You are not logged in.
Onpas kamalaa paskaa nuo Simpsonit nykyisin. Nolottaa enemmän kuin naurattaa sarjan taso. Eikö ne tajua lopettaa tuota kärsimystä jo?
Onpas kamalaa paskaa nuo Simpsonit nykyisin. Nolottaa enemmän kuin naurattaa sarjan taso. Eikö ne tajua lopettaa tuota kärsimystä jo?
Mnjooh, mutta esim. monien hehkuttama 1. tuotantokausi on puolestaan erittäin tylsä ja huumoriltaan liian yksiulotteista. Että ei sillon alussakaan hyvin mennyt...
"A repo man's always intense"
[quote:4fc5a747bb="Acedia"]Onpas kamalaa paskaa nuo Simpsonit nykyisin. Nolottaa enemmän kuin naurattaa sarjan taso. Eikö ne tajua lopettaa tuota kärsimystä jo?
Mnjooh, mutta esim. monien hehkuttama 1. tuotantokausi on puolestaan erittäin tylsä ja huumoriltaan liian yksiulotteista. Että ei sillon alussakaan hyvin mennyt...[/quote:4fc5a747bb]
Minun mielestäni nykysimpsonit ovat hyviä, mutta tiedän olevani tässä melkein yksin.
Kaksi ekaa kautta olivat vähän vaisuja, sitten alkoi parhuus.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:3b9b22aaa8="Leif Erikson"][quote:3b9b22aaa8="Acedia"]Onpas kamalaa paskaa nuo Simpsonit nykyisin. Nolottaa enemmän kuin naurattaa sarjan taso. Eikö ne tajua lopettaa tuota kärsimystä jo?
Mnjooh, mutta esim. monien hehkuttama 1. tuotantokausi on puolestaan erittäin tylsä ja huumoriltaan liian yksiulotteista. Että ei sillon alussakaan hyvin mennyt...[/quote:3b9b22aaa8]
Minun mielestäni nykysimpsonit ovat hyviä, mutta tiedän olevani tässä melkein yksin.
Kaksi ekaa kautta olivat vähän vaisuja, sitten alkoi parhuus.[/quote:3b9b22aaa8]
Melkeinpä sama. Ainoastaan joissain ihan tuoreimmissa jaksoissa saattaa jo näkyä uusien ideoiden vähyys.
"A repo man's always intense"
Uudet Simpsonit eivät minustakaan ole ollenkaan niin huonoja kuin kaikkialla väitetään. Nykyjaksotkin usein viihdyttävät, vaikka sarja on kieltämättä rutinoitunut arviolta ysikauden aikoihin. Jotain uusia ideoita olisi kiva joskus nähdä. Parhaat jaksot osuvat aikalailla poikkeuksetta kausien 3-7 välille. Sitä vanhemmat ovat vielä enemmän tai vähemmän tyylin hakemista.
Aika vähiin jäänyt Simpsonien katsominen, mutta aina kun sitä vilkaisee, se tuntuu olevan pikemminkin Homer Simpsonin kohellusshow.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Viihdeyhtiö Fox on tiedottanut, että suositut animaatiosarjat Simpsonit ja Kukkulan kuningas (King of the Hill) saavat lisää tuotantokausia. Simpsonit -sarjaa työstetään ainakin kauteen 2007-2008 saakka. Tuolloin kasassa on jo huikeat 19 tuotantokautta eli peräti 400 jaksollista Homerin ja kumppaneiden hullunkurista perhe-elämää.
Vähän liian hullunkuriseksi mennyt touhu kieltämättä. Kasikauden jälkeinen tasonromahdus oli liikaa meikäläiselle - tosin mitä voi odottaa, kun pääkäsikirjoittajaksi ja vastaavaksi tuottajaksi palkataan ihmisiä, jotka eivät muistaakseni olleet aiemmin nähneet yhtään jaksoa ko. sarjasta... Nykymenon katsomisesta tulee lähinnä huonolle tuulelle, eikä pari hassuhkoa irtovitsiä per jakso paljon pelasta.
Jatkuukos Salaiset kansiot jollain toisella ohjelmapaikalla nyt kun Baari sen syrjäytti sunnuntai-illasta?
Ilmeisesti vasta touko-kesäkuun vaihteessa.
This must be what jail / I will scratch
Lostin eka kausi ja tokan kauden ne 15 jenkeissä tullutta jaksoa katsottu. Varsin hyvää ainakin tolleen melko lailla putkeen katsottuna, kerran viikossa ei ehkä jaksaisi yhtä hyvin. Ei nyt mikään kaikkien aikojen suosikkisarja, mutta kyllä tuota tulee jatkossakin katsottua.
Lostin eka kausi ja tokan kauden ne 15 jenkeissä tullutta jaksoa katsottu. Varsin hyvää ainakin tolleen melko lailla putkeen katsottuna, kerran viikossa ei ehkä jaksaisi yhtä hyvin. Ei nyt mikään kaikkien aikojen suosikkisarja, mutta kyllä tuota tulee jatkossakin katsottua.
