You are not logged in.
Kuuntelin Lulun ekan kerran, minkä oletin olevan huono, kun kaikki ovat niin väittäneet ja pettynyt Lou Reed-fanina, että hän lähti pihalla olevan Metallican kelkkaan. Jälleen kerran sai nähdä, että asioista kannattaa ottaa itse selvää ja enemmistö mielipiteineen on lähes järjestään lauman mukana väärässä. Levyhän on oikeasti hyvä ja en minä siitä heikkouksia löytänyt. Hyvät saundit, jos vertaa Metallican muihin 2000-luvun levyihin, ja soitto todella tiukkaa, josta hyvänä esimerkkinä Frustration. Bändi soittaa hyvin yhteen. Levyhän on enemmän Lou Reedin ja aiheet oikeasti rankkoja, eikä mitään tekorankkuuksia, mihin niin usein hevissä sorrutaan. Toinen toistaan upeampia biisejä ja ehkäpä levyn heikoin biisi Mistress dread on kuitenkin parasta thrashia ja hardcorea, mitä olen kuullut pitkään aikaan. Eikös kyseisten tyylien ole tarkoitus ravisuttaa ja ärsyttää, joten biisihän on onnistunut siinä Lou Reedin narinaäänellä oikein hyvin, mikä on saanut monet pullamössöhevimiehet itkemään ja paskomaan housuunsa oikein kunnolla. Neljän tähden levy, joten voitte ruoskia minut ja annan piiskan suoraan pyövelin käteen.
Hyvä levyhän toi on ja rohkee veto etenkin Metallicalta. Olen sanonu tän ehkä ennenkin tällä foorumilla, mutta toi on tällä vuosituhannella eniten kuuntelemani levy kummalta vaan, Metallicalta tai Lou Reediltä.
Nyt on Lulu kuunneltu ensimmäistä kertaa eikä jää viimeiseksi. Uhjp ja Pt tuossa kertoivatkin jo olennaisimmat Kaukana mestariteoksesta, mutta konseptialbumina ja ennakkoluulottomana kokeiluna ihan yllättävän onnistunut ottaen huomioon kaiken loanheiton mitä levy sai osakseen.
Voin kuvitella että James ja Lars ovat heittäytyneet tähän projektiin ihan täysillä, mutta Kirk ja Trujillo ehkä alkuun pähkäilleet että "onko tässä touhussa mitään tolkkua, noh soitellaan nyt jotain tuonne sekaan". Hammetin tylsiä wah-wah sooloja ei levyllä ole ja se on aina plussaa Oliskohan tällä levyllä parasta kannuttelua Larsilta sitten Justicen.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tokmannilla Lulu 50 senttiä, meinasin ostaa, en ostanu
Lulurigametallille on olemassa omakin topsu: ei-popimmassa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tokmannilla Lulu 50 senttiä, meinasin ostaa, en ostanu
Ihan höpsösti tehty.
hezma wrote:Tokmannilla Lulu 50 senttiä, meinasin ostaa, en ostanu
Ihan höpsösti tehty.
olisko saanu ämpärin kaupan päälle?
Kuulun tähän kastiin, joka naureskeli Lululle sen ilmestymisen aikoihin. Silti nyt tekisi mieli yrittää uudestaan. Uskaltaisikohan? Jännitää vähän.
Uudet housut ja paita wrote:hezma wrote:Tokmannilla Lulu 50 senttiä, meinasin ostaa, en ostanu
Ihan höpsösti tehty.
olisko saanu ämpärin kaupan päälle?
Ei ollu ämpärinjakoa sillon Tänään kävin uudestaan ja katoin levyjä, mutta Lulu oli viety
Last edited by hezma (26.03.2015 18:45)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
aika surkeeta rässiä
Bassari kuulostaa kirjoituskoneen näpytykseltä
tämä
Taas kuullu näitä "uus levy on itseasiassa aika hyvä" uskotteluja ympäriinsä. Kuuntelin ekan puoliskon ja oli jopa mielikuvituksettomampaa kuin Death Magnetic. Loppuun asti ei pystynyt yhdeltä istumalta kuuntelemaan.
Taas kuullu näitä "uus levy on itseasiassa aika hyvä" uskotteluja ympäriinsä. Kuuntelin ekan puoliskon ja oli jopa mielikuvituksettomampaa kuin Death Magnetic. Loppuun asti ei pystynyt yhdeltä istumalta kuuntelemaan.
En oo vielä viitsinyt testata, mutta vaikea uskoa, että hyviä ideoita olisi riittävästi tuplalevyyn. Soundin haastattelussa vissiin uhosivat,että nykyään riffi-ideoita on tuhansia, kun alkuaikoina niitä ei ollut ylimääräisiä. Ei vissiin vaan itsekritiikki oikein pelaa...
<@DBGene> senkin karkki
Firon wrote:Taas kuullu näitä "uus levy on itseasiassa aika hyvä" uskotteluja ympäriinsä. Kuuntelin ekan puoliskon ja oli jopa mielikuvituksettomampaa kuin Death Magnetic. Loppuun asti ei pystynyt yhdeltä istumalta kuuntelemaan.
