You are not logged in.
Tuubi on hillitön, pidättelemätön riemukatsaus YouTube -maailman ehtymättömiin aarteisiin, jotka naurattavat vedet silmissä, hämmentävät hiljaiseksi tai saavat aikaan loputtoman puhetulvan. Parhaimmassa - tai pahimmassa! - tapauksessa klipit muuttuvat myös eläviksi paikan päällä studiossa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ ton ohjelman mainos on kyllä sietämätön, toisaalta nykyään kun joka välissä mainostetaan näitä samoja uusia ohjelmia niin hermot menee, esim. se tuleva musaohjelma missä mikko leppilampi juontaa (kiitos irina / jihaa vaan teillekin )
näytteleeköhän nuo siikavideon tossa ohjelmassa, en ole tosin varma haluaisinko nähdä edes sitä
^putousta katsoville varmaan uppoaa?
itsehän katson kyllä putousta
mutta janne kataja ja se toinen "hauska" kaveri ei juuri meitsiä hauskuuta
Vittu ton yhden vatipään ilme - joka on kai sen ainoa ilme
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vittu ton yhden vatipään ilme - joka on kai sen ainoa ilme
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kiitos
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
en voi hyvin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
==>
bzort glorf bööth
Kukaan tätä katsonut?
Kukaan tätä katsonut?
Onhan tuota täällä hehkutettu jo moneen otteeseen. Tosi kova.
noiseidea wrote:Kukaan tätä katsonut?
Ahmittiin tuo just kolmessa päivässä. Kannattaa kyllä katsoa.
leposi wrote:noiseidea wrote:Kukaan tätä katsonut?
Mulle loppu oli totaalinen pettymys. Vai onko tolle tulossa jatkoa?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
On tulossa toinen kausi.
Aaa, no sit.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
http://variety.com/2014/tv/news/louie-t … 201132033/
:peuk::peuk::peuk:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Strain_(TV_series)
Tää vois olla aika hyvä. Kesällä alkaa Amerikassa.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Strain_(TV_series)
Tää vois olla aika hyvä. Kesällä alkaa Amerikassa.
Oon lukenut tuosta trilogian, johon tv-sarja perustuu. Ihan hyvää menoahan siinä oli, ja odotinkin, että tuo julkaistaisiin joskus elokuvan muodossa, mutta tv-sarja on luultavasti parempi ratkaisu. Mielestäni kirjasarja alkoi hyvin, mutta jotenkin meno lässähti puolenvälin jälkeen. Tulee tuota varmasti kuitenkin seurattua.
stratum wrote:leposi wrote:noiseidea wrote:Kukaan tätä katsonut?
Mulle loppu oli totaalinen pettymys. Vai onko tolle tulossa jatkoa?
*
Rupesin kattoon viikonloppuna
Olipa Campus HUONO. Katsominen jäi ekaan jaksoon.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tää Billy on aikamoinen tykittelijäkaiffari
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kuningaskuluttaja vois jo tajuta lopettaa ton kolmen kovan testailun, joka vie puolet ohjelma-ajasta. Tai oikeestaan toihan on oikeesti 95% täysin turha ohjelma. Ai miksi katson? En tajuu.
Tämä voi olla aika hyvä!
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
sattumalta katoin tänään uusinnan, ihan mielenkiintoinen dokkari: Tositarina: Siuruan Rubens
vahingossa telkkari on nelosella, ja sieltä tulee nyt ehkä huonoin ja myötähävettävin ohjelma mitä olen ikinä nähnyt, ajankohtainen nelonen. yksikään "sketsi" tai "vitsi" ei edes hymyilytä. tän on pakko olla jonkinlainen meta-tason parodia viihdeohjelmasta tms. todella hämmentävää.
vahingossa telkkari on nelosella, ja sieltä tulee nyt ehkä huonoin ja myötähävettävin ohjelma mitä olen ikinä nähnyt, ajankohtainen nelonen. yksikään "sketsi" tai "vitsi" ei edes hymyilytä. tän on pakko olla jonkinlainen meta-tason parodia viihdeohjelmasta tms. todella hämmentävää.
tota joo itellä sama auki mut huomioin tän: parempi ku yle leaks, joka ei nyt vaadi paljon mitään.
EDIT: Tota en tiiä tosta paremmuudesta itseasias enää
Last edited by hrmunoita (07.05.2014 23:24)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mulla on sama fiilis joka arkiaamu kun olen töissä ja Alivaltiosihteeri-ohjelma alkaa radiosta. Aivan uskomatonta paskaa.
Last edited by leposi (08.05.2014 15:34)