You are not logged in.
mutta mihnä circle?
Olihan Heikosella Circle-paita päällä.
psykokarkki wrote:mutta mihnä circle?
Olihan Heikosella Circle-paita päällä.
Ja Zopalki -levyn kansikin vilahti!
Tosiaan katsoin tän areenasta, eikä edes harmittanut. Hyvää kamaa!
lauantai-iltana teemalta peräkkäin story of anvil ja spinal tap
ja perjantaina näköjään reilun tunnin pläjäys wigwamia ja tasavallan presidenttiä
Last edited by ydinaukio (03.11.2010 21:44)
Hienoa!
ja perjantaina näköjään reilun tunnin pläjäys wigwamia ja tasavallan presidenttiä
Toi Wigwamin Pop-Liisan pätkä on hyvä
bzort glorf bööth
käänsin vasta "pikkiksen" jälkeen taajuuksille ni en nähny ku vikaa biisiä mut mukavan hämy meno oli päällä pressalla
Seuraaks tääl joku Neljän tähden illallista neloselta?
OK, emmäkään.
"A repo man's always intense"
OK, emmäkään.
Suomi-versio on ihan lussu, ei oikein jaksa jannekatajien horinat kiinnostaa. Miksei tästä tehty tavisversiota. Ruotsin ja Englannin versioille , jopa Englannin julkkisjakso oli ihan ok, kun ei ne olleet mitään suurstarboja (toisin kuin Vicky Rosti!) vaan jotain ex-glamourmalli, ex-futistyyppi jne.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
OK, emmäkään.
Yritän tsekata ne uusinnat aina kun kerkeän, tulee mulle vähän huonoon aikaan. Monta viikkoa sitten siinä oli Eva Kela, ja se mimmi on jäänyt mun mieleen pyörimään
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Leif Erikson wrote:Seuraaks tääl joku Neljän tähden illallista neloselta?
OK, emmäkään.
Yritän tsekata ne uusinnat aina kun kerkeän, tulee mulle vähän huonoon aikaan. Monta viikkoa sitten siinä oli Eva Kela, ja se mimmi on jäänyt mun mieleen pyörimään
Se pyöri kyllä mielessä jonkin aikaa jakson jälkeen, ja taas
Last edited by noiseidea (04.11.2010 12:02)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^Sen tapa selittää kovaäänisesti ja hössöttää oli totaalisen viehättävää.
^Sen tapa selittää kovaäänisesti ja hössöttää oli totaalisen viehättävää.
Ehdottomasti. Hämmentäviä tuollaiset naiset, joilla on periaatteessa erittäin ärsyttävä tapa ja sitten se kääntyy ihanaksi
Leif Erikson wrote:Seuraaks tääl joku Neljän tähden illallista neloselta?
OK, emmäkään.
Suomi-versio on ihan lussu, ei oikein jaksa jannekatajien horinat kiinnostaa. Miksei tästä tehty tavisversiota. Ruotsin ja Englannin versioille , jopa Englannin julkkisjakso oli ihan ok, kun ei ne olleet mitään suurstarboja (toisin kuin Vicky Rosti!) vaan jotain ex-glamourmalli, ex-futistyyppi jne.
meilläkin seurataan Come dine with me:ta
ydinaukio wrote:lauantai-iltana teemalta peräkkäin story of anvil ja spinal tap
Hienoa!
Kova on kattaus!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135232273864.jpeg
Ehdottomasti. Hämmentäviä tuollaiset naiset, joilla on periaatteessa erittäin ärsyttävä tapa ja sitten se kääntyy ihanaksi
Totta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kyllä. Unohdun toisinaan katsomaan Min Morgonia kun näen Eevan tai Eevan ja Sonjan siinä.
bzort glorf bööth
Eeva ja Sonja
just nyt alkaa muuten rock-suomi uusintana teemalta
Onko siellä Eeva ja Sonja?
Yritin kattoo rock-suomea areenalta, mut pätki ihan hitosti jostain syystä. Täytyy kai yrittää uudestaan, alku vaikutti kiinnostavalta.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oispa muuten hienoa jos Santeri Kinnunen palaisi ruutuun etsimään ja esittelemään parin-kolmen jakson verran Suomen Parhaita asioita. Ohjelmahan kävi aikanaan loppua kohden hieman omituiseksi, kun esittelyvuoroon pääsivät mm Suomen Parhaat varpaankynnet. Ohjelmallahan oli myös rempseä tunnusiskelmä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Oispa muuten hienoa jos Santeri Kinnunen palaisi ruutuun etsimään ja esittelemään parin-kolmen jakson verran Suomen Parhaita asioita. Ohjelmahan kävi aikanaan loppua kohden hieman omituiseksi, kun esittelyvuoroon pääsivät mm Suomen Parhaat varpaankynnet. Ohjelmallahan oli myös rempseä tunnusiskelmä.
"Suomen paras, suomen paras"... En muista miten jatkuu, mut saatanan kova biisi. Olihan siinä muunmuassa suomen paras nudisti, joku lihava vanha äijä joka kiersi munasillaan metsiä.
Santeri Kinnusta tarvitaan muutenkin, siinä mies joka laittaisi asiat kuntoon. Nousiko sillä kusi päähän vai mitä ihmettä tapahtui? Janus Hanskikin on kadonnut, tai vissiin se jotain soittelee.
Eiks Tapio Liinoja juontanu Suomen paras -ohjelmaa.
Se oli toisella tuotantokaudella tai jotain sensuuntaista.
Olihan siinä muunmuassa suomen paras nudisti, joku lihava vanha äijä joka kiersi munasillaan metsiä.
Jokamiehenoikeus hyötykäytössä
Se oli toisella tuotantokaudella tai jotain sensuuntaista.
Mä väittäisin, että se oli just alkuperänen.
Osoita väittees ja pistä mulle postissa kamaa
mitä vittua
etsivähymiöt PAIKALLA NYT EI PRKL :mad2: