You are not logged in.
Enpä totakaan sarjaa ole koskaan jaksanut katsoa.
Kolmas kivi auringosta oli joskus ihan huippu, mutta latistui sitten kausi kaudelta. Itse asiassa kun muistelin niin huippuus taisi olla joskus kakkosen ja kolmosen aikoihin. Siinä vaiheessa kun Dick ja Mary olivat menossa naimisiin, niin peli oli jo menetetty. Ihan tylsä juonenkäänne, vaikka toikin säkillisen uusia kommelluuksia peliin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mun muistaakseni taas parhus loppui heti ekan kauden jälkeen ja silloin alkoi pienoinen alamäki, joka jyrkkeni koko ajan. Ekan kauden perusteella olisin valmis rankkaamaan ihan kärkikomedioiden joukkoon. Mieleen jäi ainakin (muistaakseni) ekan kauden vika jakso, jossa Maryn auto oli hautautunut lumen alle pitkäksi aikaa ja jakson lopussa he lähtivät Dickin kanssa kaivamaan sitä esille. Dick tokaisi sitten: "Sen pitäisi löytyä helposti, jätin nimittäin valot päälle." LOL!
Kolmas kivi auringosta (edelleen)
saksalaiset dekkarit
This must be what jail / I will scratch
saksalaiset dekkarit
joo, ne rulettaa!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
On aika monet 90-luvun "mahtavat" komediasarjat (Kolmas kivi, Frazier, jnejne...) kokeneet aika pahan ritariässäefektin, eli ovatkin aivan suolesta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
hihi, noiseidea ei tunnu tykkäävän oikein mistään. (^__^)
sama
kolmas kivi auringosta on paska, ei täysin paska, mutta täytyisi kovasti teeskennellä pitääkseen.
shameless on edelleen ainoo tosihyvä telkkarisarja, mitää losteja jaksa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hihi, noiseidea ei tunnu tykkäävän oikein mistään. (^__^)
Fakjuu, just sanoin, että Homicide on paras poliisidraama ikinä.
Tykkään mä Deadwoodista, The Wirestä (Langallasta...), Sukuviasta ja... Mythbustersiakin katson mielelläni. Lost ja Galactica menee myös, mutta ne enemmän odottavalla siinäsivussa-meinigillä. Just sain kaverilta Prisonerit takaisin lainasta, ne pitäisi varmaan katsoa uudelleen.
En vaan osaa kehua mitään, kun ei meillä lapsena kotona puhuttu tunteista.
Edit: Prisoner-lainaaja muuten esiintyy tuossa Avatar-kuvassani. Tunnistajalle luvassa palkkio.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei ole mitään 'ideaa tuon kuvan henkilöstä...
Prisoner, paras tv-sarja ikinä. Ikinä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tulipas tänään katsottua neljä jaksoa Officea dvd:ltä. Ekan tuotantokauden viimeinen jakso ja tokan kolme ekaa. Telkkarista en ole nähnyt kuin muutaman jakson, mutta nyt olen noihin ihan koukussa!
Nehän on parasta ikinä! Pidän jopa kakkoskaudesta vielä ykköstäkin enemmän. Sain juuri vihdoin katsottua sen jouluspesiaalin tokan osan, eikö voi kuin todeta että ote pysyi samana aina vikaan minuuttiin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Office jpp <3<3<33
kyl silmäkulma aina kostuu siinä jouluspesiaalin lopussa
Ja toivottavasti joku muu nappaa tuon sukuvian kun fox päätti lopettaa sen. Kolmas tuotantokausi ei ehkä ihan vetänyt vertoja kahdelle ekalle, mutta oli silti parhutta. Hienosti sai päätettyä tuon juonen ja jätti mahdollisuudet uuteen hulinaan ,,/
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Ja toivottavasti joku muu nappaa tuon sukuvian kun fox päätti lopettaa sen. Kolmas tuotantokausi ei ehkä ihan vetänyt vertoja kahdelle ekalle, mutta oli silti parhutta. Hienosti sai päätettyä tuon juonen ja jätti mahdollisuudet uuteen hulinaan ,,/
Kuten varmaan olet lukenut, Showtime on nähtävästi ottamassa sen niskoilleen.
Mun mielestä se uusi sarja, jota katsottii yksi jakso Dublinissa, se se, it-nörtit vai mikä olikaan, niin se oli niinku musta ihan hassu. Ainakin se nauratti ees vähän. Epäilen kyl, että sitä ei kovin kauaa jaksa... Kai se joskus Suomeenkin tulee. Mut edelleenkin Red Dwarf on yksi parhaista komediasarjoista ikinä. Ja tietenkin Pitkän Jussin majatalo.