Montako jaksoa tuota on tehty yhteensä? Olisiko jtn 27 tjtn? Itse olen tv:stä katsellut kerran viikossa ja joka jakson jälkeen tuntuu, että pitäisi päästä heti suoraan katsomaan seuraava jakso. Tahtoo tahti vähän häiriintyä kun pitää aina viikko odottaa uutta jaksoa. Hyvältähän tuo on vaikuttanut tähän asti, odottelen kyllä edelleen että sarja pääsee kunnolla vauhtiin ennen kuin teen lopullisia arvioita.
Oon missannut jo kaksi peräkkäistä Lost-jaksoa, ja ensi viikolla Teho-osastokin palaa maikkarin kello 21:n ohjelmapaikalle, joten...
This must be what jail / I will scratch
...nauhoitat teharin tai jätät sen kokonaan.
Ekaa kautta Lostia on muistaakseni 24 jaksoa ja nyt kakkoskautta tullu mun mielestä toi 15 jaksoa. Kyllä se siitä paranee jatkossa, mutta tosiaan itse en jaksanut tuota jakso per viikko tahtia kuin vähän alusta.
Teho-osaston jatkumiselle
[quote:a031a3563b="teekki"]
Teho-osaston jatkumiselle [/quote:a031a3563b]
Kyllä! Ja myös sille, että kerroitte asiasta minullekin! Ehkä muistan jopa katsoa joskus.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ikinä en ole CSI:tä katsonut, mutta ohjelmatiedoista silmiin osui tänään näytettävä erikoispitkä jakso, jonka on ohjannut Quentin Tarantino! Taidan vilkaista alusta, ja mikäli budjetti on korkealla ja leikkaukset nopeita ja one-linerit teräviä ja gansterit viilipyttyjä ja niin edelleen, niin ei voi olla huono.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ikinä en ole CSI:tä katsonut, mutta silmiin osui tänään näytettävä erikoispitkä jakso, jonka on ohjannut Quentin Tarantino! Taidan vilkaista alusta, ja mikäli budjetti on korkealla ja leikkaukset nopeita ja one-linerit teräviä ja gansterit viilipyttyjä ja niin edelleen, niin ei voi olla huono.
Jpp. C.S.I. on kästittämättömän paska sarja, mutta kylhän tuo Tarantinon ohjaus pitää katsoa. En voi käsittää miten tuo sarja on jenkkilän katsotuin, tai no mikäpä ei uppoisi tuohon maailman typerinpään kansakuntaan. Kriitikon arvio tästä jaksosta/elokuvasta:
Ja kyllähän ohjaajan käsiala näkyy - varsinkin kun se on Tarantinolla helposti tunnistettava ja sitä on lisäarvoksi vasiten haettu. Tarinan asetelmakin Kill Bill -viite. Jakso on vähän tavallista teennäisempi ja aika paljon rankempi, jopa sadistinen.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
tai no mikäpä ei uppoisi tuohon maailman typerinpään kansakuntaan.
Tuohon voisi vaikka tarttua, aika typerä lausahdus. Mutta enpä jaksa.
C.S.I:tä katselin ehkä kymmenisen jaksoa aikoinaan kunnes se alkoi toistaa itseään eikä enää jaksanut.
Jatkuukos Salaiset kansiot jollain toisella ohjelmapaikalla nyt kun Baari sen syrjäytti sunnuntai-illasta?
katsooko muuten joku baaria? ennakkotietojen mukaan lähes yhtä evvk kuin tanssii ******n kanssa. en o nähnyt vielä pätkääkään ja sehän näyttää tulevan joka päivä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
En voi käsittää miten tuo sarja on jenkkilän katsotuin, tai no mikäpä ei uppoisi tuohon maailman typerinpään kansakuntaan.
Niin, ja GEORGE W. BUSH on sieltä! Se on PAHAPAHA.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Teho-osasto & C.S.I.
Smaa, molemmat ylistää jotain jenkkien konservatiivipuolueen lanseeraamia ammattiarvoja ja virkamiesten moraalista ylemmyyttä, jotta kansa oppisi ymmärtämään että järjestelmä on pomo... eiku hä, ehkä kärjistin yli mutta vituttaa vaan se tietty lähtöasetelma noissa molemmissa tuolta kannalta katsottuna. Sitten ne pestaa jonkun sadisti-Tarantinon hiukan sekoittamaan koheesiota mutta ei sekään jaksanut kiinnostaa.
Parhaat tv-ohjelma tällä hetkellä päivittäin:
Ma Murhasta tuli totta, Elixir, Salkkarit
Ti Murhasta tuli totta, Shield, Salkkarit
Ke Salkkarit, Sillä silmällä
To Pulmuset, Salkkarit, Onnenpäivät, Lost
Pe Studio Impossible, Sorainen (Harkimo)
La Simpsonit
Su Simpsonit, Tanssii tähtien kanssa, Se on siinä
[quote:3d60163e4b="turkele"]Teho-osasto & C.S.I.
