You are not logged in.
Viisi jaksoa Lostia takana eikä kyllä kiinnosta yhtään. Lähinnä vituttaa koko paska ja sen huonous. Mutta aion silti katsoa ne kaikki jaksot. Saatana.
ei kyllä itsellekään ole koskaan auennut mikä tuossa on niin mahtavaa. kaikki suomessa esitetyt jaksot olen kuitenkin katsonut kun nyt tuli joskus aloitettua.
Yli vuosi ilman televisiota. Vituttaa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:131c36701f="leposi"]Viisi jaksoa Lostia takana eikä kyllä kiinnosta yhtään. Lähinnä vituttaa koko paska ja sen huonous. Mutta aion silti katsoa ne kaikki jaksot. Saatana.
ei kyllä itsellekään ole koskaan auennut mikä tuossa on niin mahtavaa. kaikki suomessa esitetyt jaksot olen kuitenkin katsonut kun nyt tuli joskus aloitettua. [/quote:131c36701f]
Sama vika. Paska sarja.
Paska jätkä.
"A repo man's always intense"
Raija ja Vesa olisi päässeet viimein nussimaan, mutta Rissalan lento-onnettomuus ja joku paksuna oleva vosu tulivat sotkemaan valmiiksi pohjustetut kuviot. Vittu mä en jaksa tätä vehtausta enää :center:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:a2f7a772f2="stratum"][quote:a2f7a772f2="leposi"]Viisi jaksoa Lostia takana eikä kyllä kiinnosta yhtään. Lähinnä vituttaa koko paska ja sen huonous. Mutta aion silti katsoa ne kaikki jaksot. Saatana.
ei kyllä itsellekään ole koskaan auennut mikä tuossa on niin mahtavaa. kaikki suomessa esitetyt jaksot olen kuitenkin katsonut kun nyt tuli joskus aloitettua. [/quote:a2f7a772f2]
Sama vika. Paska sarja.
Paska jätkä. [/quote:a2f7a772f2]
Pari ensimmäistä jaksoa jaksoin sinnitellä, mutta sen jälkeen tuli mitta täyteen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Raija ja Vesa olisi päässeet viimein nussimaan, mutta Rissalan lento-onnettomuus ja joku paksuna oleva vosu tulivat sotkemaan valmiiksi pohjustetut kuviot. Vittu mä en jaksa tätä vehtausta enää :center:
Sama ja vielä centerit siitä, että häiritsivät Jälällä asuvaa mummoani ja hänen karjalaisia yövieraita niin, että nämä kaikki vanhat evakot luulivat sodan syttyneen uudelleen. :x
bzort glorf bööth
[quote:c630ff5bfb="stratum"][quote:c630ff5bfb="leposi"]Viisi jaksoa Lostia takana eikä kyllä kiinnosta yhtään. Lähinnä vituttaa koko paska ja sen huonous. Mutta aion silti katsoa ne kaikki jaksot. Saatana.
ei kyllä itsellekään ole koskaan auennut mikä tuossa on niin mahtavaa. kaikki suomessa esitetyt jaksot olen kuitenkin katsonut kun nyt tuli joskus aloitettua. [/quote:c630ff5bfb]
Sama vika. Paska sarja.
Paska jätkä. [/quote:c630ff5bfb]Nyt alan ymmärtää tiettyjen sarjojen korkeita katsojalukuja.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:f8069c46d1="Pope"]Raija ja Vesa olisi päässeet viimein nussimaan, mutta Rissalan lento-onnettomuus ja joku paksuna oleva vosu tulivat sotkemaan valmiiksi pohjustetut kuviot. Vittu mä en jaksa tätä vehtausta enää :center:
Sama ja vielä centerit siitä, että häiritsivät Jälällä asuvaa mummoani ja hänen karjalaisia yövieraita niin, että nämä kaikki vanhat evakot luulivat sodan syttyneen uudelleen. :x[/quote:f8069c46d1]
Oma suosikkini on se reteä ja lupsakka juoppo. Tyttö sinä olet tähti -elokuvasta tutun tosikon saisi potkia ulos pilaamasta ilmapiiriä, ja Raija mun luokse yöksi. :sheeplove::sheeplove:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tyttö sinä olet tähti -elokuvasta tutun tosikon saisi potkia ulos pilaamasta ilmapiiriä
Ihku-Vauramoa ei morkata meikän läsnäollessa :mad2::kulli:
[quote:dbacf8aa44="Leif Erikson"][quote:dbacf8aa44="stratum"][quote:dbacf8aa44="leposi"]Viisi jaksoa Lostia takana eikä kyllä kiinnosta yhtään. Lähinnä vituttaa koko paska ja sen huonous. Mutta aion silti katsoa ne kaikki jaksot. Saatana.
ei kyllä itsellekään ole koskaan auennut mikä tuossa on niin mahtavaa. kaikki suomessa esitetyt jaksot olen kuitenkin katsonut kun nyt tuli joskus aloitettua. [/quote:dbacf8aa44]
Sama vika. Paska sarja.