Real Life Simpsons - The intro to The Simpsons but with real people and locations
This must be what jail / I will scratch
Viimeisen kahden kuukauden aikana olen avannut telkkarin ehkä muutaman kerran, eikä minulla ole hajuakaan minkälaisia ohjelmia sieltä nykyään tulee. Dvd:tkin tulee katsottua koneella. Jännää kuinka tv:llä oli merkittävän kasvattajan asema lapsuudessa.
Ei vaan jaksa, ei sitten yhtään.
Heräsin sattumalta katsomaan Cousteaun "Meren salaisuudet", ja oli parasta vedenalaista viihdettä edelleen. Laivalla soitti jatsibändi, jota Cousteau kuunteli välinpitämättömänä. Seuraava leikkaus oli Cousteausta kuulokkeet päällä tarkkaamossa: "Itse kuuntelen mieluiten syvänmeren kaukaisia ääniä."
Myös sukeltajilla oli asenne kunnossa. Kaloja pyydystettiin pieniin lasikupuihin ja palloteltiin veden alla miten sattuu, isolle körmykalalle laitettiin neljä peiliä luolan eteen joissa se uhitteli omaa peilikuvaansa häkeltyneenä. Kalansyöjä-meritähdelle heitettiin makupalaksi pikkukala jotta nähtäisiin miten se aterioi. Tutkimusmenetelmät kunniaan.
anttilassa oli kaksi Cousteau dvd-boksia. Melkein ostin, mukana olis tullut punainen pipo!
anttilassa oli kaksi Cousteau dvd-boksia. Melkein ostin, mukana olis tullut punainen pipo!
Haha, paras kytkykauppa ikinä. Mitäs tuo boksi maksoi?
Kolmen elokuvan boksi oli jotain 30e ja kymmenosainen tv-sarjan sisältänyt 50e. Eli vähän kallista, mutta noihan on kyllä parasta mahdollista viikonloppuaamujen viihdettä. Ja pipo löytyi molemmista.
Edit: Prisoner-lainaaja muuten esiintyy tuossa Avatar-kuvassani. Tunnistajalle luvassa palkkio.
ei tosta kyllä saa mitään selvää mut veikataan juhoa. miksei se oo muuten vielä täällä?
costeau-pipolle
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:04481e6f7a="noiseidea"]Edit: Prisoner-lainaaja muuten esiintyy tuossa Avatar-kuvassani. Tunnistajalle luvassa palkkio.
ei tosta kyllä saa mitään selvää mut veikataan juhoa. miksei se oo muuten vielä täällä?[/quote:04481e6f7a]
Äh, et saa mitään palkintoa, mutta oikein meni. Kuva on kahdet valmistujaiset + yhdet läksiäiset -tapahtumasta viime syksyltä, jossa soitti bändejä kantrista stoneriin. Juho taisi soittaa kaikissa. Kai sen kaikki aika menee pnuk-foorumille kirjoitteluun.
Eilen tuli Sportmagasinetissa ihan mielenkiintoinen tietoisku jääkiekon lieveilmiöistä. Jutussa käsiteltiin lätkäjätkien arvoja/ominaisuuksia: väkivalta, alistaminen, seksuaalinen hyväksikäyttö ja tyhmyys. Suhosen Alpolle asiapuhumisesta On kai siellä pukukopissa joku poikkeuskin, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy jne. Jos joskus hommaan lapsia ja saan poikalapsen, aion elää menetettyjä urheilu-unelmia futiksen kautta...
"A repo man's always intense"
Tuli katsottua Rescue Me -sarjan (Asema 62) toinen jakso. Eipä oikein yltänyt loistavan The Job -sarjan tasolle, mutta voisi tuolle vielä pari mahdollisuutta antaa.
Se ois sitte tänään Conanin Suomi-jakso.
Se ois sitte tänään Conanin Suomi-jakso.
ihan hauskahan tuo oli. tulee varmaan jatkossa uusintana aina itsenäisyyspäivänä tuntemattoman jälkeen.
Onkos kukaan katsonut American Idolia? Itse olen nähnyt pari jaksoa tyttöjen laulua, poikia en ollenkaan. Tuosta huomaa aika selvästi, miten paska Suomen idolssien taso oli... Ei jollain Hanna Pakarisella tai Ilkalla olisi asiaa edes finaaleihin tuolla.