En oo vielä viitsinyt testata, mutta vaikea uskoa, että hyviä ideoita olisi riittävästi tuplalevyyn. Soundin haastattelussa vissiin uhosivat,että nykyään riffi-ideoita on tuhansia, kun alkuaikoina niitä ei ollut ylimääräisiä. Ei vissiin vaan itsekritiikki oikein pelaa...
On kyllä aika pöhöttynyt meno levyllä. En keksinyt mitään syytä kuunnella sitä kokonaan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Alxity wrote:Firon wrote:Taas kuullu näitä "uus levy on itseasiassa aika hyvä" uskotteluja ympäriinsä. Kuuntelin ekan puoliskon ja oli jopa mielikuvituksettomampaa kuin Death Magnetic. Loppuun asti ei pystynyt yhdeltä istumalta kuuntelemaan.
On kyllä aika pöhöttynyt meno levyllä. En keksinyt mitään syytä kuunnella sitä kokonaan.
Hmm. Minä taas en keksisi yhtään syytä kommentoida levyä jota ei ole kuunnellut loppuun. Mutta, ehkä niitä ilmaantuu.
Ei tämä mikään mestariteos ole. Mutta muutama oikein mainio ralli !
Itse maksoin deluxe versiosta (uutena) $9.99. Ja ei kauheasti haittaa jos on pari paskaakin biisiä. Ne kun voi skipata.
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
Luppakorva sikailee taas wrote:Alxity wrote:Firon wrote:Taas kuullu näitä "uus levy on itseasiassa aika hyvä" uskotteluja ympäriinsä. Kuuntelin ekan puoliskon ja oli jopa mielikuvituksettomampaa kuin Death Magnetic. Loppuun asti ei pystynyt yhdeltä istumalta kuuntelemaan.
Hmm. Minä taas en keksisi yhtään syytä kommentoida levyä jota ei ole kuunnellut loppuun. Mutta, ehkä niitä ilmaantuu.
Itse maksoin deluxe versiosta (uutena) $9.99. Ja ei kauheasti haittaa jos on pari paskaakin biisiä. Ne kun voi skipata.
Ihan relevanttia ilmoittaa jos joku on pöhöttynyt, ja siihen riittää tuollainen 1/3 otanta levystä. Tekispä nää Neil Youngin kanssa kimppalevyn, se The Shaggs -tyylinen pyllyily oli hauskan kuuloista.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
nefilim wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Alxity wrote:Firon wrote:Taas kuullu näitä "uus levy on itseasiassa aika hyvä" uskotteluja ympäriinsä. Kuuntelin ekan puoliskon ja oli jopa mielikuvituksettomampaa kuin Death Magnetic. Loppuun asti ei pystynyt yhdeltä istumalta kuuntelemaan.
Ihan relevanttia ilmoittaa jos joku on pöhöttynyt, ja siihen riittää tuollainen 1/3 otanta levystä. Tekispä nää Neil Youngin kanssa kimppalevyn, se The Shaggs -tyylinen pyllyily oli hauskan kuuloista.
Olen kanssasi samaa mieltä : Metallica on pöhöttönyt.
Olen erimieltä kanssasi : 1/3 otanta ei riitä. Mitäs jos ne 2/3 ois ollutkin (jopa sinun mielestä) rouhevaa menoa ? Tulis IMO tehtyä niin sanotusti väärätodistus lähimmäisestä.
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
No nyt pistin sitten tämän uuden levyn soimaan. Sinällään aika perusturvalliselta nyky-Metallicalta tämä kuulostaa. Ehkä vähän parempaa kuin odotin, mutta voi tehdä mullakin aika tiukkaa jaksaa koko levyä kuunnella läpi. Kyllähän näitten pitäis taas tehdä välistä jotain ihan muuta kuin tällaista totutun kuuloista menoa, jotta olisivat minun mittareillani taas jollain tapaa muutoinkin kiinnostavia kuin nostalgiamielessä.
EDIT: oikeastaan tämä on selvästi parempi kuin pelkäsin. Ihan hyviä riffejä, vaikka vähän muutoin tasapaksua menoa onkin.
Last edited by Alxity (10.12.2016 10:47)
<@DBGene> senkin karkki
Hyvin pitkälti eri mieltä Larsin kanssa
Metallican Lars Ulrich: Uudet bändit eivät ole inspiroivia
Näiden toukokuun 2018 Helsingin keikkojen lippuja myydään jo nyt. Kiimaa?
Last edited by Hassuttelija (28.03.2017 12:35)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei ole ollut koskaan ja ei ole tällekään keikalle. Faneille varmasti mukava keikka tiedossa.
bzort glorf bööth
MASTER OF PUPPETS - DELUXE BOX SET
Noista vanhoista (ainoista hyvistä) puttuu vinyylinä hyllystä vielä tämä, mut en niin muna pystyssä fanita että tuon boksin lähtis ostaa.
/
Olivat Hurstillekin 25 000 antaneet.
<@DBGene> senkin karkki
hyvää paskaa toi coveri
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!