You are not logged in.
Suomi versio oho jippu Norjan television kamerasta veturin nokassa.
VR-versio tehtiin jo kauan sitten. Tämä on uutta
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
hiirimattona wrote:Suomi versio oho jippu Norjan television kamerasta veturin nokassa.
VR-versio tehtiin jo kauan sitten. Tämä on uutta
2009 taidettiin tehdä tuo Norjan homma ja oman elämän VR:n kyydissä juhannuksena on kuvattu muistaakseni 2012.
bzort glorf bööth
Tuli tuossa sumusaarten Netflixistä juhannuksena taas tykiteltyä It's Always Sunny in Philadelphia ja onpas siinä mainio sarja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Sitä oon miettiny että kuinka monta miljardia euroa Trivago on upottanu mainostamiseen, kun ovat mainoksesta vääntäneet monta eri versiota ja niitä näytetään yhtään liiottelematta jokaisella mainostauolla joka kanavalla
Täysin uusi Uutisvuoto palaa ruutuun
Paneeliohjelmat:
Uutisvuoto. En ole seurannut enää muutamaan vuoteen. Lähinnä kyllästymisen takia, sama kaava vuosikymmenestä toiseen. Tervosta olen aina tykännyt, myös Saanila jees. Tervolla tosin aika paha tapa huudella vitsejään muiden päälle/väliin. Uudet kapteenit aika määh.
Hyvät ja huonot uutiset. Uutta kautta en ole seurannut juuri lainkaan. Yksinkertaisesti siksi, että ohjelman älykkäin ja hauskimmat tyypit lähti menee.
Pitääkö olla huolissaan. Vitun hyvä ohjelma.
Olipa kerran elämä. Hyvä idea, mutta ohjelmassa on liian hömppä vieraat (+kalle lamberg). Näin elitistisesti voisin sanoa, että toivoisin ohjelman olevan älyllisempi. Eli enemmän Kari Enqvistiä.
Mutta siis Hyvät ja huonot uutiset (poislukien uusin) ja Pitääkö olla huolissaan ylivoimaisesti parhaat.
Oma mielipide näistä moderneista paneeliohjelmista: paskaa.
Tekisivät ennemmin uusia kausia Kalajoen hiekoista tai jotain muuta kunnon roskaa.
bzort glorf bööth
Stan Saanila imee röhmyä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänään Docventures Elokuva on kyllä jo nähty.
Jännä, että en muista koskaan täällä nähneeni sanallakaan mainittavan mistään tämän privaljakon tekemisistä. Tässä on nyt varmaan jotain mitä minä n00bina en tiedä. Siksi en uskaltanut topikkiakaan perustaa
docventures paskat läpät ja ohjelmistona jotain tollasta netflix-kamaa niin ei oikein jaksa innostua. toi lo and behold sieltä vähiten kiinnostavasta päästä herzogin tuotannosta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
docventures
paskat läpät
tämä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
onhan noi mad/docventures-heebot alkanu jo toistaa itseään vuosia sitten, mut periaatteessa ihan -tyyppejä joten laita vaan topikkia pydeen KZ, katotaan sitten miten päräyttävästi trollataan siellä eiq mitäs
Juu ei nää varmasti paljoa anna foorumin tyypeille, mutta tavallisille töttöröille varmasti ihan avartavaa katsottavaa.
bzort glorf bööth
Dokkareita olen katsonut, jotkut ollut ihan hyviäkin ja sellaisia mitä ei striimauspalveluista löydy. Alku- ja loppukeskusteluja en ole katsonut kertaakaan, enkä katso.
Nää alku- ja loppujorinat KATSOMATTA sellaisia että ei kiitos ei.
Madventures aikoinaan ihan jees, mutta nykyään ei kyllä jaksa noita kahta tyyppiä hirveästi kuunnella tai mitään muutakaan kotimaista keskustelu / paneeli / draama / viihdeohjelmaa. Ei vaan kiinnosta. Kotimaisista ohjelmista lähinnä jotain realityä tulee pienissä annoksissa katsottua nykyään. Ummikot ulkomailla vois palata Rasilan juontamana takaisin. Ja Sukulan kuppilat kuntoon.
Entäs Firon Komediakeittiö?
Piti googlettaa mikä toi on. Joo luulen että Hedberg kiintiö tulee enemmän kuin täyteen Grillit huurussa kautta.
suomen konttori kiinnostelee eiq mitäs
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Juu ei nää varmasti paljoa anna foorumin tyypeille, mutta tavallisille töttöröille varmasti ihan avartavaa katsottavaa.
TosiTV hömppä kiinnostaa, mutta docventures unintellectual crap
hiirimattona wrote:Juu ei nää varmasti paljoa anna foorumin tyypeille, mutta tavallisille töttöröille varmasti ihan avartavaa katsottavaa.
TosiTV hömppä kiinnostaa, mutta docventures unintellectual crap
that's rock'n'roll
mitenköhän muuten käy vain elämää -ohjelman kun siltsulla kävi käry, perutaanko loppukausi?
piri-siltsu docventuresiin höpisemään :pray: kattoisin.
En minä dumannut vaan kohotin foorumistit dokkarinörttien joukkoon samalla tavalla ku täällä ollaan musanörttejä. Ja nykyisin ruokadiggareita.
bzort glorf bööth
En tiiä onko KZ hantan kutosnikki, mutta itteä kiinnostaa nää dokkarit ku en käy docpointeissa ja en näe jenkkien netflixiä.
bzort glorf bööth
En minä dumannut vaan kohotin foorumistit dokkarinörttien joukkoon samalla tavalla ku täällä ollaan musanörttejä. Ja nykyisin ruokadiggareita.
Eli siis docventures on true dokkariälymystön mielestä niinko "dokumenttien lol juntit Rantarock"?
Mut oha se hölmö asenne rankata dokkareita sen perusteella, että kuinka vaikeasti/laajasti ovat nähtävillä. Vähä niinku, että en kuuntele mitän vitun Litku Klementtiä, koska se on niin suosittu ja joka paikassa.