Smaa, molemmat ylistää jotain jenkkien konservatiivipuolueen lanseeraamia ammattiarvoja ja virkamiesten moraalista ylemmyyttä, jotta kansa oppisi ymmärtämään että järjestelmä on pomo... eiku hä, ehkä kärjistin yli mutta vituttaa vaan se tietty lähtöasetelma noissa molemmissa tuolta kannalta katsottuna. Sitten ne pestaa jonkun sadisti-Tarantinon hiukan sekoittamaan koheesiota mutta ei sekään jaksanut kiinnostaa.[/quote:3d60163e4b]
Minua Tehis kiinnostaa jo pelkästään siksi, että se taitaa olla ainoa sairaalasarja, jossa sairaudet ja ennenkaikkea niiden hoito on edes lähellä realistista. Ne usein aika tylsät ihmissuhdedraamakomponentit lähinnä rasittaa. Ja ei siinä minusta mitenkään ylistetä lääkärien moraalista ylemmyyttä vaan pikemminkin tuodaan esille sitä, että ihmisiä nekin ovat. Kyllähän esim. Carter veti siinä aika pitkään huumeita ja se George Clooneyn näyttelemä lastenlääkäri oli aikamoinen gigolo ja Romano hirveä kusipää jne. Vaan onhan sekin sarja vissiin nykyään aika heikkotasoista. Mutta oli siinä sentään aika suoraa kritiikkiä Irakin sodastakin.
EDIT: niin ja nuo lääkärien ammattiarvot taidettiin lanseerata jo Nürnbergissä aikoinaan... Tai sitten antiikin Kreikassa. Ihan miten vaan.
<@DBGene> senkin karkki
"Tehiksessä", kuten muissakin ammattisarjoissa, nuo päähenkilöt ovat kuitenkin aitoja fiksuja ihmisiä ongelmineen siinä missä potilaat ovat typeriä avuttomia karikatyyrejä. Etenkin mustat naiset. Ei räikeästi siten, että siitä nousisi hirveä haloo, vaan sillä lailla sopivan ärsyttävän vihjailevasti.
Tekisi mieli sanoa tuohon jotain, mutta enpä sano.
<@DBGene> senkin karkki
Minäpä sanon: Potilaat ovat oikeasti avuttomia idiootteja. Lapsuudessa ja nuoruudessa tuli sairaaloita ja terveyskeskuksia tahkottua siinä määrin, etten muuta voi tähän kommentoida. Ja totta kai minä olen yksi noista idiooteista..
En ota kantaa tuohon musta nainen -juttuun.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Joo, ovat avuttomia idiootteja koska ovat nähneet sairaalasarjoista miten potilaana tulee käyttäytyä ; )))
Ei vaan, toki tiedostan myös tämän puolen, ja siinä mielessä sairaalasarja onkin huonompi esimerkki stereotyypittäjästä kuin vaikkapa nämä poliisisarjat. Haluaisin kyllä tietää miten E.R:ssä on kritisoitu esim. Irakin sotaa. Riippuu tosi paljon asiayhteydestään että onko se oikeasti ollut kritiikkiä vai sotaa pönkittävää puhetta. Ajankohta olisi myös hauska tietää.
Riippuu tosi paljon asiayhteydestään että onko se oikeasti ollut kritiikkiä vai sotaa pönkittävää puhetta.
Noi menee ainakin mulla aina sekaisin.
[quote:a979e2202a="Laatu"]Riippuu tosi paljon asiayhteydestään että onko se oikeasti ollut kritiikkiä vai sotaa pönkittävää puhetta.
Noi menee ainakin mulla aina sekaisin.[/quote:a979e2202a]
Amerikkalaisissa tv-sarjoissa kritiikki sekoitetaan yleensä pönkittävän puheen sekaan, ainakin minun mielestäni, ja tämä tulisi huomioida tulkitessa ohjelman sisältöä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Minusta ER:n taso ei edes pahasti ole laskenut. Tietenkin Clooneyn, Marguliesin ja muiden aikoja on vähän ikävä, mutta yllättävän hyvin minusta on saatu uusia mielenkiinstoisia naamoja koko ajan kehiin. Täysin, realistinen kuvaus päivystyspoliklinikan toiminnasta olisi auttamattoman tylsää tv:tä, mutta ei tuossa nyt silti ihan metsäänkään lääketieteellisestikään olla menty. Melkoisia superlääkäreitä ne tosin vaikuttaisivat olevan. Enpä hirveästi ole jaksanut miettiä sarjan yhteiskunnallisia ulottuvuuksia, melko puhtaana viihteenä minä sen ainakin otan.