Paska jätkä. [/quote:dbacf8aa44]Nyt alan ymmärtää tiettyjen sarjojen korkeita katsojalukuja.[/quote:dbacf8aa44]
Sama. Taidankin pyörtää puheeni Lostista ja hommata kaudet 2-4.
4 jaksoa olen katsonut lostin uusinta kautta, mut ei kyl jaksa enaa napata. pari ekaa kauttahan oli parhautta, mut ei enaa kertakaikkiaan
Give me time to reason,
give me time to think it through
Passing through the season,
where I cheated you
I will always have a cross to wear,
but the bolt reminds me I was there
So give me strength,
to face this test tonight
If only I could turn back time,
If only I had saved what I still had
If only I could turn back time,
Ni en alkais kattoo Lostia
"A repo man's always intense"
[quote:fe2a113a8f="hiirimattona"][quote:fe2a113a8f="Pope"]Raija ja Vesa olisi päässeet viimein nussimaan, mutta Rissalan lento-onnettomuus ja joku paksuna oleva vosu tulivat sotkemaan valmiiksi pohjustetut kuviot. Vittu mä en jaksa tätä vehtausta enää :center:
Sama ja vielä centerit siitä, että häiritsivät Jälällä asuvaa mummoani ja hänen karjalaisia yövieraita niin, että nämä kaikki vanhat evakot luulivat sodan syttyneen uudelleen. :x[/quote:fe2a113a8f]
Oma suosikkini on se reteä ja lupsakka juoppo. Tyttö sinä olet tähti -elokuvasta tutun tosikon saisi potkia ulos pilaamasta ilmapiiriä, ja Raija mun luokse yöksi. :sheeplove::sheeplove:[/quote:fe2a113a8f]
Tuossa kai sitten oletetaan ettei kyseinen nainen saisi tlaisuutta aukoa päätään koko visiitin aikana... Jos saisi, niin hommahan menisi aika sietämättömäksi aika nopeasti.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sen vittumaisuus on jotenkin puoleensavetävää. Tyly asenne johtuu varmaan ihan siitä, kun ihmiset sen ympärillä ovat ällöttäviä nössöjä - siis sitä sankarillista alkoholistia lukuunottamatta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Hyvim kirjoitettu hahmo, kieltämättä...
Ei sitä lässytystä kyllä jaksaisi kuunnella jos ei olisi lasia välissä
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
eilen tuli vika jakso rekkakuskeja jäällä, mahtava sarja
mutta ensi vuonna kotikatu 2 kertaa viikossa, mutta puoli tuntia kerrallaan
eilen tuli vika jakso rekkakuskeja jäällä, mahtava sarja
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:06ac1a869d="Pope"]Raija ja Vesa olisi päässeet viimein nussimaan, mutta Rissalan lento-onnettomuus ja joku paksuna oleva vosu tulivat sotkemaan valmiiksi pohjustetut kuviot. Vittu mä en jaksa tätä vehtausta enää :center:
Sama ja vielä centerit siitä, että häiritsivät Jälällä asuvaa mummoani ja hänen karjalaisia yövieraita niin, että nämä kaikki vanhat evakot luulivat sodan syttyneen uudelleen. :x[/quote:06ac1a869d]
en tajua mistä tv-ohjelmasta voi olla kyse, mutta repsäsin tälle. pahoittelut 'mattonan mummo & co:lle tosin.
itse waretin HBO:n uuden TRUE BLOOD -sarjan ekan kauden koneelle kun kaveri suositteli. Kohta korkkaan!
"Thanks to a Japanese scientist's invention of synthetic blood, vampires have progressed from legendary monsters to fellow citizens overnight. And while humans have supposedly been removed from the menu, many remain apprehensive about these creatures "coming out of the coffin." Religious leaders and government officials around the world have chosen their sides, but in the small Louisiana town of Bon Temps, the jury is still out."
Mangojauhe goddamn.
[quote:5940a5fed1="psykokarkki"]eilen tuli vika jakso rekkakuskeja jäällä, mahtava sarja
[/quote:5940a5fed1]
oli kruunamattomat keskiviikot ainakin vähän aikaa. rekkikset ja myytinmurtajat. helvetisti karismaattisia ja karvaisia karjuja molemmissa sarjoissa + toisessa eräs punatukkainen kaunokki.
