapahtui.