You are not logged in.
Choke on
edit: nii joo unohtui:
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
mielestäni piisit tähän asti kuulostanut ehkä viel paskemmilta kun st. angerilla
mielestäni piisit tähän asti kuulostanut ehkä viel paskemmilta kun st. angerilla
olet väärässä
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
tää levyhän kuulostaa eka kuuntelulla ihan loistavalta, ainakin odotuksiin nähden. mitä nyt vähän liian pitkejä piisejä. nyt kävi näin :confused::peuk:
sanotaanko ainakin että varmaan kevyesti paskimmat biisit irrotettu tästä aiemmin
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
ihan kammottavan huono tuo YouTube-biisi. kaksi kertaa piti kuunnella, en olisi uskonut näin surkeaan suoritukseen, en vaikka viimeinen hyvä levy ilmestyikin 1988.
en edes halua kuulla loppulevyä.
http://www.youtube.com/watch?v=g4ojFOb-1yw
Mun mielestä tässä biisissä on ihan rehellisesti sanottuna meininkiä.
meiksi on sit aukomassa äxän ovia himokkaille pe klo 0:01.
sillä pääsee uutisiin asti.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Tuuksä siihen portaille röökille ja sitten missaat taas jonkun keikan?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
pitää varmaan lopettaa tupakanpoltto, menee elämä ohi.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Lueskelin toiselta foorumilta että puolenyön aikaan levykaupat rupes Metallican uutta myymään ja jengi huoltoasemiltakin käynyt hommaamassa samantien...
Harry Potterilla nämä?
>:{/
[quote:695d124b8a="riimu"]Lueskelin toiselta foorumilta että puolenyön aikaan levykaupat rupes Metallican uutta myymään ja jengi huoltoasemiltakin käynyt hommaamassa samantien...
Harry Potterilla nämä?[/quote:695d124b8a]
Eikös Oasiksellakin ole ollut näitä? Joidenkin instituutioiden asema vaatii näiden instituutioiden mukaisia ja arvoisia poikkeustoimenpiteitä.
turpa kii ja laula
Anna sen soida.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Äxässä Nelonen soitatti uutta levyä ihmisille ja pyysi mielipidettä. Kaupan hevipuolella "se" soi myös.
Sent from my iPhone 16
[quote:3a93b133ee="Tomsk"]Äxässä Nelonen soitatti uutta levyä ihmisille ja pyysi mielipidettä.
PASKAA[/quote:3a93b133ee]
homo
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Joo-o. Anttilassa soitettiin, kuulosti ihan Metallicalta joten pannaan
Onhan tämä. Rick Rubin selvästi osaa hommansa.
Laului miksattu yllättävänkin alas. Biiseissä ehkä hieman turhaakin kikkailua.
Singlebiisi alkaa kitaranäppäilyballadina, mutta kasvaa kitararuntaatukseksi.
Biisien keski- ja loppuvaiheilla kitaratilutuksia, jotka jäävät soimaan päässä joko mukavina tai vituttavina,
Paskaa? Ei
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei ihan paskaa, ainakaan alusta. Mut enoo vieläkään tota jöötiä kerralla loppuun jaksanut...
Suicide & Redemption (levyn 9. biisi) on parasta Metallicaa varmaan sitten Black Albumin.
<@DBGene> senkin karkki
Spämmätään nyt vielä, että levy tuntuu parantuvat joka kuuntelulla. Hyviä ideoita bändillä tuntuu olleen riittävästi ja ne on osattu jopa hyödyntää.
<@DBGene> senkin karkki
Keltasessa Jäänsärkijässä ois eilen ollu käytettynä 12 eurolla. En ostanu.
En muuten kyllä tajua miksi kukaan ostaisi ja samantien myisi pois. Eiköhän jokainen vähääkään asioita seuraava tiedä millasta saattaa olla odotettavissa kun ostaa Metallican uuden levyn...
Tosin jotkut ihmiset kuulemma kyllä saa joskus levyjä lahjaksikin
<@DBGene> senkin karkki
[quote:f83d0ac44b="shanks"]Keltasessa Jäänsärkijässä ois eilen ollu käytettynä 12 eurolla. En ostanu.[/quote:f83d0ac44b]
En muuten kyllä tajua miksi kukaan ostaisi ja samantien myisi pois. Eiköhän jokainen vähääkään asioita seuraava tiedä millasta saattaa olla odotettavissa kun ostaa Metallican uuden levyn...
Tosin jotkut ihmiset kuulemma kyllä saa joskus levyjä lahjaksikin
Mä sain St Angerin arvioitavaksi ja myin pois HETI kun olin saanut jutun kirjoitettua...
Tässä muuten pelottava juttu...
http://mastering-media.blogspot.com/200 … etter.html
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:e3232c8058="Alxity"][quote:e3232c8058="shanks"]Keltasessa Jäänsärkijässä ois eilen ollu käytettynä 12 eurolla. En ostanu.[/quote:e3232c8058]
Tosin jotkut ihmiset kuulemma kyllä saa joskus levyjä lahjaksikin [/quote:e3232c8058]
Mä sain St Angerin arvioitavaksi ja myin pois HETI kun olin saanut jutun kirjoitettua...
Tässä muuten pelottava juttu...
http://mastering-media.blogspot.com/200 … etter.html
Tolle tulikin jo naureskeltua. Ted Jensen, joka masteroi tekeleen, sanoi kuulemma seuraavaa:
[quote:e3232c8058]In this case the mixes were already brick walled before they arrived at my place. Suffice it to say I would never be pushed to overdrive things as far as they are here. Believe me Im not proud to be associated with this one, and we can only hope that some good will come from this in some form of backlash against volume above all else.[/quote:e3232c8058]
Tavallaan hyvä, että tämmöset megaluokan isot, mutta mulle yhdentekevät bändit, rutistaa kappaleistaan limitterillä ilmat pihalle. Silloin herää keskustelua ja ehkäpä trendi muuttuu.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tavallaan hyvä, että tämmöset megaluokan isot, mutta mulle yhdentekevät bändit, rutistaa kappaleistaan limitterillä ilmat pihalle. Silloin herää keskustelua ja ehkäpä trendi muuttuu.
Tai sit katellaan myyntilukuja ja eiku peesaamaan. Kylhän tuo kuuluu siellä seppälässä lujempaa ku joku dynaamisemmin tuotettu...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.
Tero saatana, s'olet gay!
Kuin saappaanjälki koiranpaskaan...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä
Mulle tosi harvoin toimii, ja silloin ehdottomasti vain jossain syntetisaattoripitoisessa musassa. Tulee mieleen vain yksi artisti, joka käyttää liikakompressointia musikaalisesti, ja se on Chris Clark. Tässäkin kohtaa oma maku on kyllä muuttunut muutaman viime vuoden aikana.
Sitten on tietysti semmoset artistit kuten Huoratron, joiden demoniset palikat eivät ole aivan vertailukelpoisia.
Rokkikitaroissa ja liverummuissa liika limitointi ei toimi koskaan, jos siis meinaa useammin kuin kaks kertaa kuunnella. Sillon joskus kun se Green Dayn American Idiot -hittilevy ilmestyi, ja sitä piti silloisen työn puolesta kuunnella useasti(!), pidin niitä rumpuja vielä aika mageina. Nyt en jaksaisi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.