[quote:78d056ea2f="noiseidea"][quote:78d056ea2f="psykokarkki"]eilen tuli vika jakso rekkakuskeja jäällä, mahtava sarja
[/quote:78d056ea2f]
oli kruunamattomat keskiviikot ainakin vähän aikaa. rekkikset ja myytinmurtajat. helvetisti karismaattisia ja karvaisia karjuja molemmissa sarjoissa + toisessa eräs punatukkainen kaunokki.[/quote:78d056ea2f]
Joo, hyvä putki tuokin oli.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Melkeimpä yhdeltä istumalta tuli tuo True Bloodin eka kausi katsottua. Tykkäsin kyllä, vaikka toisinaan vampyyrihulinat meni vähe hölmöiksi. Louisiana-aksentille, Anna Paquinille, hienoisille Twin Peaks-vaikutteille, hyville hahmoille ja rotu/homostelu (god hates fangs )/vampyyri -rinnasteluille (silloin kun toimivat)
Alkukrediitit on muuten aika siistit kans http://www.youtube.com/watch?v=vxINMuOgAu8
Mangojauhe goddamn.
[quote:a52ed15057="tiptoo"]Melkeimpä yhdeltä istumalta tuli tuo True Bloodin eka kausi katsottua. Tykkäsin kyllä, vaikka toisinaan vampyyrihulinat meni vähe hölmöiksi. Lousiana-aksentille, Anna Paquinille, hienoisille Twin Peaks-vaikutteille, hyville hahmoille ja rotu/homostelu (god hates fangs )/vampyyri -rinnasteluille (silloin kun toimivat)
Alkukrediitit on muuten aika siistit kans http://www.youtube.com/watch?v=vxINMuOgAu8[/quote:a52ed15057]
Åhå, jpp! On kyllä suht hyvä sarja
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:e01531e55f="Leif Erikson"][quote:e01531e55f="stratum"][quote:e01531e55f="leposi"]Viisi jaksoa Lostia takana eikä kyllä kiinnosta yhtään. Lähinnä vituttaa koko paska ja sen huonous. Mutta aion silti katsoa ne kaikki jaksot. Saatana.
ei kyllä itsellekään ole koskaan auennut mikä tuossa on niin mahtavaa. kaikki suomessa esitetyt jaksot olen kuitenkin katsonut kun nyt tuli joskus aloitettua. [/quote:e01531e55f]
Sama vika. Paska sarja.
Paska jätkä. [/quote:e01531e55f]
Pari ensimmäistä jaksoa jaksoin sinnitellä, mutta sen jälkeen tuli mitta täyteen.[/quote:e01531e55f]
Åhå, paskoja jätkiä foorumi täys.
Sent from my iPhone 16
Töllösta tulis Truu Romanse. Aika monta kertaa nähny aikanaan. Jaksaiskohan vielä?
Sent from my iPhone 16
Iltalehti lähtenyt matkimaan Ilta-Sanomien otsikointia!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
JÄTTIVÄT VIKAAN JAKSOON. Jos tuota latausta ei pureta ja tekevät Dempsey & Makepeacet, minä kyllä
:center::center::angry::center::center::center:
[quote:052f71d077="Pope"]Raija ja Vesa olisi päässeet viimein nussimaan, mutta Rissalan lento-onnettomuus ja joku paksuna oleva vosu tulivat sotkemaan valmiiksi pohjustetut kuviot. Vittu mä en jaksa tätä vehtausta enää :center:
JÄTTIVÄT VIKAAN JAKSOON. Jos tuota latausta ei pureta ja tekevät Dempsey & Makepeacet, minä kyllä
:center::center::angry::center::center::center:[/quote:052f71d077]Nyt kyllä sama! :x
bzort glorf bööth
[quote:e0d14f7b08="Pope"][quote:e0d14f7b08="Pope"]Raija ja Vesa olisi päässeet viimein nussimaan, mutta Rissalan lento-onnettomuus ja joku paksuna oleva vosu tulivat sotkemaan valmiiksi pohjustetut kuviot. Vittu mä en jaksa tätä vehtausta enää :center:
:center::center::angry::center::center::center:[/quote:e0d14f7b08]Nyt kyllä sama! :x [/quote:e0d14f7b08]
Olin varma että uima-altaalla ois tapahtunu kun Raija oli jo valmiiksi märkänä, mutta nyt kävi näin
[quote:e40d18ad1c="hiirimattona"][quote:e40d18ad1c="Pope"][quote:e40d18ad1c="Pope"]Raija ja Vesa olisi päässeet viimein nussimaan, mutta Rissalan lento-onnettomuus ja joku paksuna oleva vosu tulivat sotkemaan valmiiksi pohjustetut kuviot. Vittu mä en jaksa tätä vehtausta enää :center:
:center::center::angry::center::center::center:[/quote:e40d18ad1c]Nyt kyllä sama! :x [/quote:e40d18ad1c]
Olin varma että uima-altaalla ois tapahtunu kun Raija oli jo valmiiksi märkänä, mutta nyt kävi näin [/quote:e40d18ad1c]Veikkaan, et ensi jaksossa suuteloivat Raijan kotona Markun perintöä tutkiessa, mutta päättävät seuraavana päivänä töissä et molempien on parempi jatkaa elämäänsä välittämättä tunteista. Oijoi ohhoh.
bzort glorf bööth